Spoilervarning: Harry Potter
Åååhhh vad underbart. VILL!
Orka att jag måste vänta minst två veckor. ;_;
Vill in!
Citat från shydlips
Orka att jag måste vänta minst två veckor. ;_;
Vill in!
Men precis... Det verkar ju som en slags digital himmel för HP-fans.
OhLuke: oh dear, jag tror jag dog nyss. :S
Jag vill ha mitt e-mail nu, please. :(
Åh! Jag kan snart inte vänta längre!
Dör ju här borta
Citat från unserious
Åh! Jag kan snart inte vänta längre!
Dör ju här borta
Du är inte den enda.. Vi kan dö tillsammans? :(
Kommer.Bli.Så.Jävla.Bra
Fniss vad jag är glad för att jag registrerade mig första dagen. :D
Citat från MelodyMarvelous
Fniss vad jag är glad för att jag registrerade mig första dagen. :D
Jag var i Jämtland då, gick in på mobilen och frågan var uppe, men mobilens internet var så segt att det inte gick. Blev arg. :(((
Åh herregud, jag vill ha mitt mail NU! GAAAH
Tutorial på Slytherin naglar uppe på bloggen nu, om någon är intresserad:
http://melodymarvelous.blogg.se/2011/august/nailtutorial-slytherin-nails.html
^ Väldigt snyggt!
Sen måste jag bara fråga, är datumen för när emailen kommer officiella eller är det utan någon riktig källa?
Citat från onlystagger
^ Väldigt snyggt!
Sen måste jag bara fråga, är datumen för när emailen kommer officiella eller är det utan någon riktig källa?
Tack. :)
Om jag förstod det rätt så var det några snubbar som hade gissat sig till det, alltså inte officiella..
Vaaaaa, mennnn :(
Harry Twatter xD
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet