Spoilervarning: Harry Potter

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
brantmustin Tjej, 29 år

1 345 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 22:55
brantmustin Tjej, 29 år

Okej :o ser det som en bra sak, registrerade mig andra dagen och då kanske jag har chans till att få tidigare än jag trodde.

SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 22:56
SilverOLD Tjej, 32 år

Citat från bullzeye


Harry Twatter xD

Bullseye hörru.

SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 00:34
SilverOLD Tjej, 32 år

Finns det någon här som är bra på/älskar att måla som skulle vilja hjälpa mig att skissa upp en liten tatueringsidé? Det är HP-tatuering, så det är faktiskt relevant i den här trådennnnnnnnnn.

SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 01:05
SilverOLD Tjej, 32 år

Näe..... vet inte..... kanske?!

Kotoamatsukami Kille, 34 år

5 357 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 03:17
Kotoamatsukami Kille, 34 år

Citat från bullzeye


Harry Twatter xD

Barry Trotter*

Väldigt bra bok..

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 11:39
QWERDF 33 år

Apropå Dumbledors handstil...

Från första filmen då:

MelodyMoonchild Tjej, 30 år

3 579 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 11:43
MelodyMoonchild Tjej, 30 år

shydlips: åh, tack, tänkte inte på det :D

SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 11:52
SilverOLD Tjej, 32 år

Det är så tråkigt att de bytte ut allt efter att Richard Harris dog. :( De bytte utseende på Flitwick och allt. :(

unserious Tjej, 31 år

1 359 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 11:55
unserious Tjej, 31 år

Alltså är jag den enda som gillar Michael Gambon mer än Richard Harris?

SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 12:00
SilverOLD Tjej, 32 år

Citat från unserious


Alltså är jag den enda som gillar Michael Gambon mer än Richard Harris?

Jag tycker bättre om Gambon. Fast jag har alltid svårt att bestämma mig då jag väl ser på de första två filmerna.. om jag tänker mig att Richard Harris skulle ha levt och varit Dumbledore i alla filmer så skulle jag ju inte ha klagat såklart. Jag tycker att han har mer det där gullgubbe-egenskaperna, medan Gambon är mer mystisk och utvisar mer visdom och så.

Dock i slutändan så vinner Gambon.

Det är endast det att de bytte ut ALLT då han dog. Skolklädnaderna fick annat utseende, Flitwick fick svart sidbena istället för grått, krulligt hår och skägg, och en massa annat.

unserious Tjej, 31 år

1 359 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 12:15
unserious Tjej, 31 år

Citat från Silver


Citat från unserious

Alltså är jag den enda som gillar Michael Gambon mer än Richard Harris?

Jag tycker bättre om Gambon. Fast jag har alltid svårt att bestämma mig då jag väl ser på de första två filmerna.. om jag tänker mig att Richard Harris skulle ha levt och varit Dumbledore i alla filmer så skulle jag ju inte ha klagat såklart. Jag tycker att han har mer det där gullgubbe-egenskaperna, medan Gambon är mer mystisk och utvisar mer visdom och så.

Dock i slutändan så vinner Gambon.

Det är endast det att de bytte ut ALLT då han dog. Skolklädnaderna fick annat utseende, Flitwick fick svart sidbena istället för grått, krulligt hår och skägg, och en massa annat.

Man förstår ju också lite varför dem bytte så mycket.. För om man byter en sak blir det så "utstickande" men byter man fler saker så tror jag att det är lättare att acceptera och gå vidare.

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 13:13
IsItMedicine Tjej, 34 år

Citat från unserious


Alltså är jag den enda som gillar Michael Gambon mer än Richard Harris?

Harris hade inte passat att spela Dumbledore i dom senare filmerna. Han var för snäll. Dumbledore hade inte fått samma auktoritet utan mer känts som den snälla farbrorn om Harris spelat honom.

SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 13:15
SilverOLD Tjej, 32 år

Det finns ju någon intervju med Tom Felton där han berättar att Daniel hade sagt på skämt att om 10 år kommer de att vara med i remaken. Tänk vad coolt det skulle vara om de gamla HP-hjältarna kunde bli professorer i remakes i framtiden!

Flygplan Kille, 32 år

5 899 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 13:49
Flygplan Kille, 32 år

Citat från unserious


Alltså är jag den enda som gillar Michael Gambon mer än Richard Harris?

Harris var så..stilla och lugn, Gambon är ju lite crazy. Mycket charmigare!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet