Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Bunnymajs Kille, 35 år

2 130 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 22:27
Bunnymajs Kille, 35 år

De är bra gubber myes!

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 22:38
Tour Kille, 38 år

Citat från Akterskytt


Ser ingen mångkulturell succé i din post, Tour.
Dom tar emot invandrare och studenter i både Japan och Singapore, fast med kontroll. :)


mångkulturell succé? det är du som påstår att mångkultur är något som inte är bra, själv ser jag inte några större problem med mångkultur, förutom att integrationen inte fungerar optimalt i alla lägen, å andra sidan är jag inte kompis med alla 9 miljoner som bor i sverige heller, och för mig gör det inget om det finns en och annan som inte kan prata svenska etc.

vi har rätt hård kontroll i sverige också, vi kickar ut och nekar folk uppehållstillstånd på löpande band.

Bunnymajs Kille, 35 år

2 130 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 22:40
Bunnymajs Kille, 35 år

Citat från Tour


Citat från Akterskytt

Ser ingen mångkulturell succé i din post, Tour.
Dom tar emot invandrare och studenter i både Japan och Singapore, fast med kontroll. :)

vi har rätt hård kontroll i sverige också, vi kickar ut och nekar folk uppehållstillstånd på löpande band.


Ändå är vi ett av dom länder som släpper in flitigast och sedan inte vet vad vi ska göra av dom..?
Finland o Norge där emot.. dom är flitiga på att stänga sitt land!

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 22:42
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från Tour


vi har rätt hård kontroll i sverige också, vi kickar ut och nekar folk uppehållstillstånd på löpande band.[/i]


Good one, good one. Nu kan jag inte hitta denna info på migrationsverket, men att vi skulle kicka ut och neka folk på löpande band låter som bull, särskilt när enstaka svenska städer tar emot och behåller fler invandrare än hela Kanada. :)

RonFuckingJeremy Kille, 34 år

958 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 22:46
RonFuckingJeremy Kille, 34 år

Citat från Akterskytt


Citat från Tour

vi har rätt hård kontroll i sverige också, vi kickar ut och nekar folk uppehållstillstånd på löpande band.


Good one, good one. Nu kan jag inte hitta denna info på migrationsverket, men att vi skulle kicka ut och neka folk på löpande band låter som bull, särskilt när enstaka svenska städer tar emot och behåller fler invandrare än hela Kanada. :)


fast egentligen, vem vill flytta till kanada?

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 22:46
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från RonFuckingJeremy


Citat från Akterskytt

Citat från Tour

vi har rätt hård kontroll i sverige också, vi kickar ut och nekar folk uppehållstillstånd på löpande band.


Good one, good one. Nu kan jag inte hitta denna info på migrationsverket, men att vi skulle kicka ut och neka folk på löpande band låter som bull, särskilt när enstaka svenska städer tar emot och behåller fler invandrare än hela Kanada. :)

fast egentligen, vem vill flytta till kanada?



Vet inte, folk som bor i sönderbombade länder utan framtid de kommande 10-20 åren?

Jiddrainte Kille, 34 år

695 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 22:47
Jiddrainte Kille, 34 år

Citat från Bunnymajs


Citat från Tour

Citat från Akterskytt

Ser ingen mångkulturell succé i din post, Tour.
Dom tar emot invandrare och studenter i både Japan och Singapore, fast med kontroll. :)

vi har rätt hård kontroll i sverige också, vi kickar ut och nekar folk uppehållstillstånd på löpande band.

Ändå är vi ett av dom länder som släpper in flitigast och sedan inte vet vad vi ska göra av dom..?
Finland o Norge där emot.. dom är flitiga på att stänga sitt land!

--------------------------------------------------------------------------

spiskummin Kille, 36 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 22:54
spiskummin Kille, 36 år

Citat från Akterskytt


Citat från Tour

vi har rätt hård kontroll i sverige också, vi kickar ut och nekar folk uppehållstillstånd på löpande band.

Good one, good one. Nu kan jag inte hitta denna info på migrationsverket, men att vi skulle kicka ut och neka folk på löpande band låter som bull, särskilt när enstaka svenska städer tar emot och behåller fler invandrare än hela Kanada. :)



Whoa, vilka enstaka svenska städer tar emot 250.000 invandrare per år? Hur kommer det sig att de tar in 150.000 fler invandrare än vad migrationsverket märker av?

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 22:55
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från footfoot


Citat från Akterskytt

Citat från Tour

vi har rätt hård kontroll i sverige också, vi kickar ut och nekar folk uppehållstillstånd på löpande band.

Good one, good one. Nu kan jag inte hitta denna info på migrationsverket, men att vi skulle kicka ut och neka folk på löpande band låter som bull, särskilt när enstaka svenska städer tar emot och behåller fler invandrare än hela Kanada. :)


Whoa, vilka enstaka svenska städer tar emot 250.000 invandrare per år? Hur kommer det sig att de tar in 150.000 fler invandrare än vad migrationsverket märker av?



Detta var år sedan, som sagt så hittar jag ingen info på detta och kan därför inte jämföra :o

spiskummin Kille, 36 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 22:57
spiskummin Kille, 36 år

Citat från Akterskytt


Citat från footfoot

Citat från Akterskytt

Citat från Tour

vi har rätt hård kontroll i sverige också, vi kickar ut och nekar folk uppehållstillstånd på löpande band.

Good one, good one. Nu kan jag inte hitta denna info på migrationsverket, men att vi skulle kicka ut och neka folk på löpande band låter som bull, särskilt när enstaka svenska städer tar emot och behåller fler invandrare än hela Kanada. :)


Whoa, vilka enstaka svenska städer tar emot 250.000 invandrare per år? Hur kommer det sig att de tar in 150.000 fler invandrare än vad migrationsverket märker av?

Detta var år sedan, som sagt så hittar jag ingen info på detta och kan därför inte jämföra :o



Kanada har tagit in mellan 220.000 och 270.000 per år sedan 2001. Betvivlar att någon svensk stad tar emot så många per år, när det är 2,5x mer än vår totala invandring.

Visst har Kanada en lite lägre invandring än oss, men inte en mycket mindre. De tar in ca 70% av vad vi gör, proportionerligt sett.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 22:58
Tour Kille, 38 år

Citat från Akterskytt


Citat från Tour

vi har rätt hård kontroll i sverige också, vi kickar ut och nekar folk uppehållstillstånd på löpande band.


Good one, good one. Nu kan jag inte hitta denna info på migrationsverket, men att vi skulle kicka ut och neka folk på löpande band låter som bull, särskilt när enstaka svenska städer tar emot och behåller fler invandrare än hela Kanada. :)



det är ju bara att jämföra antalet invandrade personer med personer som får permanent uppehållstillstånd/medborgarskap. invandringen ligger på strax under 100 000 personer om året, medans medborgarskapen ligger mellan 25-30 000 om jag inte minns fel.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 22:59
Akterskytt Kille, 34 år

Oh, ser nu att det enbart var invandringen från irak, måste ha varit ett missledande videoklipp jag såg :)
http://www.dn.se/nyheter/sverige/sodertalje-tar-emot-fler-irakier-an-usa-och-kanada

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 23:00
Tour Kille, 38 år

Citat från footfoot


Citat från Akterskytt

Citat från footfoot

Citat från Akterskytt

Citat från Tour

vi har rätt hård kontroll i sverige också, vi kickar ut och nekar folk uppehållstillstånd på löpande band.

Good one, good one. Nu kan jag inte hitta denna info på migrationsverket, men att vi skulle kicka ut och neka folk på löpande band låter som bull, särskilt när enstaka svenska städer tar emot och behåller fler invandrare än hela Kanada. :)


Whoa, vilka enstaka svenska städer tar emot 250.000 invandrare per år? Hur kommer det sig att de tar in 150.000 fler invandrare än vad migrationsverket märker av?

Detta var år sedan, som sagt så hittar jag ingen info på detta och kan därför inte jämföra :o


Kanada har tagit in mellan 220.000 och 270.000 per år sedan 2001. Betvivlar att någon svensk stad tar emot så många per år, när det är 2,5x mer än vår totala invandring.





40 000 000 000 000 kronor.

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 23:01
Superhjelte Kille, 35 år

^ hahahahhahaaha

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 23:02
Akterskytt Kille, 34 år

Åh tour den var ny xD haha ha XD inte skrattat så på länge xD


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet