Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2011 kl. 21:54
Thias Kille, 38 år

1 händelse SLÄNG UT HELA SKITEN!

seriöst....

EDIT: Det händer massa saker som Svenskar gör som är fel men alla svenskar är ju inte dåliga för det, så varför ska alla invandrare vara dåliga om nån av dom gör nått fel.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2011 kl. 11:32
Viridian Kille, 36 år

Seriöst Anklever. sker våldtäckter varje dag som inte rapporteras om i tidningarna, bara för att de rapporteras i rasseblaskor gör inte att de automatiskt borde rapporteras i dagspressen. Vinklingen är ju ganska löjlig om de inte ens gäller om gruppvåldtäkt eller någon ens har dömt, vidrigt.

Omnicide Kille, 33 år

1 931 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2011 kl. 12:16
Omnicide Kille, 33 år

Citat från Anklever


[i]Överfallet i Husbybadet – ett försök till sammanfattning
wall of text

De två svenska högerextrema ungdomarna som torterade en handikappad man till döds då, ska vi slänga ut dem med?

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2011 kl. 12:21
TopicPlease Kille, 38 år

Anklever, var kan man se denna polisanmälan om övergreppet?

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2011 kl. 13:03
Anklever Kille, 34 år

Citat från Viridian


Seriöst Anklever. sker våldtäckter varje dag som inte rapporteras om i tidningarna, bara för att de rapporteras i rasseblaskor gör inte att de automatiskt borde rapporteras i dagspressen. Vinklingen är ju ganska löjlig om de inte ens gäller om gruppvåldtäkt eller någon ens har dömt, vidrigt.

Sådana här sexbrott, där flera flyktingar ger sig på 12-åriga flickor på ett badhus, sker inte varje dag. Nyheten förtjänar åtminstone en liten notis någonstans.

Genom att inte rapportera händelsen bekräftar man bara att media mörkar och tiger om invandrares brottslighet. Men SVT ska iallafall ha en eloge för att de vågade diskutera frågan med Söder, istället för att gå till Expo som de annars brukar göra.

MakeECGreatAgain 38 år

8 762 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2011 kl. 13:13

Innan mångkulturen/invandrarna kom till Sverige fanns inte våldtäkter. Hahahah, ärkemongon.

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2011 kl. 13:19
Anklever Kille, 34 år

Citat från Thias


EDIT: Det händer massa saker som Svenskar gör som är fel men alla svenskar är ju inte dåliga för det, så varför ska alla invandrare vara dåliga om nån av dom gör nått fel.


Citat från Omnicide

De två svenska högerextrema ungdomarna som torterade en handikappad man till döds då, ska vi slänga ut dem med?

Jag har inte sagt att någon ska "slängas ut". Jag säger bara att media inte ska vara så himla rädda för att skriva om invandrares och flyktingars brottslighet.

Om Aftonbladet eller någon annan tidning hade skrivit om badhusincidenten i tid och gett ut de korrekta uppgifterna direkt hade vi sluppit den felaktiga artikeln från Fria Tider och all förvirring på nätet. Dessutom hade flyktingförläggningen sluppit äggkastardemonstranterna och polisbevakningen.

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2011 kl. 13:21
Anklever Kille, 34 år

Citat från BukkakeTsunami


Innan mångkulturen/invandrarna kom till Sverige fanns inte våldtäkter. Hahahah, ärkemongon.

Vem har påstått det?

MakeECGreatAgain 38 år

8 762 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2011 kl. 13:23

Björn Söder får det onekligen att låta som det.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2011 kl. 14:25
Viridian Kille, 36 år

Citat från Anklever


[i]Citat från Viridian

Seriöst Anklever. sker våldtäckter varje dag som inte rapporteras om i tidningarna, bara för att de rapporteras i rasseblaskor gör inte att de automatiskt borde rapporteras i dagspressen. Vinklingen är ju ganska löjlig om de inte ens gäller om gruppvåldtäkt eller någon ens har dömt, vidrigt.

Sådana här sexbrott, där flera flyktingar ger sig på 12-åriga flickor på ett badhus, sker inte varje dag. Nyheten förtjänar åtminstone en liten notis någonstans.

Genom att inte rapportera händelsen bekräftar man bara att media mörkar och tiger om invandrares brottslighet. Men SVT ska iallafall ha en eloge för att de vågade diskutera frågan med Söder, istället för att gå till Expo som de annars brukar göra.

[youtube]

Som sagt så finns det väl inga tillförlitliga uppgifter för vad som hände, och om det inte är en gruppvåldtäckt fattar jag inte varför du målar upp det som att det är något liknande det. Alla uppgifter finns inte så varför ska då en häxjakt från media starta innan det finns tillförlitliga källor som i sådana fall visar motsatsen, du erkänner själv att det är dåliga artiklar så varför ska då aftonbladet ha kommit ut med en liknande "dålig" artikel om ärendet?

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2011 kl. 14:38
Thias Kille, 38 år

Citat från Anklever


Citat från Thias

EDIT: Det händer massa saker som Svenskar gör som är fel men alla svenskar är ju inte dåliga för det, så varför ska alla invandrare vara dåliga om nån av dom gör nått fel.


Citat från Omnicide

De två svenska högerextrema ungdomarna som torterade en handikappad man till döds då, ska vi slänga ut dem med?

Jag har inte sagt att någon ska "slängas ut". Jag säger bara att media inte ska vara så himla rädda för att skriva om invandrares och flyktingars brottslighet.

Om Aftonbladet eller någon annan tidning hade skrivit om badhusincidenten i tid och gett ut de korrekta uppgifterna direkt hade vi sluppit den felaktiga artikeln från Fria Tider och all förvirring på nätet. Dessutom hade flyktingförläggningen sluppit äggkastardemonstranterna och polisbevakningen.


Du skriver som om att gör en eller 2 eller 3 invandrare fel så gör alla invandrare fel.

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2011 kl. 14:49
Anklever Kille, 34 år

Citat från Viridian


Som sagt så finns det väl inga tillförlitliga uppgifter för vad som hände, och om det inte är en gruppvåldtäckt fattar jag inte varför du målar upp det som att det är något liknande det. Alla uppgifter finns inte så varför ska då en häxjakt från media starta innan det finns tillförlitliga källor som i sådana fall visar motsatsen, du erkänner själv att det är dåliga artiklar så varför ska då aftonbladet ha kommit ut med en liknande "dålig" artikel om ärendet?

Aftonbladet borde skrivit en artikel med korrekt info, den info som polisen och de drabbade gav ut. Det gjorde de i och för sig till slut, men först flera dagar senare. Men den artikeln vinklades sönder eftersom Aftonbladet hellre skriver om rasister som kastar ägg än flyktingar som sexuellt ofredar småbarn på badhus.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8636715.ab

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2011 kl. 18:53
u_suck_tbh 34 år

Björn Söder, Gruppenleiter!

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2011 kl. 19:02
KratzPMA Kille, 37 år

Citat från u_suck_tbh


Björn Söder, Gruppenleiter!

+1


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet