Sverigedemokraterna
Citat från Akterskytt
Citat från Tour
ja, folk har blivit dummare de senaste åren. de skiter ifall partiet kan räkna, så länge de vill kicka ut alla blattar för att de är blattar. godnattens!
Snart är du säkert del i minoritetsgruppen av smarta i landet då ;D
Så du tror att SD kommer nå egen majoritet?
SD kommer troligen försvinna, precis på samma sätt som Ny Demokrati försvann.
Citat från footfoot
Citat från Akterskytt
Citat från Tour
ja, folk har blivit dummare de senaste åren. de skiter ifall partiet kan räkna, så länge de vill kicka ut alla blattar för att de är blattar. godnattens!
Snart är du säkert del i minoritetsgruppen av smarta i landet då ;D
Så du tror att SD kommer nå egen majoritet?
SD kommer troligen försvinna, precis på samma sätt som Ny Demokrati försvann.
Eller växa sig större, så som Partij voor de Vrijheid gjorde. :)
Dom gjorde en ca 300%-ig ökning av röster på fyra år och är nu det tredje största partiet i nederländerna.
Citat från Akterskytt
Eller växa sig större, så som Partij voor de Vrijheid gjorde. :)
Dom gjorde en ca 300%-ig ökning av röster på fyra år och är nu det tredje största partiet i nederländerna.
SD har dock hållt sig på en stabil nivå sedan valet och minskat i alla Feb/Mars-mätningar jag sett utom en.
Att vilja stänga gränserna, öka segregationen och minska religionsfriheten är inte precis några intelligenta åsikter.
Citat från Akterskytt
Citat från u_suck_tbh
Fast han sa asylsökande, inte invandrare.
Så ni är båda ute och schooop:ar
------------------------------------------------------------------------
Du ser inget problem i mängden?
Som kuriosa höll Södertäljes kommunalråd år 2008 ett tal i USA:s kongress om det faktum att fler irakier bosatt sig i Södertälje efter Irakkrigets start än i hela USA.
Typ som fler judar flyttade till Sverige än till Tyskland under andra världskriget? Koooonstigt....
Citat från Tour
ja, folk har blivit dummare de senaste åren. de skiter ifall partiet kan räkna, så länge de vill kicka ut alla blattar för att de är blattar. godnattens![/i]
Folk ger blanka fan i om någon i partiet försäger sig gällande siffror på ett, faktiskt, ganska lustigt sätt. Så länge de övriga partierna endast kan säga att det enda som måste göras åt invandringen är att ta emot de som kommer bättre, och aldrig kunna ens tänka tanken att för många kommer samtidigt så proppen blir full. Så länge skygglapparna är på och beröringsfobin för ämnet samt tabuerna finns så kommer folk fortsätta rösta SD och förmodligen i större utsträckning. Förvänta er inte att SD åker ut nästa val bara för att inget hänt med invandringen, tvärtom.
Citat från Quidproquo
Citat från Tour
ja, folk har blivit dummare de senaste åren. de skiter ifall partiet kan räkna, så länge de vill kicka ut alla blattar för att de är blattar. godnattens!
Folk ger blanka fan i om någon i partiet försäger sig gällande siffror på ett, faktiskt, ganska lustigt sätt. Så länge de övriga partierna endast kan säga att det enda som måste göras åt invandringen är att ta emot de som kommer bättre, och aldrig kunna ens tänka tanken att för många kommer samtidigt så proppen blir full. Så länge skygglapparna är på och beröringsfobin för ämnet samt tabuerna finns så kommer folk fortsätta rösta SD och förmodligen i större utsträckning. Förvänta er inte att SD åker ut nästa val bara för att inget hänt med invandringen, tvärtom.
-
syftar absolut inte enbart på 40 000 000 000 000, utan även gamla skuggbudgetar och ja, statistik som dom hittat på, och så vidare och så vidare. jo, jag vet att dom gör det, de gånger jag hamnat i livliga diskussioner med allsköns människor om saken så ja, dom skiter faktiskt ifall dom kan räkna eller ej. en av de vanligaste kommenterarerna jag hört från dessa människor, utan överdrift, är faktiskt just att dom vill kasta ut alla invandrare, dock med lite mindre PKordval än så. faktum är att många av deras kommunpolitiker visar det om och om igen, även deras riksdagspolitiker driver hetspolitik mot Islam vilket i sig är väldigt oseriöst. SD överdriver problemen helt enkelt, och lever vidare på sina väljares rasism. även om Jimmie och hans lilla gäng febrilt försöker städa bort varenda liten obekväm fläck bland de officiella politikerna, så är det faktiskt så att en mycket stor del av väljarskaran dras med av deras fantasiberäkningar, falska påståenden och så vidare.
jag tror heller inte SD åker ur nästa val, de kan tillochmed öka lite.
deras väljare har inte samma kritiska syn som dom har mot alla andra partier mot det egna partiet, hade dom haft det så hade dom aldrig kommit in från början.
Citat från Tour
syftar absolut inte enbart på 40 000 000 000 000, utan även gamla skuggbudgetar och ja, statistik som dom hittat på, och så vidare och så vidare. jo, jag vet att dom gör det, de gånger jag hamnat i livliga diskussioner med allsköns människor om saken så ja, dom skiter faktiskt ifall dom kan räkna eller ej
Det säger något om hur viktig invandringsfrågan är. Hundratusentals människor är villiga att stödja SD trots deras tveksamma statistik, grumliga förflutna och oseriösa partimedlemmar.
BTW: Integrationspolitiken i Sverige är så usel att till och med somalier har tröttnat: http://www.dn.se/nyheter/sverige/flytt-ger-invandrare-en-ny-chans
ALLA SOMALIER
SD Haaraaam...-
Största anledningen att SD kom med i riksdagen var för all mediahype där de fick fruktansvärt mycket gratisreklam. Som många tidigare nämnt så är SD experter på att göra sig till martyrer. Nästa val kommer det inte finnas. Nästa val kommer SD inte vara nyaktuella.
Nästa val har vi förhoppningsvis höjt bildningen bland individerna i Sverige.
Har inte hört så jävla mycket om SD efter valet bortsett från de gånger de gjort bort sig. Dessutom märker folk att de uppenbarligen ändå knappt inte har något att säga till om (tacka gud för det) och därmed kanske inser att en röst på SD är en röst i sjön.
Varför gnälla över invandringen? Det är ändå bara runt 25-30% av invandrarna som kommer att stanna, och det är inte mycket.
Citat från Liberte
Största anledningen att SD kom med i riksdagen var för all mediahype där de fick fruktansvärt mycket gratisreklam. Som många tidigare nämnt så är SD experter på att göra sig till martyrer. Nästa val kommer det inte finnas. Nästa val kommer SD inte vara nyaktuella.
Nästa val har vi förhoppningsvis höjt bildningen bland individerna i Sverige.
Har inte hört så jävla mycket om SD efter valet bortsett från de gånger de gjort bort sig. Dessutom märker folk att de uppenbarligen ändå knappt inte har något att säga till om (tacka gud för det) och därmed kanske inser att en röst på SD är en röst i sjön.
Nej, nästa väl kommer bildningen vara ännu lägre med tanke på alla nya ungdomar som kommer rösta och som gått i skolor vars utbildning formats av Björklunds skolpolitik.
"SKITER I SKOLEXPERTER, FUNKADE FÖR MIG OCH DÅ FUNKAR DET FÖR DOM"
riksdagsdebatt om migrationspolitik, ansökt av SD just nu, på tv 2, och SD fortsätter leka offer när folk kommer med legitima argument.
Citat från Anklever
BTW: Integrationspolitiken i Sverige är så usel att till och med somalier har tröttnat: http://www.dn.se/nyheter/sverige/flytt-ger-invandrare-en-ny-chans
Och flyttar till England, som har betydligt större invandring än Sverige men alltså ändå bättre integration. Enligt somalier, då.
Tror dessutom att de är ganska trötta på ignorans ifrån personer med SD-mentalitet. Vi har rätt gott om sådana här.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet