Sverigedemokraterna
_PARTY VARNING_
Vafan ska det innebära?
Citat från Terrorstorm
_PARTY VARNING_
Vafan ska det innebära?
Att man inte kan motstå suget att dansa när man hör låtarna. Typ "Varning, hör du dessa kommer du bli helt vild och börja dansa nonstop".
Blev lite kåt
Alltså... shit... HAha xD
Greatest musician alive.
Men det är ju bra att han har lånat noterna på biblioteket iaf!
Den där låten var med på Värmlandstoppen i P4...
Skjut honom.
Vet att han gjort en cover av främling vilket jag tycker är lite kul. "Främling vad döljer du för mig", så representerar han SD.
Wihooo SD!
De som säger att SD är rasister yttrar inte ett ord av vad de vet, utan vad andra har sagt att de ska tycka.
Folks direktiv emot SD är inte att de tror/vet att de är rasistiska, utan att de TYCKER att de är rasistiska.
SD har lagt högst budgetprioritering av alla partier att skicka bistånd. Kolla upp det får ni se.
Japp, så rasistiska var de, de som vill lösa problemet där det finns och inte ta hit dom så att vi också får tacklas med problemen.
Citat från HENCYTJE
De som säger att SD är rasister yttrar inte ett ord av vad de vet, utan vad andra har sagt att de ska tycka.
Folks direktiv emot SD är inte att de tror/vet att de är rasistiska, utan att de TYCKER att de är rasistiska.
SD har lagt högst budgetprioritering av alla partier att skicka bistånd. Kolla upp det får ni se.
Japp, så rasistiska var de, de som vill lösa problemet där det finns och inte ta hit dom så att vi också får tacklas med problemen.
För det första: Vad är detta jag inte ens.
För det andra: Ville inte SD minska bistånden väldigt mycket för ett litet tag sen?
Citat från HENCYTJE
De som säger att SD är rasister yttrar inte ett ord av vad de vet, utan vad andra har sagt att de ska tycka.
Folks direktiv emot SD är inte att de tror/vet att de är rasistiska, utan att de TYCKER att de är rasistiska.
SD har lagt högst budgetprioritering av alla partier att skicka bistånd. Kolla upp det får ni se.
Japp, så rasistiska var de, de som vill lösa problemet där det finns och inte ta hit dom så att vi också får tacklas med problemen.
Finner detta inlägg lustigt. Måste bara parafrasera det, och passa på att rätta till felen:
De som säger att SD är vill satsa på bistånd yttrar inte ett ord av vad de vet, utan vad andra har sagt.
http://www.dn.se/nyheter/politik/sd-minska-bistandet-och-satsa-pa-forsvaret
http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.478122-sd-vill-spara-miljarder-pa-bistand
Jag gillar hur rasister aldrig vågar komma ut ur the closet och erkänna att de är det, även om de visar tydliga tecken på det. Trodde ni var så stolta över er icke-PK:het.
Citat från BukkakeTsunami
Jag gillar hur rasister aldrig vågar komma ut ur the closet och erkänna att de är det, även om de visar tydliga tecken på det. Trodde ni var så stolta över er icke-PK:het.
lite som en homosexuell katolik sådär
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet