Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2011 kl. 21:42
Anklever Kille, 34 år

Citat från Terrorstorm


Citat från ThirteenSouls

SD äcklar mig väldigt mycket eftersom 75% av mina bästa vänner är invandrare.

Älskar att du har räknat ut dom i en procentsats.


Älskar att han hatar SD för att han har vänner som är invandrare och inte för att SD har invandringskritiska åsikter.

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2011 kl. 21:44
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från Anklever


Älskar att han hatar SD för att han har vänner som är invandrare och inte för att SD har invandringskritiska åsikter.[/i]

Om han inte hatar dem är han ju rasist eftersom han har invandrarpolare. Det här är väl gammal skåpmat numera.

"Jag hatar dem för jag måste hata dem"

huha Kille, 33 år

528 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2011 kl. 21:48
huha Kille, 33 år

Om ni läser partiets mål så inser ni att dom inte vill slänga ut invandrare utan minska antalet som kommer in.

GDRAGON Kille, 32 år

11 227 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2011 kl. 21:49
GDRAGON Kille, 32 år

Konstiga typer.

2qt2bstr8 Kille, 46 år

2 351 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2011 kl. 21:52
2qt2bstr8 Kille, 46 år

Citat från huha


Om ni läser partiets mål så inser ni att dom inte vill slänga ut invandrare utan minska antalet som kommer in.

har någon påstått något annat? det jag ogillar med SD är inte så mycket målen som medlen.

2qt2bstr8 Kille, 46 år

2 351 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2011 kl. 21:54
2qt2bstr8 Kille, 46 år

Citat från Anklever


Älskar att han blir äcklad av SD för att han har vänner som är invandrare och inte för att SD har invandringskritiska åsikter.

jaha? vad är det för konstigt med det då? om man är polare med invandrare är det kanske inte så konstigt att man tycker det är osoft med folk som hela tiden ljuger och snedvrider statistik för att utmåla invandrare som en belastning för samhället.

EDIT: du och quidproquo kan ju fortsätta göra er lustiga över detta om ni känner för det men ni vet båda exakt vad jag snackar om.

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2011 kl. 21:57
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från 2qt2bstr8


EDIT: du och quidproquo kan ju fortsätta göra er lustiga över detta om ni känner för det men ni vet båda exakt vad jag snackar om.[/i]

Jajemän. Humor är ens enda vapen mot idiotin, vet du. Nu kommer du nog landa någon halvdryg kommentar i sann 2qt2bstr8 anda, den får gärna vara lite överlägsen också som lök på laxen.

Jag är fullt medveten om hur sd bedriver affärer, men alla andra partier är lika stora skitstövlar dem med statistik och fakta, så spela roll. Jag röstade, tro't eller ej, inte på sd så jag tänker inte svara för dem.

2qt2bstr8 Kille, 46 år

2 351 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2011 kl. 22:00
2qt2bstr8 Kille, 46 år

Citat från Quidproquo


Jajemän. Humor är ens enda vapen mot idiotin, vet du. Nu kommer du nog landa någon halvdryg kommentar i sann 2qt2bstr8 anda, den får gärna vara lite överlägsen också som lök på laxen.

Jag är fullt medveten om hur sd bedriver affärer, men alla andra partier är lika stora skitstövlar dem med statistik och fakta, så spela roll. Jag röstade, tro't eller ej, inte på sd så jag tänker inte svara för dem.


nej, jag trodde faktiskt inte att du var sverigedemokrat, hehe. du känns mer som typen som gillar att diskutera grejer sådär i största allmänhet, men haja i så fall också att man blir irriterad över såna här flamebaits. du vet ju bättre liksom.

och jag tycker precis lika illa om ohederlighet oavsett vilket parti det gäller (vilket du förmodligen har märkt).

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2011 kl. 22:03
Anklever Kille, 34 år

Citat från 2qt2bstr8


jaha? vad är det för konstigt med det då? om man är polare med invandrare är det kanske inte så konstigt att man tycker det är osoft med ett parti som hela tiden ljuger och snedvrider statistik för att utmåla invandrare som en belastning för samhället.

Avskyr man SD för att de förfalskar sin statistik får man ju säga det. Det är helt legitimt.

Men att dra slutsatsen "jag har vänner som är invandrare, därför måste jag hata SD" är lika korkat som tro att man måste hata Socialdemokraterna för att man inte lever på bidrag.

2qt2bstr8 Kille, 46 år

2 351 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2011 kl. 22:06
2qt2bstr8 Kille, 46 år

Citat från Anklever


Avskyr man SD för att de förfalskar sin statistik får man ju säga det. Det är helt legitimt.

Men att dra slutsatsen "jag har vänner som är invandrare, därför måste jag hata SD" är lika korkat som tro att man måste hata Socialdemokraterna för att man inte lever på bidrag.


Tänker inte ens ta snacket om sossar/bidrag innan någon har redogjort för hur mycket mindre bidrag som delas ut under nuvarande regering.
EDIT: eller det kanske var det du menade.

Och att hata sd för att man känner invandrare kan självklart vara ogenomtänkt, men det kan precis lika gärna vara genomtänkt och fullt legitimt, av ovan nämnda anledning.

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2011 kl. 22:08
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från 2qt2bstr8


nej, jag trodde faktiskt inte att du var sverigedemokrat, hehe. du känns mer som typen som gillar att diskutera grejer sådär i största allmänhet, men haja i så fall också att man blir irriterad över såna här flamebaits. du vet ju bättre liksom.

och jag tycker precis lika illa om ohederlighet oavsett vilket parti det gäller (vilket du förmodligen har märkt).[/i]

Självklart, men just här i politikforumet är jag ett rövhål, så jag föredrar att göra mig lite lustig, för när jag väl ger mig in i seriös debatt så är det oftast en massa riksmongon som typ ber om källor på en subjektiv åsikt som lägger sig i. Därför har jag slutat med det.

2qt2bstr8 Kille, 46 år

2 351 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2011 kl. 22:17
2qt2bstr8 Kille, 46 år

Citat från Quidproquo


Självklart, men just här i politikforumet är jag ett rövhål, så jag föredrar att göra mig lite lustig, för när jag väl ger mig in i seriös debatt så är det oftast en massa riksmongon som typ ber om källor på en subjektiv åsikt som lägger sig i. Därför har jag slutat med det.

sorry pal, men om du medvetet är korkad för att provocera får du ju tåla om folk är dryga tillbaks också.

Michiko Tjej, 29 år

227 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2011 kl. 22:19
Michiko Tjej, 29 år

Dåligt

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2011 kl. 22:20
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från 2qt2bstr8


sorry pal, men om du medvetet är korkad för att provocera får du ju tåla om folk är dryga tillbaks också.[/i]

Det är sällan jag skriver saker som inte representerar mina åsikter, om de sen är provocerande så är det svårt att ta ansvar för det. Men klart jag presenterar mina åsikter på ett lite provocerande sätt. Tenderar att bli mycket roligare diskussioner så.

2qt2bstr8 Kille, 46 år

2 351 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2011 kl. 22:24
2qt2bstr8 Kille, 46 år

Citat från Quidproquo


[Det är sällan jag skriver saker som inte representerar mina åsikter, om de sen är provocerande så är det svårt att ta ansvar för det. Men klart jag presenterar mina åsikter på ett lite provocerande sätt. Tenderar att bli mycket roligare diskussioner så.

avslutar väl denna tråkiga metadiskussion då.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet