Sverigedemokraterna
Citat från TPFotografen
Citat från Razordark
Verkligheten är att vi inte har jobb till varken de svenskar eller invandrare som redan bor här
Wait...
Arbetsförmedlingens hemsida: 70238 lediga jobb
hahaha
arbetsförmedligen gör ingenting och söker du något där är det 1/1000 att du får det jobbet du söker.
Så försök du =)
AF, Jobbtorg och Soc är ett helvete. Senast jag ringde AF, alltså igår, blev jag omdirigerad sex gånger. JAG blev förvirrad. Inte undra på att invandrare skiter i att söka jobb när det är enklare att bygga en partikelaccelerator.
68256 av dom där jobben är telecom/säljare.
Citat från Thias
hahaha
arbetsförmedligen gör ingenting och söker du något där är det 1/1000 att du får det jobbet du söker.
Så försök du =)[/i]
hoppade du i lågstadiet eller?
Ljug i CV:et.
AF hjälper en inte med jobb, det är en institution man går till för att få en underskrift så man kan få ut lite cash i månaden.
Allt annat gör man på egen hand.
Jag ser det framför mig när en nyinflyttad invandrare ska tala in sin handledares namn i AF's automatiska telefonväxel.
Det räcker nog med att vara skåning för att det inte ska bli rätt nånstans.
Citat från Terrorstorm
Citat från Thias
hahaha
arbetsförmedligen gör ingenting och söker du något där är det 1/1000 att du får det jobbet du söker.
Så försök du =)
hoppade du i lågstadiet eller?
Ljug i CV:et.
Nej.
Ja men smart att göra det sen så märker dom att man inte kan det, Det är ju skit smart :)
Jag kom att tänka på en rolig liknelse angående SDs "objektiva" och inte alls rasistiska åsikt att vi inte kan ta emot fler invandrare för att det är både dyrt för vårat samhälle och att inge fler jobb skapas om man blir fler (vilket är dumt bara från början). Det är ungefär som att vara emot att det föds fler barn i Sverige. Barn är sjukt dyra för samhället, först måste de förlossas och det är ju inte jättebilligt i alla fall. Sen ska de gå på dagis i några år, för att sedan ha en ungefär 12 år asdyr utbildning, och i många fall ännu längre utbildning. Och på det så finns det inte ens någon garanti för att de stannar kvar här och arbetar, utan de kanske drar till Norge istället.
Men, de flesta barn som föds i Sverige är ju vita och blonda, så det kanske är en annan sak? :)
Citat från Thias
Citat från Terrorstorm
Citat från Thias
hahaha
arbetsförmedligen gör ingenting och söker du något där är det 1/1000 att du får det jobbet du söker.
Så försök du =)
hoppade du i lågstadiet eller?
Ljug i CV:et.
Nej.
Ja men smart att göra det sen så märker dom att man inte kan det, Det är ju skit smart :)
Det gäller ju att vara smartare än sin arbetsgivare.
knepigt folk.
Citat från Terrorstorm
Citat från Thias
Citat från Terrorstorm
Citat från Thias
Nej.
Ja men smart att göra det sen så märker dom att man inte kan det, Det är ju skit smart :)
Det gäller ju att vara smartare än sin arbetsgivare.
Haha jo och man är smart när man Ljuger i cvt.
Citat från Thias
Citat från Terrorstorm
Citat från Thias
Citat från Terrorstorm
Citat från Thias
Nej.
Ja men smart att göra det sen så märker dom att man inte kan det, Det är ju skit smart :)
Det gäller ju att vara smartare än sin arbetsgivare.
Haha jo och man är smart när man Ljuger i cvt.
Hellre jobba och får erfarenhet med vita lögner än att sitta hemma och dega utan liv.
Citat från Terrorstorm
Citat från Thias
Citat från Terrorstorm
Citat från Thias
Citat från Terrorstorm
Citat från Thias
Nej.
Ja men smart att göra det sen så märker dom att man inte kan det, Det är ju skit smart :)
Det gäller ju att vara smartare än sin arbetsgivare.
Haha jo och man är smart när man Ljuger i cvt.
Hellre jobba och får erfarenhet med vita lögner än att sitta hemma och dega utan liv.
hellre sitta hemma och få betalt
Citat från en_het_potatis
Citat från Terrorstorm
Citat från Thias
Citat från Terrorstorm
Citat från Thias
Citat från Terrorstorm
Citat från Thias
Nej.
Ja men smart att göra det sen så märker dom att man inte kan det, Det är ju skit smart :)
Det gäller ju att vara smartare än sin arbetsgivare.
Haha jo och man är smart när man Ljuger i cvt.
Hellre jobba och får erfarenhet med vita lögner än att sitta hemma och dega utan liv.
hellre sitta hemma och få betalt
been there done that. men tyvärr kan man ju inte göra det hela livet, förr eller senare hamnar man på praktik eller nått annat skoj så det är lika bra att ta tag i livet från början
Citat från Terrorstorm
Citat från en_het_potatis
Citat från Terrorstorm
Citat från Thias
Citat från Terrorstorm
Citat från Thias
Citat från Terrorstorm
Citat från Thias
Nej.
Ja men smart att göra det sen så märker dom att man inte kan det, Det är ju skit smart :)
Det gäller ju att vara smartare än sin arbetsgivare.
Haha jo och man är smart när man Ljuger i cvt.
Hellre jobba och får erfarenhet med vita lögner än att sitta hemma och dega utan liv.
hellre sitta hemma och få betalt
been there done that. men tyvärr kan man ju inte göra det hela livet, förr eller senare hamnar man på praktik eller nått annat skoj så det är lika bra att ta tag i livet från början
att studera i sex år är tillräckligt lång tid för att det ska kännas som en permanent lösning.
- Sverigedemokraterna som parti tycker som jag, att samhället ska byggas på en svensk folkgrupp. Sen finns det medlemmar med liberalare åsikter. Det går inte att byta etnicitet men det går att få barn med en svensk. Då blir det automatisk assimilering, så länge det inte är för många. SD vill trots allt minska invandringen med 90-procent, säger Isak Nygren.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet