Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Nagasaki Kille, 29 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
28 april 2011 kl. 22:58
Nagasaki Kille, 29 år

Citat från BukkakeTsunami


Jag gillar hur rasister aldrig vågar komma ut ur the closet och erkänna att de är det, även om de visar tydliga tecken på det. Trodde ni var så stolta över er icke-PK:het.

Dom använder ordet PK för mycket. När dom är lika jävlligt mycket PK som andra sidan :(

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
28 april 2011 kl. 23:02
EnKannaSaft Kille, 34 år



Dom använder ordet PK för mycket. När dom är lika jävlligt mycket PK som andra sidan :([/i]


ja det har väl blivit så nu på senare dar när SD faktiskt är en del av etablissemanget

peoplemover Kille, 39 år

369 forumsinlägg

Skrivet:
28 april 2011 kl. 23:54
peoplemover Kille, 39 år

Citat från EnKannaSaft


ja det har väl blivit så nu på senare dar när SD faktiskt är en del av etablissemanget[/i]

Men å andra sidan vill ingen vara med i "etablissemanget" längre.
http://tinyurl.com/62jecsp


Byråkratin inom den parlamentariska sektorn var mer trögflytande än vad man hade hoppats på, jalla.

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2011 kl. 01:27
spiskummin Kille, 35 år

Citat från BukkakeTsunami


Jag gillar hur rasister aldrig vågar komma ut ur the closet och erkänna att de är det, även om de visar tydliga tecken på det. Trodde ni var så stolta över er icke-PK:het.


Det var ju uppenbarligen ingen bra taktik, så nu väljer de att försöka hyckla sina motståndare till döds istället.

2qt2bstr8 Kille, 46 år

2 351 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2011 kl. 02:28
2qt2bstr8 Kille, 46 år

Citat från hastings


Men å andra sidan vill ingen vara med i "etablissemanget" längre.
http://tinyurl.com/62jecsp


hähä

xfroggy Tjej, 33 år

1 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2011 kl. 02:33
xfroggy Tjej, 33 år

va står dom för egntligen?

eax Kille, 41 år

1 691 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2011 kl. 09:32
eax Kille, 41 år

Peace on uurth (YYYY)

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2011 kl. 11:15
u_suck_tbh 34 år

and monocultural nations~

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2011 kl. 13:02
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från xfroggy


va står dom för egntligen?


nationalkonservatism och nån konstlad identitet

Legilimency 27 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2011 kl. 14:27
Legilimency 27 år

Citat från xfroggy


va står dom för egntligen?
--------------------------------------------------------------------------.

De är värdekonservativa.

spicy Tjej, 32 år

3 251 forumsinlägg

Skrivet:
1 maj 2011 kl. 20:57
spicy Tjej, 32 år

Inget parti jag gillar.
Men det är väl bra att det finns för de har fått resten av politikerna att tänka efter.

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
1 maj 2011 kl. 22:36
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från spicy


Inget parti jag gillar.
Men det är väl bra att det finns för de har fått resten av politikerna att tänka efter.



ja regeringen kan inte regera hur den vill längre :P

jonnaidamichelle Tjej, 30 år

Jag är extrem gällande invandringen. Ut med allihopa. Nej okej, kanske inte så extrem. Men den erfarenheten jag har är att sk invandrare har gett sej på mina vänner, min pojkvän, min familj m.m. Det har vart rätt brutala saker som har hänt, så jag är inte så jävla positiv till invandrare. Därför gillar jag Sverigedemokraterna och tycker att det är rätt bra ändå att dom kom in i riksdagen.

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2011 kl. 13:07
spiskummin Kille, 35 år

Citat från Itachiii


Jag är extrem gällande invandringen. Ut med allihopa. Nej okej, kanske inte så extrem. Men den erfarenheten jag har är att sk invandrare har gett sej på mina vänner, min pojkvän, min familj m.m. Det har vart rätt brutala saker som har hänt, så jag är inte så jävla positiv till invandrare. Därför gillar jag Sverigedemokraterna och tycker att det är rätt bra ändå att dom kom in i riksdagen.


Så om det hade varit en infödd svensk så hade du tyckt att vi skulle slänga ut alla svenskar?

Bara för att det finns ett fåtal invandrare som är idioter betyder inte det att invandrare är en homogen grupp.

SvartSvart Kille, 35 år

754 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2011 kl. 13:20
SvartSvart Kille, 35 år

det är nice med lite white powah in the rikdsdag yeh


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet