Styrketräning
Dagen du växer upp asså... dagen du växer upp...
Citat från Charliedahlie
Jag förstår inte riktigt var ni två vill komma.. Känns lite som om herr Morot gillar att basha! :)
Blir så när det inte går bra på gymmet! Blir arg på allt.. :(
Citat från morotskakan
Blir så när det inte går bra på gymmet! Blir arg på allt.. :([/i]
hehe! ;D
Citat från VampireKiss
Citat från Lakupiippu
Dom vill ligga.
no, not rly :P
Tala för dig själv
(:
Citat från morotskakan
Citat från VampireKiss
Citat från Lakupiippu
Dom vill ligga.
no, not rly :P
Tala för dig själv
haha tack, tar jag som en komplimang ^^
Styrketräning gone raggnig gone.... (wild?)
Okej grabbar, jag har kommit till en insikt.
Om man kan discogymma som denhär lirarn, är man fan sjukt jävla boss....
Charliedahlie : om jag inte minns fel så har de hänt förut xD
Och ang videon, då är man fan sjuk!
Fast de är fusk att löpbandet inte va på :(
hahaha, jo men fan sjukt cool i sin oseriöshet ändå!
Och ja, denna tråd har förmåga att spåra ut med jämna mellanrum, hahaha.
IMORRN ÄR DET BRÖSTDAG OCH LANTIS ÄR EN LANTIS OCH KOMMER BAILA GYMMET!
Vad är de för dag för resten av tråden? :D
Imorgon blir det bröst o lite triceps för mig :D
Imorrn skulle vart leg day!, Shut up and squat osv men är... sjuk... igen.. -.-
imorgon blir det popcorn och coladag. För imorn tänker jag inte gymma och ist gå på bio :P
Alltså, behöver motivation nu! >:( Innan sommaren var jag rätt vältränad alltså, sen förnyade jag aldrig mitt gymkort under sommaren, sen tog festival, festa varenda helg hela hösten osv ut sin rätt och jag är tillbaka på noll. Samt ingen motivation alls, trots nytt gymkort. SÅATTEH, hur får jag tillbaka motivationen? För jag vill bli stark igen!11 (Alltså typ, hur fan övervinner jag min lathet och dåliga argument som "har läxor att göra"?) /mvh töntosv (tycker det passar i den här tråden osv eftersom det är min styrketräning jag vill ta upp igen)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet