Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
2qt2bstr8 Kille, 46 år

2 351 forumsinlägg

Skrivet:
21 april 2011 kl. 23:41
2qt2bstr8 Kille, 46 år

Citat från Quidproquo


Citat från 2qt2bstr8

Va? Nej, jag sa just att ingen av dem ska ha någon politisk makt och att ingen av dem ska förbjudas.

Då är vi överrens, även om detta är en väldigt överblick över hela frågan. I detaljerna tror jag vi inte är lika ense.


Antagligen inte. När det gäller muslimer tycker jag att det än så länge bara är en hittepåfråga eftersom islam hur som helst inte har något politiskt inflytande. Och bästa sättet att förebygga att de någonsin får något är som sagt att ta ifrån kristendomen sitt och låta dem sköta sig själva bäst de vill. Inga kyrkoval, ingen kyrkoskatt, ingen begravningavgift, inga skolpräster, etc etc. Så länge de har en fot i dörren kommer de alltid hålla den öppen för andra religioner också bara de blir stora nog.

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
21 april 2011 kl. 23:52
Quidproquo Kille, 34 år

Då har du ett problem större än SD i riksdagen och det är KD, de kommer aldrig samarbeta med en regering som tar bort allt detta.

2qt2bstr8 Kille, 46 år

2 351 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2011 kl. 00:01
2qt2bstr8 Kille, 46 år

kd? heh heh, ZAT VONT BE A PROBLEM. sd snor ju alla deras väljare.

fast jag tror inte de är uträknade än på ett tag (vilket givetvis är det tydligaste exemplet på kristendomens inblandning i politiken). jag säger inte att det där kommer att hända, bara att det vore bra (och mer specifikt bättre än att börja förbjuda folk att säga det ena eller det andra, vilket ju är vad du verkar vilja om jag missförstår dig rätt).

Skorpan Kille, 32 år

9 518 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2011 kl. 00:03
Skorpan Kille, 32 år

asså.. nuke?

2qt2bstr8 Kille, 46 år

2 351 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2011 kl. 00:06
2qt2bstr8 Kille, 46 år

menmen skit samma, tycker bara att det vore bra om sverigedemokraterna och andra la av med att trolla muslimer hela tiden eftersom det bara skapar onödig aggression som i slutändan gynnar den radikala delen av islam. tror att ni egentligen fattar det.

2qt2bstr8 Kille, 46 år

2 351 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2011 kl. 00:08
2qt2bstr8 Kille, 46 år

nu ska jag sova, glad påsk alla patrioter

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2011 kl. 00:13
spiskummin Kille, 35 år

Citat från Quidproquo


Då har du ett problem större än SD i riksdagen och det är KD, de kommer aldrig samarbeta med en regering som tar bort allt detta.


Fast SD skulle vara lika mycket emot en minskad kristendom i Sverige. Om inte ännu mer.

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2011 kl. 00:38
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från footfoot


Citat från Quidproquo

Då har du ett problem större än SD i riksdagen och det är KD, de kommer aldrig samarbeta med en regering som tar bort allt detta.


Fast SD skulle vara lika mycket emot en minskad kristendom i Sverige. Om inte ännu mer.


Men SD sitter inte i regeringen just nu så för tillfället spelar det ingen roll.

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2011 kl. 11:15
EnKannaSaft Kille, 34 år


ganska hemskt att se hur han beter sig mot dessa ungdomar
innan valet fick vi bara se svärmorsdrömmen Åkesson tala lugnt och sansat
men vad han än säger så är det så uppenbart att dom som står bakom honom har rasistiska värderingar

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2011 kl. 13:25
Anklever Kille, 34 år

Citat från EnKannaSaft


innan valet fick vi bara se svärmorsdrömmen Åkesson tala lugnt och sansat

I vilken värld levde du? Det cirkulerade ju massa klipp på korkade sverigedemokraterna som gjort bort sig även innan valet.

Dessutom lades det där klippet upp två veckor före valdagen.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2011 kl. 05:19
beatyourkids Kille, 38 år

Kommer ni ihåg riksmongot Levi Klausen, SD i Filipstad, han som gjorde en av dom mest korkade TV-intervjuerna en Sverigedemokrat har gjort?


Han producerar musik. och har en hemsida; http://www.freewebs.com/leviklausen/skivor.htm Notera låt 2 och 16 på andra albumet....

Så här kan det se ut och låta;


Allt som fattas är en Volvo 740...

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2011 kl. 15:20
Quidproquo Kille, 34 år

Ledningen måste verkligen ångra utnämningen av idioten. Fast han kanske var den smartaste i Filipstad.

MakeECGreatAgain 38 år

8 762 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2011 kl. 15:24

Hahahaha, döööööör.

BAPEsta Kille, 35 år

3 834 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2011 kl. 15:31
BAPEsta Kille, 35 år

Alltså.. hans hemsida är helt galet underbar! ahaha

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2011 kl. 15:35
Quidproquo Kille, 34 år



Charmig bild. Får en verkligen att vilja köpa skivan.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet