Sverigedemokraterna
1 händelse SLÄNG UT HELA SKITEN!
seriöst....
EDIT: Det händer massa saker som Svenskar gör som är fel men alla svenskar är ju inte dåliga för det, så varför ska alla invandrare vara dåliga om nån av dom gör nått fel.
Seriöst Anklever. sker våldtäckter varje dag som inte rapporteras om i tidningarna, bara för att de rapporteras i rasseblaskor gör inte att de automatiskt borde rapporteras i dagspressen. Vinklingen är ju ganska löjlig om de inte ens gäller om gruppvåldtäkt eller någon ens har dömt, vidrigt.
Anklever, var kan man se denna polisanmälan om övergreppet?
Citat från Viridian
Seriöst Anklever. sker våldtäckter varje dag som inte rapporteras om i tidningarna, bara för att de rapporteras i rasseblaskor gör inte att de automatiskt borde rapporteras i dagspressen. Vinklingen är ju ganska löjlig om de inte ens gäller om gruppvåldtäkt eller någon ens har dömt, vidrigt.
Sådana här sexbrott, där flera flyktingar ger sig på 12-åriga flickor på ett badhus, sker inte varje dag. Nyheten förtjänar åtminstone en liten notis någonstans.
Genom att inte rapportera händelsen bekräftar man bara att media mörkar och tiger om invandrares brottslighet. Men SVT ska iallafall ha en eloge för att de vågade diskutera frågan med Söder, istället för att gå till Expo som de annars brukar göra.
Innan mångkulturen/invandrarna kom till Sverige fanns inte våldtäkter. Hahahah, ärkemongon.
Citat från Thias
EDIT: Det händer massa saker som Svenskar gör som är fel men alla svenskar är ju inte dåliga för det, så varför ska alla invandrare vara dåliga om nån av dom gör nått fel.
Citat från Omnicide
De två svenska högerextrema ungdomarna som torterade en handikappad man till döds då, ska vi slänga ut dem med?
Jag har inte sagt att någon ska "slängas ut". Jag säger bara att media inte ska vara så himla rädda för att skriva om invandrares och flyktingars brottslighet.
Om Aftonbladet eller någon annan tidning hade skrivit om badhusincidenten i tid och gett ut de korrekta uppgifterna direkt hade vi sluppit den felaktiga artikeln från Fria Tider och all förvirring på nätet. Dessutom hade flyktingförläggningen sluppit äggkastardemonstranterna och polisbevakningen.
Citat från BukkakeTsunami
Innan mångkulturen/invandrarna kom till Sverige fanns inte våldtäkter. Hahahah, ärkemongon.
Vem har påstått det?
Björn Söder får det onekligen att låta som det.
Citat från Anklever
[i]Citat från Viridian
Seriöst Anklever. sker våldtäckter varje dag som inte rapporteras om i tidningarna, bara för att de rapporteras i rasseblaskor gör inte att de automatiskt borde rapporteras i dagspressen. Vinklingen är ju ganska löjlig om de inte ens gäller om gruppvåldtäkt eller någon ens har dömt, vidrigt.
Sådana här sexbrott, där flera flyktingar ger sig på 12-åriga flickor på ett badhus, sker inte varje dag. Nyheten förtjänar åtminstone en liten notis någonstans.
Genom att inte rapportera händelsen bekräftar man bara att media mörkar och tiger om invandrares brottslighet. Men SVT ska iallafall ha en eloge för att de vågade diskutera frågan med Söder, istället för att gå till Expo som de annars brukar göra.
[youtube]
Som sagt så finns det väl inga tillförlitliga uppgifter för vad som hände, och om det inte är en gruppvåldtäckt fattar jag inte varför du målar upp det som att det är något liknande det. Alla uppgifter finns inte så varför ska då en häxjakt från media starta innan det finns tillförlitliga källor som i sådana fall visar motsatsen, du erkänner själv att det är dåliga artiklar så varför ska då aftonbladet ha kommit ut med en liknande "dålig" artikel om ärendet?
Citat från Anklever
Citat från Thias
EDIT: Det händer massa saker som Svenskar gör som är fel men alla svenskar är ju inte dåliga för det, så varför ska alla invandrare vara dåliga om nån av dom gör nått fel.
Citat från Omnicide
De två svenska högerextrema ungdomarna som torterade en handikappad man till döds då, ska vi slänga ut dem med?
Jag har inte sagt att någon ska "slängas ut". Jag säger bara att media inte ska vara så himla rädda för att skriva om invandrares och flyktingars brottslighet.
Om Aftonbladet eller någon annan tidning hade skrivit om badhusincidenten i tid och gett ut de korrekta uppgifterna direkt hade vi sluppit den felaktiga artikeln från Fria Tider och all förvirring på nätet. Dessutom hade flyktingförläggningen sluppit äggkastardemonstranterna och polisbevakningen.
Du skriver som om att gör en eller 2 eller 3 invandrare fel så gör alla invandrare fel.
Citat från Viridian
Som sagt så finns det väl inga tillförlitliga uppgifter för vad som hände, och om det inte är en gruppvåldtäckt fattar jag inte varför du målar upp det som att det är något liknande det. Alla uppgifter finns inte så varför ska då en häxjakt från media starta innan det finns tillförlitliga källor som i sådana fall visar motsatsen, du erkänner själv att det är dåliga artiklar så varför ska då aftonbladet ha kommit ut med en liknande "dålig" artikel om ärendet?
Aftonbladet borde skrivit en artikel med korrekt info, den info som polisen och de drabbade gav ut. Det gjorde de i och för sig till slut, men först flera dagar senare. Men den artikeln vinklades sönder eftersom Aftonbladet hellre skriver om rasister som kastar ägg än flyktingar som sexuellt ofredar småbarn på badhus.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8636715.ab
Björn Söder, Gruppenleiter!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet