Styrketräning

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
KramersKattmat Kille, 32 år

6 041 forumsinlägg

Skrivet:
20 november 2011 kl. 19:42
KramersKattmat Kille, 32 år

Dagen du växer upp asså... dagen du växer upp...

lognensman Kille, 30 år

843 forumsinlägg

Skrivet:
20 november 2011 kl. 20:02
lognensman Kille, 30 år

Citat från Charliedahlie


Jag förstår inte riktigt var ni två vill komma.. Känns lite som om herr Morot gillar att basha! :)

Blir så när det inte går bra på gymmet! Blir arg på allt.. :(

AbeS Kille, 32 år

1 185 forumsinlägg

Skrivet:
20 november 2011 kl. 20:02
AbeS Kille, 32 år

Citat från Lakupiippu


Dom vill ligga.

Brukar du aldrig tänka på annat? Duhh

KramersKattmat Kille, 32 år

6 041 forumsinlägg

Skrivet:
20 november 2011 kl. 20:03
KramersKattmat Kille, 32 år

Citat från morotskakan


Blir så när det inte går bra på gymmet! Blir arg på allt.. :([/i]

hehe! ;D

VampireKiss Tjej, 31 år

3 462 forumsinlägg

Skrivet:
20 november 2011 kl. 20:03
VampireKiss Tjej, 31 år

Citat från Lakupiippu


Dom vill ligga.

no, not rly :P

lognensman Kille, 30 år

843 forumsinlägg

Skrivet:
20 november 2011 kl. 20:04
lognensman Kille, 30 år

Citat från VampireKiss


Citat från Lakupiippu

Dom vill ligga.

no, not rly :P


Tala för dig själv







(:

VampireKiss Tjej, 31 år

3 462 forumsinlägg

Skrivet:
20 november 2011 kl. 20:05
VampireKiss Tjej, 31 år

Citat från morotskakan


Citat från VampireKiss

Citat från Lakupiippu

Dom vill ligga.

no, not rly :P

Tala för dig själv


haha tack, tar jag som en komplimang ^^

KramersKattmat Kille, 32 år

6 041 forumsinlägg

Skrivet:
20 november 2011 kl. 21:19
KramersKattmat Kille, 32 år

Styrketräning gone raggnig gone.... (wild?)

KramersKattmat Kille, 32 år

6 041 forumsinlägg

Skrivet:
20 november 2011 kl. 21:35
KramersKattmat Kille, 32 år

Okej grabbar, jag har kommit till en insikt.
Om man kan discogymma som denhär lirarn, är man fan sjukt jävla boss....

VampireKiss Tjej, 31 år

3 462 forumsinlägg

Skrivet:
20 november 2011 kl. 21:58
VampireKiss Tjej, 31 år

Charliedahlie : om jag inte minns fel så har de hänt förut xD

Och ang videon, då är man fan sjuk!
Fast de är fusk att löpbandet inte va på :(

KramersKattmat Kille, 32 år

6 041 forumsinlägg

Skrivet:
20 november 2011 kl. 22:00
KramersKattmat Kille, 32 år

hahaha, jo men fan sjukt cool i sin oseriöshet ändå!

Och ja, denna tråd har förmåga att spåra ut med jämna mellanrum, hahaha.

IMORRN ÄR DET BRÖSTDAG OCH LANTIS ÄR EN LANTIS OCH KOMMER BAILA GYMMET!

Vad är de för dag för resten av tråden? :D

Kamark Kille, 33 år

6 forumsinlägg

Skrivet:
20 november 2011 kl. 22:04
Kamark Kille, 33 år

Imorgon blir det bröst o lite triceps för mig :D

kraken Kille, 32 år

3 954 forumsinlägg

Skrivet:
20 november 2011 kl. 22:13
kraken Kille, 32 år

Imorrn skulle vart leg day!, Shut up and squat osv men är... sjuk... igen.. -.-

VampireKiss Tjej, 31 år

3 462 forumsinlägg

Skrivet:
20 november 2011 kl. 22:13
VampireKiss Tjej, 31 år

imorgon blir det popcorn och coladag. För imorn tänker jag inte gymma och ist gå på bio :P

fuu Kille, 33 år

2 963 forumsinlägg

Skrivet:
20 november 2011 kl. 22:20
fuu Kille, 33 år

Alltså, behöver motivation nu! >:( Innan sommaren var jag rätt vältränad alltså, sen förnyade jag aldrig mitt gymkort under sommaren, sen tog festival, festa varenda helg hela hösten osv ut sin rätt och jag är tillbaka på noll. Samt ingen motivation alls, trots nytt gymkort. SÅATTEH, hur får jag tillbaka motivationen? För jag vill bli stark igen!11 (Alltså typ, hur fan övervinner jag min lathet och dåliga argument som "har läxor att göra"?) /mvh töntosv (tycker det passar i den här tråden osv eftersom det är min styrketräning jag vill ta upp igen)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet