Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 13:23
Thias Kille, 38 år

Citat från TPFotografen


Citat från Razordark

Verkligheten är att vi inte har jobb till varken de svenskar eller invandrare som redan bor här

Wait...
Arbetsförmedlingens hemsida: 70238 lediga jobb


hahaha
arbetsförmedligen gör ingenting och söker du något där är det 1/1000 att du får det jobbet du söker.
Så försök du =)

Kidcrash Kille, 35 år

7 080 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 13:28
Kidcrash Kille, 35 år

AF, Jobbtorg och Soc är ett helvete. Senast jag ringde AF, alltså igår, blev jag omdirigerad sex gånger. JAG blev förvirrad. Inte undra på att invandrare skiter i att söka jobb när det är enklare att bygga en partikelaccelerator.

68256 av dom där jobben är telecom/säljare.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 13:36
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från Thias


hahaha
arbetsförmedligen gör ingenting och söker du något där är det 1/1000 att du får det jobbet du söker.
Så försök du =)[/i]

hoppade du i lågstadiet eller?

Ljug i CV:et.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 13:38
beatyourkids Kille, 38 år

AF hjälper en inte med jobb, det är en institution man går till för att få en underskrift så man kan få ut lite cash i månaden.
Allt annat gör man på egen hand.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 13:40
beatyourkids Kille, 38 år

Jag ser det framför mig när en nyinflyttad invandrare ska tala in sin handledares namn i AF's automatiska telefonväxel.
Det räcker nog med att vara skåning för att det inte ska bli rätt nånstans.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 13:43
Thias Kille, 38 år

Citat från Terrorstorm


Citat från Thias

hahaha
arbetsförmedligen gör ingenting och söker du något där är det 1/1000 att du får det jobbet du söker.
Så försök du =)

hoppade du i lågstadiet eller?

Ljug i CV:et.


Nej.

Ja men smart att göra det sen så märker dom att man inte kan det, Det är ju skit smart :)

archNisse Kille, 33 år

237 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 13:44
archNisse Kille, 33 år

Jag kom att tänka på en rolig liknelse angående SDs "objektiva" och inte alls rasistiska åsikt att vi inte kan ta emot fler invandrare för att det är både dyrt för vårat samhälle och att inge fler jobb skapas om man blir fler (vilket är dumt bara från början). Det är ungefär som att vara emot att det föds fler barn i Sverige. Barn är sjukt dyra för samhället, först måste de förlossas och det är ju inte jättebilligt i alla fall. Sen ska de gå på dagis i några år, för att sedan ha en ungefär 12 år asdyr utbildning, och i många fall ännu längre utbildning. Och på det så finns det inte ens någon garanti för att de stannar kvar här och arbetar, utan de kanske drar till Norge istället.

Men, de flesta barn som föds i Sverige är ju vita och blonda, så det kanske är en annan sak? :)

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 13:46
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från Thias


Citat från Terrorstorm

Citat från Thias

hahaha
arbetsförmedligen gör ingenting och söker du något där är det 1/1000 att du får det jobbet du söker.
Så försök du =)

hoppade du i lågstadiet eller?

Ljug i CV:et.

Nej.

Ja men smart att göra det sen så märker dom att man inte kan det, Det är ju skit smart :)


Det gäller ju att vara smartare än sin arbetsgivare.

GDRAGON Kille, 32 år

11 227 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 13:49
GDRAGON Kille, 32 år

knepigt folk.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 13:50
Thias Kille, 38 år

Citat från Terrorstorm


Citat från Thias

Citat från Terrorstorm

Citat från Thias

Nej.

Ja men smart att göra det sen så märker dom att man inte kan det, Det är ju skit smart :)

Det gäller ju att vara smartare än sin arbetsgivare.


Haha jo och man är smart när man Ljuger i cvt.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 14:01
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från Thias


Citat från Terrorstorm

Citat från Thias

Citat från Terrorstorm

Citat från Thias

Nej.

Ja men smart att göra det sen så märker dom att man inte kan det, Det är ju skit smart :)

Det gäller ju att vara smartare än sin arbetsgivare.

Haha jo och man är smart när man Ljuger i cvt.


Hellre jobba och får erfarenhet med vita lögner än att sitta hemma och dega utan liv.

en_het_potatis Kille, 37 år

94 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 14:13
en_het_potatis Kille, 37 år

Citat från Terrorstorm


Citat från Thias

Citat från Terrorstorm

Citat från Thias

Citat från Terrorstorm

Citat från Thias

Nej.

Ja men smart att göra det sen så märker dom att man inte kan det, Det är ju skit smart :)

Det gäller ju att vara smartare än sin arbetsgivare.

Haha jo och man är smart när man Ljuger i cvt.

Hellre jobba och får erfarenhet med vita lögner än att sitta hemma och dega utan liv.


hellre sitta hemma och få betalt

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 14:17
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från en_het_potatis


Citat från Terrorstorm

Citat från Thias

Citat från Terrorstorm

Citat från Thias

Citat från Terrorstorm

Citat från Thias

Nej.

Ja men smart att göra det sen så märker dom att man inte kan det, Det är ju skit smart :)

Det gäller ju att vara smartare än sin arbetsgivare.

Haha jo och man är smart när man Ljuger i cvt.

Hellre jobba och får erfarenhet med vita lögner än att sitta hemma och dega utan liv.

hellre sitta hemma och få betalt


been there done that. men tyvärr kan man ju inte göra det hela livet, förr eller senare hamnar man på praktik eller nått annat skoj så det är lika bra att ta tag i livet från början

en_het_potatis Kille, 37 år

94 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 14:30
en_het_potatis Kille, 37 år

Citat från Terrorstorm


Citat från en_het_potatis

Citat från Terrorstorm

Citat från Thias

Citat från Terrorstorm

Citat från Thias

Citat från Terrorstorm

Citat från Thias

Nej.

Ja men smart att göra det sen så märker dom att man inte kan det, Det är ju skit smart :)

Det gäller ju att vara smartare än sin arbetsgivare.

Haha jo och man är smart när man Ljuger i cvt.

Hellre jobba och får erfarenhet med vita lögner än att sitta hemma och dega utan liv.

hellre sitta hemma och få betalt

been there done that. men tyvärr kan man ju inte göra det hela livet, förr eller senare hamnar man på praktik eller nått annat skoj så det är lika bra att ta tag i livet från början


att studera i sex år är tillräckligt lång tid för att det ska kännas som en permanent lösning.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 20:20
Viridian Kille, 36 år

- Sverigedemokraterna som parti tycker som jag, att samhället ska byggas på en svensk folkgrupp. Sen finns det medlemmar med liberalare åsikter. Det går inte att byta etnicitet men det går att få barn med en svensk. Då blir det automatisk assimilering, så länge det inte är för många. SD vill trots allt minska invandringen med 90-procent, säger Isak Nygren.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet