Sverigedemokraterna
Cykelpedal
Kille, 34 år
Citat från Kenmaster
Citat från Antagonisten
Jag är så trölt på alla som ej gillar SD. Stolt svensk!!
Jag är rätt så stolt över Sverige, framförallt pga den humana invandringspolitiken vi fört i ett antal år. Förstör inte det, snälla.
Är du stolt över vår humana invandringspolitik? Snälla säg att du skojar.
Kenmaster
Kille, 32 år
Citat från Cykelpedal
Är du stolt över vår humana invandringspolitik? Snälla säg att du skojar.[/i]
Jag är stolt över vår tanke att hjälpa människor och välkomna dom hit, men inte på sättet dom tas om hand här.
Kenmaster
Kille, 32 år
Citat från Anklever
Citat från Kenmaster
Jag är stolt över vår tanke att hjälpa människor och välkomna dom hit, men inte på sättet dom tas om hand här.
För det är tanken som räknas, inte hur verkligheten ser ut.
Verkligheten är ju sådan att människor behöver hjälp, vare sig du vill se det eller inte. Det som är fel får man rätta till på andra sätt.
synshadows
Kille, 31 år
människor utan moral försöker suga ur andra så mycket de går ur snälla dumma idioter, man måste lära dom att visa tacksamhet också
Kenmaster
Kille, 32 år
Citat från synshadows
människor utan moral försöker suga ur andra så mycket de går ur snälla dumma idioter, man måste lära dom att visa tacksamhet också
Kan du utveckla det där?
RaggeKan
Kille, 30 år
Citat från Antagonisten
Jag är så trölt på alla som ej gillar SD. Stolt svensk!!
oh nigger, you chose the wrong day to fail
Quidproquo
Kille, 34 år
Citat från Kenmaster
Jag är stolt över vår tanke att hjälpa människor och välkomna dom hit, men inte på sättet dom tas om hand här.[/i]
Varför är du stolt över något du inte bidragit till att skapa/genomföra? (Som det brukar låta).
Kenmaster
Kille, 32 år
Citat från Quidproquo
Varför är du stolt över något du inte bidragit till att skapa/genomföra? (Som det brukar låta).[/i]
Det var det fjantigaste... Jag kommer betala skatt som alla andra, skatt som går till att hjälpa människor, bland annat. Jag är svensk, Sverige gör bra saker, jag blir stolt över Sverige, inte mig själv.
Deerdiary
Kille, 33 år
Citat från Kenmaster
Citat från Anklever
Citat från Kenmaster
Jag är stolt över vår tanke att hjälpa människor och välkomna dom hit, men inte på sättet dom tas om hand här.
För det är tanken som räknas, inte hur verkligheten ser ut.
Verkligheten är ju sådan att människor behöver hjälp, vare sig du vill se det eller inte. Det som är fel får man rätta till på andra sätt.
Verkligheten är att vi inte har jobb till varken de svenskar eller invandrare som redan bor här, vad tror du händer om vi tar in fler invandrare?
Tror du att de kommer ha jobb eller leva på bidrag? Tror du att det skulle gagna dem eller någon annan att leva på bidrag?
I THINK NOT! Men så orkar inte jag tänka särskilt långt, så... höhö :D
Kenmaster
Kille, 32 år
Citat från Razordark
Verkligheten är att vi inte har jobb till varken de svenskar eller invandrare som redan bor här, vad tror du händer om vi tar in fler invandrare?
Tror du att de kommer ha jobb eller leva på bidrag? Tror du att det skulle gagna dem eller någon annan att leva på bidrag?
I THINK NOT! Men så orkar inte jag tänka särskilt långt, så... höhö :D[/i]
Det är ett känt faktum att invandringen inte orsakar arbetsbrist, snarare motverkar den.
TopicPlease
Kille, 38 år
Citat från Razordark
Verkligheten är att vi inte har jobb till varken de svenskar eller invandrare som redan bor här
Wait...
Arbetsförmedlingens hemsida: 70238 lediga jobb
Holkers
Kille, 32 år
Citat från TPFotografen
Citat från Razordark
Verkligheten är att vi inte har jobb till varken de svenskar eller invandrare som redan bor här
Wait...
Arbetsförmedlingens hemsida: 70238 lediga jobb
pwnd
RainbowPokemon
Kille, 31 år
it's bad dude... :/
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från Razordark
Verkligheten är att vi inte har jobb till varken de svenskar eller invandrare som redan bor här, vad tror du händer om vi tar in fler invandrare?
Tror du att de kommer ha jobb eller leva på bidrag? Tror du att det skulle gagna dem eller någon annan att leva på bidrag?
I THINK NOT! Men så orkar inte jag tänka särskilt långt, så... höhö :D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet