Sverigedemokraterna
Citat från BukkakeTsunami
Jag gillar hur rasister aldrig vågar komma ut ur the closet och erkänna att de är det, även om de visar tydliga tecken på det. Trodde ni var så stolta över er icke-PK:het.
Dom använder ordet PK för mycket. När dom är lika jävlligt mycket PK som andra sidan :(
Dom använder ordet PK för mycket. När dom är lika jävlligt mycket PK som andra sidan :([/i]
ja det har väl blivit så nu på senare dar när SD faktiskt är en del av etablissemanget
Citat från EnKannaSaft
ja det har väl blivit så nu på senare dar när SD faktiskt är en del av etablissemanget[/i]
Men å andra sidan vill ingen vara med i "etablissemanget" längre.
http://tinyurl.com/62jecsp
Byråkratin inom den parlamentariska sektorn var mer trögflytande än vad man hade hoppats på, jalla.
Citat från BukkakeTsunami
Jag gillar hur rasister aldrig vågar komma ut ur the closet och erkänna att de är det, även om de visar tydliga tecken på det. Trodde ni var så stolta över er icke-PK:het.
Det var ju uppenbarligen ingen bra taktik, så nu väljer de att försöka hyckla sina motståndare till döds istället.
Citat från hastings
Men å andra sidan vill ingen vara med i "etablissemanget" längre.
http://tinyurl.com/62jecsp
hähä
va står dom för egntligen?
Peace on uurth (YYYY)
and monocultural nations~
Citat från xfroggy
va står dom för egntligen?
nationalkonservatism och nån konstlad identitet
Citat från xfroggy
va står dom för egntligen?
--------------------------------------------------------------------------.
De är värdekonservativa.
Inget parti jag gillar.
Men det är väl bra att det finns för de har fått resten av politikerna att tänka efter.
Citat från spicy
Inget parti jag gillar.
Men det är väl bra att det finns för de har fått resten av politikerna att tänka efter.
ja regeringen kan inte regera hur den vill längre :P
Jag är extrem gällande invandringen. Ut med allihopa. Nej okej, kanske inte så extrem. Men den erfarenheten jag har är att sk invandrare har gett sej på mina vänner, min pojkvän, min familj m.m. Det har vart rätt brutala saker som har hänt, så jag är inte så jävla positiv till invandrare. Därför gillar jag Sverigedemokraterna och tycker att det är rätt bra ändå att dom kom in i riksdagen.
Citat från Itachiii
Jag är extrem gällande invandringen. Ut med allihopa. Nej okej, kanske inte så extrem. Men den erfarenheten jag har är att sk invandrare har gett sej på mina vänner, min pojkvän, min familj m.m. Det har vart rätt brutala saker som har hänt, så jag är inte så jävla positiv till invandrare. Därför gillar jag Sverigedemokraterna och tycker att det är rätt bra ändå att dom kom in i riksdagen.
Så om det hade varit en infödd svensk så hade du tyckt att vi skulle slänga ut alla svenskar?
Bara för att det finns ett fåtal invandrare som är idioter betyder inte det att invandrare är en homogen grupp.
det är nice med lite white powah in the rikdsdag yeh
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet