Spoilervarning: Harry Potter
Citat från unserious
Har inte varit här på 6dagar typ... Så vad har hänt medans jag har vart borta på gotland? :)
Gräl, gräl och mera gräl.. Trust me, du har inte missat mycket. :/
Och datum för när man blir insläppt på pottermoaaar!
EDIT: Om du inte fick veta detta innan såklart hohoho.
Just det.. Datumen! Annars inget..
Haha ja, datumen är typ det enda........ :( Vad tråkiga vi är!
Ingen i hela världen har blivit insläppt på Pottermore än, men PM-kontoret förbereder sig på att skicka ut en massa e-mail.
Allt enligt MuggleNet.
Aha okej :/ datumen?
Day 1 August 8-14,
Day 2 August 15-21,
Day 3 August 22-28,
Day 4 August 29-September 4,
Day 5 September 5-11,
Day 6 September 12-18,
Day 7 September 19-25
Åååhhhhhh spänningen är olidlig!
Jag hatar att jag längtar till det, för skolan börjar då mitt mail beräknas att anlända. Kul.
Okey familjen, så fort någon får sitt mail så tycker jag att personen ska skriva här, dock inte spoila för mycket...
^
Håller med!
Tur att jag börjar skolan den 22 :o
Citat från MelodyMarvelous
Okey familjen, så fort någon får sitt mail så tycker jag att personen ska skriva här, dock inte spoila för mycket...
This!!!!
Ni får gärna skriva det är och om det är över/under era förväntningar. Men som sagt så vill man ju inte ha spoilat allt för mycket, vill ju upptäcka lite själv också..
Ja. Vi borde införa som "regel" att om vi ska spoila pottermore så skriver vi SPOILER med stora bokstäver så får man själv avgöra om man vill bli spoilad eller inte.
Citat från Silver
Ja. Vi borde införa som "regel" att om vi ska spoila pottermore så skriver vi SPOILER med stora bokstäver så får man själv avgöra om man vill bli spoilad eller inte.
Så stort som möjligt, så att alla faktiskt märker det..
Typ både fet, kursiv, understruken och stor stil? + caps såklart.
SPOILER
Så?
Inga bilder då alltså?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet