Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 20:14
Lalala1234 Tjej, 31 år

Rökgranater och rökgranater... Det är salpeter/sockerburkar, sånna man byggde för skojs skull när man var tolv. Kändes dock lite... onödigt. Eller liksom, poänglöst. Nåväl.

Skrikande är jättebra. Gillade även att motdemon var jävligt blandat folk. Det faktum att SDU fick jobba hårt för att få ihop 50 pers medan motdemon hade 12 gånger så många utan att svettas säger väl en hel del om hur mycket struntprat det är när SD säger att "vi säger det svenskarna tänker".

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 20:15
Lalala1234 Tjej, 31 år

Dessutom Anklever, även om jag nu känner förakt för högern, hur vet du att det bara är vänsterfolk? Finns gott om liberaler, särskilt unga, som avskyr sverigedemokraterna.

huha Kille, 33 år

528 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 20:23
huha Kille, 33 år

Citat från Aceton


Dom är ett hemskt erfråges parti som inte har någon framtid inom svensk politik

Åh vad fail.

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 20:26
Anklever Kille, 34 år

Citat från Stringburka


Dessutom Anklever, även om jag nu känner förakt för högern, hur vet du att det bara är vänsterfolk? Finns gott om liberaler, särskilt unga, som avskyr sverigedemokraterna.

Hur ofta ser du moderater och folkpartister demonstrera tillsammans med kommunisterna i RS?

spiskummin Kille, 36 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 20:47
spiskummin Kille, 36 år

Citat från Anklever


Citat från Stringburka

Dessutom Anklever, även om jag nu känner förakt för högern, hur vet du att det bara är vänsterfolk? Finns gott om liberaler, särskilt unga, som avskyr sverigedemokraterna.

Hur ofta ser du moderater och folkpartister demonstrera tillsammans med kommunisterna i RS?



När det gäller att demonstrera mot SD så ser jag folk från hela den politiska skalan på demonstrationerna. Allt från kristdemokrater till kommunister.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 20:49
Viridian Kille, 36 år

Citat från Anklever


Citat från Stringburka

Dessutom Anklever, även om jag nu känner förakt för högern, hur vet du att det bara är vänsterfolk? Finns gott om liberaler, särskilt unga, som avskyr sverigedemokraterna.

Hur ofta ser du moderater och folkpartister demonstrera tillsammans med kommunisterna i RS?


Den stora massan av motdemonstrationen var ju en normal motdenomstration, sen att några random idioter kastar rökgranater ändrar ju inte faktumet att många står emot det som SD säger, många normala ickepolitiska människor, som endast är engagerade inom antirasism etc.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 20:49
Akterskytt Kille, 34 år

Sen så är det förståeligt att SDare tvekar när det kommer till demonstrationer, men aggressiva vänsterpack så ska man väl vara försiktig ;D

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 21:47
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från Viridian


Citat från Anklever

Citat från Stringburka

Dessutom Anklever, även om jag nu känner förakt för högern, hur vet du att det bara är vänsterfolk? Finns gott om liberaler, särskilt unga, som avskyr sverigedemokraterna.

Hur ofta ser du moderater och folkpartister demonstrera tillsammans med kommunisterna i RS?

Den stora massan av motdemonstrationen var ju en normal motdenomstration, sen att några random idioter kastar rökgranater ändrar ju inte faktumet att många står emot det som SD säger, många normala ickepolitiska människor, som endast är engagerade inom antirasism etc.


^This^
Vill dock tillägga att RS knappast kastar rökburkar, de tenderar att vara väldigt fredliga.

Aviisst Tjej, 32 år

1 438 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 22:56
Aviisst Tjej, 32 år

HAHAHAHA......... ^

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 23:15
Anklever Kille, 34 år

Citat från Viridian


Den stora massan av motdemonstrationen var ju en normal motdenomstration, sen att några random idioter kastar rökgranater ändrar ju inte faktumet att många står emot det som SD säger, många normala ickepolitiska människor, som endast är engagerade inom antirasism etc.

En normal motdemonstration som anordnades av extrema socialister...




Visst finns det många högermänniskor som ogillar SD också, men det är inte dom som går ut på gator och torg med visselpipor och rökgranater och viftar med röda fanor.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 23:21
Tour Kille, 38 år

wow, vänsteraktivister som demonstrerar mot högern, mycket ovanligt. stoppa pressarna. det är ju förfan standardutförande att det finns sådana när SD har demo, get over it.

postlapsaria Tjej, 33 år

1 970 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 23:23
postlapsaria Tjej, 33 år

Citat från Comalive


jevla vensterpakk!!!
--------------------------------------------------------------------------

Anthonestmistake Kille, 34 år

5 251 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 23:29
Anthonestmistake Kille, 34 år

Fast motdemonstrationer är ju precis vad de är ute efter. Hela SDs pr-taktik bygger ju på martyrskap.

ttulkas Kille, 30 år

658 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 23:33
ttulkas Kille, 30 år

Anklever: är ju tydligen oklart om vem som gjorde vad i artikeln. och bara för att 1 person langar en rök -"bomb" så innebär ju inte det att hela t.ex RS vill demonstrera på det viset? Gäller ju oavsett vilka det är som demonstrerar, man kan inte dra alla demonstranterna och hela rörelsen över en kam.

Anthonestmistake Kille, 34 år

5 251 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 23:34
Anthonestmistake Kille, 34 år

Rökbomber mot rasister är aningen ineffektivt. Annars tycker jag att det är ganska rättfärdigat.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet