Sverigedemokraterna
Citat från Akterskytt
Oh, ser nu att det enbart var invandringen från irak, måste ha varit ett missledande videoklipp jag såg :)
http://www.dn.se/nyheter/sverige/sodertalje-tar-emot-fler-irakier-an-usa-och-kanada
Kan ju vara för att det är väldigt mycket närmre till Europa från Irak än det är till Kanada.
Citat från Akterskytt
Oh, ser nu att det enbart var invandringen från irak, måste ha varit ett missledande videoklipp jag såg :)
http://www.dn.se/nyheter/sverige/sodertalje-tar-emot-fler-irakier-an-usa-och-kanada
skulle vi däremot kolla på antalet mexikanska invandrare, OJ VILKA FÖRVÅNANDE SIFFROR DET SKULLE BLI!!!!!1111!!
lol 40 000 000 000 000 kronor.
xD haha
Citat från Akterskytt
http://www.friatider.se/reinfeldt-sverige-tar-emot-for-manga-invandrare
Oh!
lika bra källa som en kalle anka tidning
http://markuswiechel.wordpress.com/2010/07/23/reinfeldt-sverige-tar-emot-for-manga-invandrare/
http://verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=33935:reinfeldt-ruotsilla-opittavaa-suomen-pakolaispolitiikasta&catid=1:politiikka&Itemid=3
http://translate.google.se/translate?hl=sv&sl=fi&tl=sv&u=http%3A%2F%2Fverkkouutiset.fi%2Findex.php%3Foption%3Dcom_content%26view%3Darticle%26id%3D33935%3Areinfeldt-ruotsilla-opittavaa-suomen-pakolaispolitiikasta%26catid%3D1%3Apolitiikka%26Itemid%3D3
CP-översatt utav google translate.
Verkkouutiset är en tidning som startade 96, den är inte söndervinklad och om den nu skulle vara det så får ni gärna hitta beviset för detta.
Citat från Akterskytt
http://www.friatider.se/reinfeldt-sverige-tar-emot-for-manga-invandrare
Oh!
Antar att de har missuppfattat en del, för jag antar att Reinfeldt inte är korkad nog att tro att Sverige tar emot fler invandrare än hela EU och USA tillsammans. Då hade Sverige haft en årlig invandring på några miljoner.
Men om han påstår det så är det bara ännu en anledning att inte rösta blått.
Citat från footfoot
Citat från Akterskytt
http://www.friatider.se/reinfeldt-sverige-tar-emot-for-manga-invandrare
Oh!
Antar att de har missuppfattat en del, för jag antar att Reinfeldt inte är korkad nog att tro att Sverige tar emot fler invandrare än hela EU och USA tillsammans. Då hade Sverige haft en årlig invandring på några miljoner.
Men om han påstår det så är det bara ännu en anledning att inte rösta blått.
Därför jag trodde så, han menade i förhållande till procenten invånare i landet.
Fast han sa asylsökande, inte invandrare.
Så ni är båda ute och schooop:ar
Rätt överskattade men helt ok parti!
Citat från u_suck_tbh
Fast han sa asylsökande, inte invandrare.
Så ni är båda ute och schooop:ar
------------------------------------------------------------------------
Du ser inget problem i mängden?
Som kuriosa höll Södertäljes kommunalråd år 2008 ett tal i USA:s kongress om det faktum att fler irakier bosatt sig i Södertälje efter Irakkrigets start än i hela USA.
Citat från Tour
Citat från Akterskytt
Oh, ser nu att det enbart var invandringen från irak, måste ha varit ett missledande videoklipp jag såg :)
http://www.dn.se/nyheter/sverige/sodertalje-tar-emot-fler-irakier-an-usa-och-kanada
skulle vi däremot kolla på antalet mexikanska invandrare, OJ VILKA FÖRVÅNANDE SIFFROR DET SKULLE BLI!!!!!1111!!
får väl svara själv, eftersom detta tydligen blev lite jobbig sanning för folk.
jag kan ju tänka på samma sätt som alla SDkids (och SDpolitiker gör) och inte ta hänsyn till befolkningsmängd, avstånd till landet där invandrarna kommer ifrån, faktumet att USA bombat sönder Irak och många Irakier är rätt pissed på dom osv.
USA tar emot inte mindre än 175,900 LEGALA mexikanska flyktingar varje år, sen får man ju räkna med de 10 000-tals som gör en GOGOGO över gränsen. dom är viktiga i sammanhanget enligt klassisk SDretorik. fast jag orkar inte spekulera i den siffran, vi kan säga att dom är 40 000 000 000 000 st.
alltså. siffrorna är:
USA:175, 900 mexikaner som invandrat.
sverige: 8
= USA tar emot 14072% fler mexikanska invandrare än sverige, USA är numera ett dött land som har blivit mångkulturaliserat till döden, för dom tar emot 14072% fler mexikanska invandrare än sverige.
nu går jag och lägger mig, jag vann, SD suger.
Uppenbart tycker folk inte som du, Tour, då dom faktiskt fick en plats i riksdagen i år, och bättre lär det bli vid nästa val.
God natt!
Citat från Akterskytt
Uppenbart tycker folk inte som du, Tour, då dom faktiskt fick en plats i riksdagen i år, och bättre lär det bli vid nästa val.
God natt!
ja, folk har blivit dummare de senaste åren. de skiter ifall partiet kan räkna, så länge de vill kicka ut alla blattar för att de är blattar. godnattens!
Citat från Tour
ja, folk har blivit dummare de senaste åren. de skiter ifall partiet kan räkna, så länge de vill kicka ut alla blattar för att de är blattar. godnattens![/i]
Snart är du säkert del i minoritetsgruppen av smarta i landet då ;D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet