Sverigedemokraterna
Intressant artikel från expo ang badhusegrejjen: http://expo.se/2011/de-ligger-bakom-fria-tider_3800.html
Citat från Axelvonned
ja man kan ju va anarkist o för sd o liberal o för sd oxå
man kan även va vänster partist o rösta på moderaterna!!
Så då kan man älska negrer och vara medlem i KKK?
"You are doin it wrong"
jaa klart man kan xD
Citat från Axelvonned
Intressant artikel från expo ang badhusegrejjen: http://expo.se/2011/de-ligger-bakom-fria-tider_3800.html
Använda Expo som källa? Herregud...
Folk använder ju sig av PI, så vafan.
Härligt hur SDare försvarar Söders användande av Fria Tider men förkastar Expo. Så sött <3
Anklever, ni som är väldigt insnöade på våldtäkter, hur kommer det sig att http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8673645.ab inte nämns på PI?
Oh wait, han var visst 100% svensk.....
Citat från Stringburka
Härligt hur SDare försvarar Söders användande av Fria Tider men förkastar Expo. Så sött <3
När har jag sagt att jag är SDare? Och när har jag försvarat Söder eller Fria Tider?
Det finns ingen objektiv media i Sverige angående såna här frågor. PI och Fria Tider gör vad som helst för att sätta dit invandrare, och Expo/Aftonbladet etc gör allt dom kan för att smutskasta SD.
Kan inte alla sluta behandla SD som småbarn?
Folk verkar försvara dom för att dom blir "smutskastade"
Haha ge er, det är ju vuxna människor som står för rasistiska åsikter vi snackar om, inte några dagisbarn
Citat från biskvi
Citat från Stringburka
Härligt hur SDare försvarar Söders användande av Fria Tider men förkastar Expo. Så sött <3
När har jag sagt att jag är SDare? Och när har jag försvarat Söder eller Fria Tider?
Det finns ingen objektiv media i Sverige angående såna här frågor. PI och Fria Tider gör vad som helst för att sätta dit invandrare, och Expo/Aftonbladet etc gör allt dom kan för att smutskasta SD.
Menade mer i allmänhet, inte dig specifikt. Kom bara att tänka på det från ditt inlägg. SD-supportrar tenderar att vara galet pro-PI och FT men gnälla om att Expo är "propaganda".
Tycker expo gör ett bra jobb att kartlägga klantskallar och händerlser inom den extrema högern. Men som sagt så är det ju det som är syftet med expo så det blir ju inte superobjektivt även fast dom inte ljuger vad jag vet. Eller så är det väldigt objektivt ändå?
Citat från TheOskar
Kan inte alla sluta behandla SD som småbarn?
Folk verkar försvara dom för att dom blir "smutskastade"
Haha ge er, det är ju vuxna människor som står för rasistiska åsikter vi snackar om, inte några dagisbarn
exakt.
Citat från TPFotografen
Anklever, ni som är väldigt insnöade på våldtäkter, hur kommer det sig att http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8673645.ab inte nämns på PI?
Oh wait, han var visst 100% svensk.....
Meningen med PI är inte att skriva om det gammelmedia redan skriver om, utan att skriva om det gammelmedia undviker att skriva om. För övrigt har de en artikel om honom:
http://politisktinkorrekt.info/2010/10/12/misstankt-valdtaktsman-gripen-i-orebro/
Citat från Tour
många invandrare tillhör den samhällsklassen eller profilen rättare sagt du nyss skrev, faktumet att de är invandrare är irrelevant.
det är inte faktumet att de är invandrare som gör att de begår brott, det är snarare då en fråga om utanförskap och fattigdom, som du själv skrev.
Citat från footfoot
Vad spelar det för roll om personen är iranier, finne, dansk, tysk, grek, somalier eller svensk? Enda anledningen till att det skulle kunna spela roll är att DU har en teori om att folk begår brott PGA att de är invandrare.....
Nej, min teori är inte att folk begår bara för att de är invandrare. Min teori är att folk lättare hamnar i arbetslöshet och utanförskap om de är invandrare, vilket senare leder till fler brott.
Citat från footfoot
Dessutom så är det säkert inte ens 1% av alla brott som rapporteras i media, så man hade kunnat snevrida det rätt rejält. Som alla "invandringskritiska" tidningar som bara rapporterar om invandrare som begår brott.
Citat från Gravedigger
Fast det är det vi inte får eftersom de brott som syns i tidningarna är selektivt utvalda och
kan inte ge en rättvis bild av vilka som begår brott så funkar det inte.
Om man ska få sig en bild av det så får man vända sig till institutioner som håller på med sån granskning, exempelvis BRÅ.
Ja, självklart ger inte Aftonbladet och andra skittidningar en bra bild av hur brottsligheten i Sverige ser ut. Men eftersom 99,9999 % av befolkningen inte läser BRÅ:s rapporter är det ändå medierna som får ansvaret att beskriva hur samhället och brottsligheten ser ut. Det ansvaret borde de axla på ett så bra sätt som möjligt.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet