Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2011 kl. 21:22
Superhjelte Kille, 35 år

Du bara babblar ju. Du verkar uppenbarligen inte förstå vad han säger, och sen säger du att han inte fattar vad du säger? Hur bidrar det till diskussionen?

Men visst, jag kan bidra, med att ställa en fråga som jag inte riktigt hittat ett vettigt svar på

Hur ser SDs skolpolitik ut? Eller är det ett ämne som dom inte berör alls?

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2011 kl. 21:24
spiskummin Kille, 35 år

Hur ser SDs bostadspolitik ut, förutom "invandrare ska inte få välja var de vill bo"?

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2011 kl. 21:26
Superhjelte Kille, 35 år

Nu är inte jag jätte insatt i deras politik, men dom är väl inte direkt dom enda som har kört på den linjen?

Känns ju lite som att Sossarna har satt invandrarna i ghetton mer eller mindre hela tiden?

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2011 kl. 21:26
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från NiNTENDOHC


Du bara babblar ju. Du verkar uppenbarligen inte förstå vad han säger, och sen säger du att han inte fattar vad du säger? Hur bidrar det till diskussionen?

Men visst, jag kan bidra, med att ställa en fråga som jag inte riktigt hittat ett vettigt svar på

Hur ser SDs skolpolitik ut? Eller är det ett ämne som dom inte berör alls?



jag läste nånting i deras partiprogram förra året som fick mig att skratta rejält: "Klassmorfar" loooooool xD
liksom wtf?

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2011 kl. 21:28
Superhjelte Kille, 35 år

Klassmorfar? Känner igen det där, vi hade något likande på min skola där jag gick ÅK. 4-6, det var ungefär som en person man kunde prata med osv, alla klasser hade var sin. Varför vetefan, tyckte bara vår såg asläskig ut...

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2011 kl. 21:31
Quidproquo Kille, 34 år

Det var väl inte bara SD som snackade om klassmorfar?

Legilimency 27 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2011 kl. 21:38
Legilimency 27 år

Jag förstår vad han menar. Han menar på att jag har läst deras partiprogram och jag vill fortfarande att de ska säga rakt ut vad de verkligen vill.
Varför gör jag det? Jo, för att jag menar på att de gömmer sina åsikter bakom "fin retorik" och sedan säger emot sig själva när man frågar dem om något som står i deras program.

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2011 kl. 21:40
Superhjelte Kille, 35 år

Du får gärna länka något som backar dina påståenden.

Samt, du får det att framstå som att SD är det enda parti som har lite hemlig agenda...

Legilimency 27 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2011 kl. 21:46
Legilimency 27 år

Citat från NiNTENDOHC


Du får gärna länka något som backar dina påståenden.

Samt, du får det att framstå som att SD är det enda parti som har lite hemlig agenda...



Aa, will do.

Nää, skulle vara lite naivt, va? Men samtidigt är de inte heller oskyldiga missförstådda offer, som de ibland vill ge en intryck av.

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2011 kl. 16:34
Anklever Kille, 34 år



"De skriver också att de hade ”talkörer” (så vackert det låter) som ropade ”inga gator inga torg åt rasister i Göteborg”. Det drunknade dock i de oförnyade ägaranspråken på hela svenska befolkningens gator. ”Talkören” består bl.a. av en förvirrad vänsterextremist med både megafon och en vildvuxen frisyr som gått rakt igenom någon sorts transkulturell process."

...

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2011 kl. 16:37
beatyourkids Kille, 38 år

HAHAHAHAHAHAHA vilken jävla ärkenolla.

På tal om vänsterpack; http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article12862090.ab

Det är helt sjukt hur man kan ägna en hel debattartikel åt att klaga på ett annat parti. Kasta sten fast med bokstäver.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2011 kl. 16:37
beatyourkids Kille, 38 år

http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article12872478.ab

"Jag börjar tro att Sjöstedt och Vänsterpartiet helt enkelt inte vill samtala och debattera kring politiska frågor. Hur ska man annars förklara att Vänsterpartiet och den övriga rödgröna oppositionen valt att i flera frågor låta regeringens förslag klubbas igenom, trots att man kunnat få igenom sin egen politik?"

Hannesfoerfan 36 år

860 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2011 kl. 16:44
Hannesfoerfan 36 år

Sämsta partiet med KD. Bort med dom bara. ^.^

Tycker dock att det är JÄVLIGT roligt att Muslimerna gillar deras (SD och KD) "kärn-familjen" position, vilket är detsamma som att säga "vi hatar också bögar".

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2011 kl. 16:59
Anklever Kille, 34 år

Citat från Terrorstorm


http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article12872478.ab

"Jag börjar tro att Sjöstedt och Vänsterpartiet helt enkelt inte vill samtala och debattera kring politiska frågor. Hur ska man annars förklara att Vänsterpartiet och den övriga rödgröna oppositionen valt att i flera frågor låta regeringens förslag klubbas igenom, trots att man kunnat få igenom sin egen politik?"


Kul att även Jimmie Åkesson får vara med och diskutera, det händer inte varje dag.

Men Aftonbladets debatter är alltid vinklade åt det ena hållet ändå, vilket Kent Ekeroth fick erfara när de vägrade publicera hans andra replik i en debatt med en moderat.

http://kentekeroth.se/2010/11/01/debatt-sd-ar-det-enda-parti-som-vill-gora-slut-med-daltandet-av-de-kriminella/

"Våra replikväxlingar följer vanligtvis modellen inlägg-replik från motpart-slutreplik från den som satte igång debatten. Därför har vi nu dragit streck i debatten."

EnKannaSaft Kille, 34 år

474 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2011 kl. 18:16
EnKannaSaft Kille, 34 år

Citat från Yagami


Sämsta partiet med KD. Bort med dom bara. ^.^

Tycker dock att det är JÄVLIGT roligt att Muslimerna gillar deras (SD och KD) "kärn-familjen" position, vilket är detsamma som att säga "vi hatar också bögar".



SD har typ hakat upp sig på nån slags kristen värdegrund


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet