Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2011 kl. 12:54
spiskummin Kille, 35 år

Citat från Anklever


Citat från footfoot

Det är inte precis som att Ekeroth bryr sig om Nisse som slår sin fru och blivit tagen för både fortkörning och rattfylleri.

Det är klart han gör. Det är därför Ekeroth och SD förespråkar hårdare straff för våldsbrott begångna av alla typer av människor.


Citat från footfoot

Då kanske det glädjer dig att de flesta moskébyggen är privat finansierade. Det är inte precis som att staten har en egen moskébyggarbudget, även om SD vill få det till det.

Oavsett om det är staten eller någon annan (=Saudiarabien) som betalar bygget skulle pengarna kunna gå till något vettigare.



Ser aldrig honom ta andra exempel än folk från Afrika och Mellanöstern dock. Jag vet att han förespråkar hårdare straff (och dödsstraff?), men det är inte precis som att han någonsin pratar om svenskar eller danskar som begår brott. Det är alltid somalier hit och irakier dit. (Fast mestadels säger han ju att det är DE ONDA MUSLIMERNA som begår brott).

Ja, du kan nog be Saudiarabien om att de betalar en ungdomsgård eller upprustningen av en parkeringsplats istället. Varför klagar du så mycket på moskéer och inte på t.ex. synagogor och rikets sal?

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2011 kl. 15:28
Lalala1234 Tjej, 31 år

"Vi är även helt övertygade om att en förkrossande majoritet av dem som bor i detta land inte vill ha hit denna typ av människor" - från artikeln

Jag är helt övertygad om att en förkrossande majoritet av de* (notera att Ekeroth som "stolt svensk" inte ens kan skriva ordentligt) som bor i detta land inte vill ha Sverigedemokraterna här heller, men nu får man inte allt man vill.

10101001010 Tjej, 35 år

306 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2011 kl. 15:49
10101001010 Tjej, 35 år

Varför önskar Sverigedemokraterna neka svenska medborgares adoption av utomeuropeiska barn?

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2011 kl. 15:53
Akterskytt Kille, 34 år

Fy Ekeroth kan inte stava :s

Legilimency 27 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2011 kl. 17:57
Legilimency 27 år

Citat från Liberatio


Varför önskar Sverigedemokraterna neka svenska medborgares adoption av utomeuropeiska barn?


För de vill inte ha svarta barn i Sverige.

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2011 kl. 19:22
Anklever Kille, 34 år

Citat från footfoot


Ser aldrig honom ta andra exempel än folk från Afrika och Mellanöstern dock. Jag vet att han förespråkar hårdare straff (och dödsstraff?), men det är inte precis som att han någonsin pratar om svenskar eller danskar som begår brott. Det är alltid somalier hit och irakier dit. (Fast mestadels säger han ju att det är DE ONDA MUSLIMERNA som begår brott).

Ja, du kan nog be Saudiarabien om att de betalar en ungdomsgård eller upprustningen av en parkeringsplats istället. Varför klagar du så mycket på moskéer och inte på t.ex. synagogor och rikets sal?


Alla politiker måste profilera sig på något sätt. Ekeroth har valt att fokusera på islamiseringen av Sverige, och uppmärksammar därför gärna muslimers kriminalitet och islams påverkan på samhället

Jag klagar gärna på alla sorters religiösa galningar och deras byggnader, men man blir ju lite mer motiverad att klaga på just moskéer när de (bland annat) envisas med att finansieras av muslimska diktaturer och diktatorer.

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2011 kl. 19:31
spiskummin Kille, 35 år

Citat från Anklever


Citat från footfoot

Ser aldrig honom ta andra exempel än folk från Afrika och Mellanöstern dock. Jag vet att han förespråkar hårdare straff (och dödsstraff?), men det är inte precis som att han någonsin pratar om svenskar eller danskar som begår brott. Det är alltid somalier hit och irakier dit. (Fast mestadels säger han ju att det är DE ONDA MUSLIMERNA som begår brott).

Ja, du kan nog be Saudiarabien om att de betalar en ungdomsgård eller upprustningen av en parkeringsplats istället. Varför klagar du så mycket på moskéer och inte på t.ex. synagogor och rikets sal?

Alla politiker måste profilera sig på något sätt. Ekeroth har valt att fokusera på islamiseringen av Sverige, och uppmärksammar därför gärna muslimers kriminalitet och islams påverkan på samhället

Jag klagar gärna på alla sorters religiösa galningar och deras byggnader, men man blir ju lite mer motiverad att klaga på just moskéer när de (bland annat) envisas med att finansieras av muslimska diktaturer och diktatorer.



Den påhittade islamiseringen, ja. Ekeroth verkar dock tro att "från mellanöstern = muslim".
Se en moské? Herp derp det är islamisering!
Slutar de servera fläskkött på en skola där 90% är muslimer? Herp derp det är islamisering!

Var finns den här hemska och extremt utbredda islamiseringen? För jag har inte märkt av den på något sätt.

Du är medveten om hur utskrattad (mer än han redan är) han skulle bli om han skulle diskutera jehovas vittneniseringen och jehovas vittnens brottslighet, va? Religion har ingenting med brottslighet att göra. Det är inte så att man helt plötsligt blir mer benägen att begå brott för att man konverterar till islam.
Samhällsklass och utbildningsnivå har rejält mycket mer att göra med brottslighet än religion har.

Om ingen annan vill finansiera moskéerna så är det så att folk vänder sig till de som faktiskt vill finansiera bygget. Om det hade funnits någon sådan där "moskébyggarbudget" så hade moskéer inte behövt finansieras av bland annat diktaturer.

Och är inte Sverigedemokraterna religiösa galningar isåfall? De vill ju inskränka religionsfriheten för muslimer och utöka kristendomen i samhället.

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2011 kl. 19:35
spiskummin Kille, 35 år

Det är ju inte precis bara Ekeroth som pratar om muslimers, afrikaners och västasiaters brottslighet och helt glömmer ta upp danskar och finnar. Men det är ju för att Sverigedemokraterna inte har något emot vita personer, men det vågar de inte säga, för de vill trots allt få sig själva att framstå som Sveriges mest PK parti.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2011 kl. 21:28
beatyourkids Kille, 38 år

Gillar att Sannfinländarna, SDs motsvarighet i Finland ligge rpå över 19% just nu. Dom har ju inte ens problem med integrationen.

Nagasaki Kille, 29 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2011 kl. 21:45
Nagasaki Kille, 29 år

Citat från Terrorstorm


Gillar att Sannfinländarna, SDs motsvarighet i Finland ligge rpå över 19% just nu. Dom har ju inte ens problem med integrationen.

Fy och fan är allt man kan säga.

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2011 kl. 22:06
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från Terrorstorm


Gillar att Sannfinländarna, SDs motsvarighet i Finland ligge rpå över 19% just nu. Dom har ju inte ens problem med integrationen.


dom attackerar den svenska minoriteten istället :P

shunomayne Kille, 31 år

3 680 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2011 kl. 22:08
shunomayne Kille, 31 år

ja tkr de e doli XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2011 kl. 23:00
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från footfoot


1.Bra? Visar bara mer på hur deras människosyn ser ut. Brottslingar bör få rehabilitering och har även de rätt till att inte bli sönderskjutna eller torterade i sitt föredetta hemland.

2.Då kanske det glädjer dig att de flesta moskébyggen är privat finansierade. Det är inte precis som att staten har en egen moskébyggarbudget, även om SD vill få det till det.


1. Negatory, kriminellt avskum som kommer till ett land som tar hand om dom och räddar dom från krig och förföljelse och belönar detta med att begå brott i landet, förtjänar ingen rehabilitering, och bör bli skjutna i Sverige redan. Då besparar vi hemlandet dessa avskum också.

2. Nej, hellre att svenska staten skulle bygga moskéerna och ställa krav på att endast en liberal tolkning av islam får predikas än att Saudiarabien står för notan och ser till att wahabbism predikas.

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2011 kl. 23:09
spiskummin Kille, 35 år

Citat från Quidproquo


Citat från footfoot

1.Bra? Visar bara mer på hur deras människosyn ser ut. Brottslingar bör få rehabilitering och har även de rätt till att inte bli sönderskjutna eller torterade i sitt föredetta hemland.

2.Då kanske det glädjer dig att de flesta moskébyggen är privat finansierade. Det är inte precis som att staten har en egen moskébyggarbudget, även om SD vill få det till det.

1. Negatory, kriminellt avskum som kommer till ett land som tar hand om dom och räddar dom från krig och förföljelse och belönar detta med att begå brott i landet, förtjänar ingen rehabilitering, och bör bli skjutna i Sverige redan. Då besparar vi hemlandet dessa avskum också.

2. Nej, hellre att svenska staten skulle bygga moskéerna och ställa krav på att endast en liberal tolkning av islam får predikas än att Saudiarabien står för notan och ser till att wahabbism predikas.



Då skiljer sig din människosyn väldigt grovt från min.

Jag ser hellre att staten finansierar moskéer än att wahhabianhängare gör det, ja, men det vill verkligen inte SD. Däremot ser jag inte varför man skulle ställa krav på vad som predikas i moskéer då man inte gör det med kyrkor och synagogor. Så länge det inte bryter mot lagen (exempelvis hets mot folkgrupp) så bör man få predika vad man vill.

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2011 kl. 23:13
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från footfoot


Då skiljer sig din människosyn väldigt grovt från min.

Jag ser hellre att staten finansierar moskéer än att wahhabianhängare gör det, ja, men det vill verkligen inte SD. Däremot ser jag inte varför man skulle ställa krav på vad som predikas i moskéer då man inte gör det med kyrkor och synagogor. Så länge det inte bryter mot lagen (exempelvis hets mot folkgrupp) så bör man få predika vad man vill.


Det gör den nog ja.

Sant. Imamen får predika det han vill, frihet under ansvar. Så fort det uppdagas att wahabbism eller i övrigt icke acceptabla tolkningar av islam har förekommit, ska imamen förbjudas att för all framtid predika inom Sveriges gränser, sker det igen i samma moské stängs den igen och används som grisslakteri.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet