Sverigedemokraterna
Citat från Quidproquo
Citat från Bagheera
Blir så trött på dem och deras tjafs. Antingen går de ut med vad de verkligen tycker, eller så håller de tyst. Äckligt att gömma sig bakom fin retorik.. Blö.
De måste ju använda "fin retorik" eftersom deras åsikter alltid blir utsatta för halmgubbar och påhitt, lite svårt att kunna stå för det man säger när det man "sagt" inte är sagt av en själv.
Dem borde säga vad de vill rakt ut, bara. 95% Sverige sväljer ju inte deras skit som det är.
Citat från Bagheera
Dem borde säga vad de vill rakt ut, bara. 95% Sverige sväljer ju inte deras skit som det är.
Och vem är du att säga "vad de egentligen vill"?
Citat från Quidproquo
Citat från Bagheera
Dem borde säga vad de vill rakt ut, bara. 95% Sverige sväljer ju inte deras skit som det är.
Och vem är du att säga "vad de egentligen vill"?
Jag är "någon" som läst deras partiprogram, osv, vilket säger ganska mycket om vad de står för.
Och vem är du att påstå att jag inte kan säga "vad de egentligen vill"?
Citat från Bagheera
Jag är "någon" som läst deras partiprogram, osv, vilket säger ganska mycket om vad de står för.
Och vem är du att påstå att jag inte kan säga "vad de egentligen vill"?
Och om det står i deras partiprogram vad de vill så hymlar de ju inte om det? Då behöver du ju inte snacka om att de inte står för vad de vill.
Du får säga vad du vill, men du framstår bara som korkad när du rapar axiom om vad SD "egentligen" vill och sen säger att du vet vad dem vill för att du läst deras partiprogram.
Vi vet, vi vet. Pro-SDfolket säger att SD är världens snällaste och mest icke-rasistiska, muslimvänliga, homovänliga, antisexistiska och invandrarkramande parti som någonsin existerat medans anti-SDfolket säger att SD är rasister för att deras mål är att få bort alla icke-vita ur landet genom minskad utomeuropeisk invandring, segregation och återvandringsbidrag. Samt att SD bryter mot religionsfriheten och är inskränkta värdekonservatister som hatar bögar och tycker kvinnans plats är i köket.
Jag vet vilken sida jag tycker är mest realistisk..
Med tanke på att SD konstant ändrar om sitt partiprogram och till och med bytte hemsida så att man inte kan spåra deras gamla så är det rätt självklart att de inte gillar när de råkar vara öppna om sina åsikter som jag vet inte kanske "konservatismen kan vara multietnisk vilket nationalismen självklart aldrig kan vara" samtidigt som de kallade sig nationalistiska...
Citat från Quidproquo
Citat från Bagheera
Jag är "någon" som läst deras partiprogram, osv, vilket säger ganska mycket om vad de står för.
Och vem är du att påstå att jag inte kan säga "vad de egentligen vill"?
Och om det står i deras partiprogram vad de vill så hymlar de ju inte om det? Då behöver du ju inte snacka om att de inte står för vad de vill.
Du får säga vad du vill, men du framstår bara som korkad när du rapar axiom om vad SD "egentligen" vill och sen säger att du vet vad dem vill för att du läst deras partiprogram.
En blind kan till och med läsa mellan raderna och förstå vad som står där,
Lol. Det bästa sättet att veta vad ett parti vill åstadkomma är genom att läsa deras partiprogram. Du verkar bra korkad som påstår att det inte skulle vara så.
Citat från footfoot
Vi vet, vi vet. Pro-SDfolket säger att SD är världens snällaste och mest icke-rasistiska, muslimvänliga, homovänlig, antisexistiska och invandrarkramade parti som någonsin existerat medans anti-SDfolket säger att SD är rasister för att deras mål är att få bort alla icke-vita ur landet genom minskad utomeuropeisk invandring, segregation och återvandringsbidrag
Hittills tycker jag båda sidor far med osanning. Men vi pratar fortfarande om "pro-sd"folket vilket inte är synonymt med SD som parti. Att det finns många rasister/idioter som röstar på SD innebär inte att SD är rasister. Guilt by association är en "logical fallacy".
Citat från Quidproquo
Citat från footfoot
Vi vet, vi vet. Pro-SDfolket säger att SD är världens snällaste och mest icke-rasistiska, muslimvänliga, homovänlig, antisexistiska och invandrarkramade parti som någonsin existerat medans anti-SDfolket säger att SD är rasister för att deras mål är att få bort alla icke-vita ur landet genom minskad utomeuropeisk invandring, segregation och återvandringsbidrag
Hittills tycker jag båda sidor far med osanning. Men vi pratar fortfarande om "pro-sd"folket vilket inte är synonymt med SD som parti. Att det finns många rasister/idioter som röstar på SD innebär inte att SD är rasister. Guilt by association är en "logical fallacy".
Fast SDs medlemmar och politiker är ju inräknade i pro-SDfolket såvida de inte är med "för skojs skull" och inte för att de står för SDs åsikter.
Jag räknar även dig till pro-SDfolket då du inte precis är långsam med att försvara SD i varenda diskussion som kommer upp.
Citat från Bagheera
En blind kan till och med läsa mellan raderna och förstå vad som står där,
Lol. Det bästa sättet att veta vad ett parti vill åstadkomma är genom att läsa deras partiprogram. Du verkar bra korkad som påstår att det inte skulle vara så.
Ja, det är ju axiomet du far med och du har sagt det nu.
Har aldrig påstått det, nu far du med osanningar igen. Lögnhals.
Citat från footfoot
Fast SDs medlemmar och politiker är ju inräknade i pro-SDfolket såvida de inte är med "för skojs skull" och inte för att de står för SDs åsikter.
Jag räknar även dig till pro-SDfolket då du inte precis är långsam med att försvara SD i varenda diskussion som kommer upp.
Okej, jag gör en distinktion mellan pro-sdfolket och sd själva dock. Men det handlar väl bara om hur man tänker själv.
Ja, det får du väl göra. Röstade dock inte på sd och lekte bara med tanken en stund så. Jag försvarar väl mest SD här då knappt någon annan gör det än en massa p15 som skämmer ut sig själva.
Citat från Quidproquo
Citat från Bagheera
En blind kan till och med läsa mellan raderna och förstå vad som står där,
Lol. Det bästa sättet att veta vad ett parti vill åstadkomma är genom att läsa deras partiprogram. Du verkar bra korkad som påstår att det inte skulle vara så.
Ja, det är ju axiomet du far med och du har sagt det nu.
Har aldrig påstått det, nu far du med osanningar igen. Lögnhals.
Ah? Verkar som det är något du inte förstår.
Fast du påstod att jag inte skulle kunna se vad SD "vill" genom att läsa deras partiprogram. Snarare du som är lögnhals. Kul med personangrepp också. (Y)
Citat från Bagheera
Ah? Verkar som det är något du inte förstår.
Fast du påstod att jag inte skulle kunna se vad SD "vill" genom att läsa deras partiprogram. Snarare du som är lögnhals. Kul med personangrepp också. (Y)
Att folk som tycker illa om SD säger att SD ljuger om det de vill och egentligen vill etablera koncentrationsläger, gasa alla invandrare och expropriera deras egendom är inget nytt under solen.
Det var inte alls det jag sa. Det jag sa var att du framstår som korkad om du först säger att SD borde säga vad de vill rakt ut och sen säger att du vet vad de vill därför att du läst deras partiprogram.
Citat från Quidproquo
[i]Citat från Bagheera
Ah? Verkar som det är något du inte förstår.
Fast du påstod att jag inte skulle kunna se vad SD "vill" genom att läsa deras partiprogram. Snarare du som är lögnhals. Kul med personangrepp också. (Y)
Att folk som tycker illa om SD säger att SD ljuger om det de vill och egentligen vill etablera koncentrationsläger, gasa alla invandrare och expropriera deras egendom är inget nytt under solen.
Det var inte alls det jag sa. Det jag sa var att du framstår som korkad om du först säger att SD borde säga vad de vill rakt ut och sen säger att du vet vad de vill därför att du läst deras partiprogram.[/i
---
Nää, det tror jag inte dem vill. Att klassa SD med Hitlers verk är lite för extremt, även fast de är rätt motbjudande de med.
Ja? Uppenbarligen förstår du inte vad jag menar, eftersom då skulle du inte påpeka det där. Oh well.
Bagheera, gå och lägg dig istället. Du har väl skola i morgon?
Citat från NiNTENDOHC
Bagheera, gå och lägg dig istället. Du har väl skola i morgon?
Dryg du är. Bidra till diskussionen, eller var tyst.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet