Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 02:05
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från Axelvonned


Citat från Stringburka

Citat från NiNTENDOHC

Men om vi inte haft SD så hade vi ju inte haft några roliga att driva med :(

Äh, har ju gått att driva med centerpartister och kristdemokrater sen 1964, och SD är ju lite som en korsning mellan kristna sexualmoralistiska halvrassar och snedknullade bonnläppar... De är praktiska i att man får liksom båda sätten att vara efterbliven i ett paket, men SÅ farligt jobbigt är det väl inte att driva med varje grupp för sig?

Glöm inte folkpartiet, för dom kan inte slåss! :)


Folkpartiet är mer av en mixed bag, känns som många där helt enkelt är korkade, naiva liberaler som vill gott men saknar förståelse för världen. Visserligen är naivitet rätt roligt att driva med också, men inte på samma sätt.

Axelvonned Kille, 35 år

496 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 02:14
Axelvonned Kille, 35 år

Citat från Stringburka


Citat från Axelvonned

Citat från Stringburka

Citat från NiNTENDOHC

Men om vi inte haft SD så hade vi ju inte haft några roliga att driva med :(

Äh, har ju gått att driva med centerpartister och kristdemokrater sen 1964, och SD är ju lite som en korsning mellan kristna sexualmoralistiska halvrassar och snedknullade bonnläppar... De är praktiska i att man får liksom båda sätten att vara efterbliven i ett paket, men SÅ farligt jobbigt är det väl inte att driva med varje grupp för sig?

Glöm inte folkpartiet, för dom kan inte slåss! :)

Folkpartiet är mer av en mixed bag, känns som många där helt enkelt är korkade, naiva liberaler som vill gott men saknar förståelse för världen. Visserligen är naivitet rätt roligt att driva med också, men inte på samma sätt.



Det roliga med dom är ju att dom är så fruktansvärt mesiga hela höge(r)n!

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 02:17
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från Axelvonned




Det roliga med dom är ju att dom är så fruktansvärt mesiga hela höge(r)n!


Haha, ja, men så har det inte alltid varit! Eller, vet inte fysiskt, men Bengt Westerberg vägrade ju sitta bredvid ny demokrati på grund av deras främlingsfientlighet - reste sig och lämnade rummet när de kom in framför kamerorna i studion. Drog en Ohly, liksom. Det ska han ha åtminstone lite respekt för.

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 21:07
Anklever Kille, 34 år

Såhär tar man debatten med Sverigedemokraterna i Sölvesborg:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=105&artikel=4362018&play=2919143&playtype=Ljudklipp

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 21:19
Lalala1234 Tjej, 31 år

Åh nej, stackarn känner sig så jävla kränkt. Så satans patetiskt när man gnäller över sådant när man inte har några problem med att stå i TV och representera ett parti som vill ta bort utlänningars yttrandefrihet.

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 21:31
Anklever Kille, 34 år

Citat från Stringburka


Åh nej, stackarn känner sig så jävla kränkt. Så satans patetiskt när man gnäller över sådant när man inte har några problem med att stå i TV och representera ett parti som vill ta bort utlänningars yttrandefrihet.

Nu får du allt förklara dig. På vilket sätt vill Sverigedemokraterna ta bort utlänningars yttrandefrihet?

Hamakagari Kille, 38 år

77 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 21:35
Hamakagari Kille, 38 år

Citat från Stringburka


Åh nej, stackarn känner sig så jävla kränkt. Så satans patetiskt när man gnäller över sådant när man inte har några problem med att stå i TV och representera ett parti som vill ta bort utlänningars yttrandefrihet.


När någon inte håller med, då spottar man denne i ansiktet! Ska komma ihåg det om jag någonsin ser dig, en fet loska i ansiktet ska du ha.

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 21:35
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från Anklever


Citat från Stringburka

Åh nej, stackarn känner sig så jävla kränkt. Så satans patetiskt när man gnäller över sådant när man inte har några problem med att stå i TV och representera ett parti som vill ta bort utlänningars yttrandefrihet.

Nu får du allt förklara dig. På vilket sätt vill Sverigedemokraterna ta bort utlänningars yttrandefrihet?


De ville när Jimmie Åkesson stod i SVTs studio 1998, om jag minns årtalet rätt (kan ha varit 1996). Finns klipp på youtube. Han konfronterades med det och accepterade det.

detaerforvildt 31 år

923 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 21:35

SD går bakåt och kallar det för framåt.

Hamakagari Kille, 38 år

77 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 21:36
Hamakagari Kille, 38 år

Citat från detaerforvildt


SD går bakåt och kallar det för framåt.

Citat från detaerforvildt

SD går bakåt och kallar det för framåt.


2,5 procentenheter framåt enligt undersökningar.
Hur menar du med bakåt?

detaerforvildt 31 år

923 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 21:37

Citat från Hamakagari


2,5 procentenheter framåt enligt undersökningar.
Hur menar du med bakåt?[/i]

Politiken, inte mandaten.

Gravedigger Kille, 33 år

4 402 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 21:38
Gravedigger Kille, 33 år

Citat från Hamakagari


Citat från detaerforvildt

SD går bakåt och kallar det för framåt.

Citat från detaerforvildt

SD går bakåt och kallar det för framåt.


2,5 procentenheter framåt enligt undersökningar.
Hur menar du med bakåt?



Politiken?

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 21:38
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från Hamakagari


2,5 procentenheter framåt enligt undersökningar.
Hur menar du med bakåt?


Politiskt, givetvis. De är reaktionära medeltidspolitiker som låtsas stå för "framtiden".

EDIT: Ninjad av GD :(

Hamakagari Kille, 38 år

77 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 21:39
Hamakagari Kille, 38 år

Citat från detaerforvildt


Citat från Hamakagari

2,5 procentenheter framåt enligt undersökningar.
Hur menar du med bakåt?

Politiken, inte mandaten.



Ah!

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 21:45
Anklever Kille, 34 år

Citat från Stringburka


De ville när Jimmie Åkesson stod i SVTs studio 1998, om jag minns årtalet rätt (kan ha varit 1996). Finns klipp på youtube. Han konfronterades med det och accepterade det.

SD har förändrats radikalt de senaste 15 åren. Det är knappast en åsikt som delas av partiledningen eller står med i partiprogrammet idag.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet