Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2011 kl. 16:07
beatyourkids Kille, 38 år

_PARTY VARNING_

Vafan ska det innebära?

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2011 kl. 16:08
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från Terrorstorm


_PARTY VARNING_

Vafan ska det innebära?


Att man inte kan motstå suget att dansa när man hör låtarna. Typ "Varning, hör du dessa kommer du bli helt vild och börja dansa nonstop".

BMTHEROIN Kille, 36 år

14 721 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2011 kl. 17:19
BMTHEROIN Kille, 36 år

Blev lite kåt

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2011 kl. 17:28
Lalala1234 Tjej, 31 år

Alltså... shit... HAha xD

Omnicide Kille, 33 år

1 931 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2011 kl. 20:17
Omnicide Kille, 33 år

Greatest musician alive.

Kerryburgerking Kille, 32 år

1 650 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2011 kl. 01:00
Kerryburgerking Kille, 32 år

Men det är ju bra att han har lånat noterna på biblioteket iaf!

Kerryburgerking Kille, 32 år

1 650 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2011 kl. 01:09
Kerryburgerking Kille, 32 år



Den där låten var med på Värmlandstoppen i P4...

10101001010 Tjej, 35 år

306 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2011 kl. 01:52
10101001010 Tjej, 35 år

Skjut honom.

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2011 kl. 01:59
DinGud Kille, 33 år

Vet att han gjort en cover av främling vilket jag tycker är lite kul. "Främling vad döljer du för mig", så representerar han SD.

Felle 34 år

8 241 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2011 kl. 03:54
Felle 34 år

Wihooo SD!

HENCYTJE Kille, 37 år

956 forumsinlägg

Skrivet:
28 april 2011 kl. 20:03
HENCYTJE Kille, 37 år

De som säger att SD är rasister yttrar inte ett ord av vad de vet, utan vad andra har sagt att de ska tycka.
Folks direktiv emot SD är inte att de tror/vet att de är rasistiska, utan att de TYCKER att de är rasistiska.



SD har lagt högst budgetprioritering av alla partier att skicka bistånd. Kolla upp det får ni se.
Japp, så rasistiska var de, de som vill lösa problemet där det finns och inte ta hit dom så att vi också får tacklas med problemen.

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
28 april 2011 kl. 20:05
spiskummin Kille, 35 år

Citat från HENCYTJE


De som säger att SD är rasister yttrar inte ett ord av vad de vet, utan vad andra har sagt att de ska tycka.
Folks direktiv emot SD är inte att de tror/vet att de är rasistiska, utan att de TYCKER att de är rasistiska.

SD har lagt högst budgetprioritering av alla partier att skicka bistånd. Kolla upp det får ni se.
Japp, så rasistiska var de, de som vill lösa problemet där det finns och inte ta hit dom så att vi också får tacklas med problemen.



För det första: Vad är detta jag inte ens.
För det andra: Ville inte SD minska bistånden väldigt mycket för ett litet tag sen?

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
28 april 2011 kl. 22:54
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från HENCYTJE


De som säger att SD är rasister yttrar inte ett ord av vad de vet, utan vad andra har sagt att de ska tycka.
Folks direktiv emot SD är inte att de tror/vet att de är rasistiska, utan att de TYCKER att de är rasistiska.



SD har lagt högst budgetprioritering av alla partier att skicka bistånd. Kolla upp det får ni se.
Japp, så rasistiska var de, de som vill lösa problemet där det finns och inte ta hit dom så att vi också får tacklas med problemen.



Finner detta inlägg lustigt. Måste bara parafrasera det, och passa på att rätta till felen:

De som säger att SD är vill satsa på bistånd yttrar inte ett ord av vad de vet, utan vad andra har sagt.

http://www.dn.se/nyheter/politik/sd-minska-bistandet-och-satsa-pa-forsvaret
http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.478122-sd-vill-spara-miljarder-pa-bistand

MakeECGreatAgain 38 år

8 762 forumsinlägg

Skrivet:
28 april 2011 kl. 22:56

Jag gillar hur rasister aldrig vågar komma ut ur the closet och erkänna att de är det, även om de visar tydliga tecken på det. Trodde ni var så stolta över er icke-PK:het.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
28 april 2011 kl. 22:58
Tour Kille, 38 år

Citat från BukkakeTsunami


Jag gillar hur rasister aldrig vågar komma ut ur the closet och erkänna att de är det, även om de visar tydliga tecken på det. Trodde ni var så stolta över er icke-PK:het.

lite som en homosexuell katolik sådär


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet