Spoilervarning: Harry Potter

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
MelodyMoonchild Tjej, 30 år

3 579 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 14:01
MelodyMoonchild Tjej, 30 år

Citat från unserious


Har inte varit här på 6dagar typ... Så vad har hänt medans jag har vart borta på gotland? :)

Gräl, gräl och mera gräl.. Trust me, du har inte missat mycket. :/

SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 14:01
SilverOLD Tjej, 32 år

Och datum för när man blir insläppt på pottermoaaar!

EDIT: Om du inte fick veta detta innan såklart hohoho.

MelodyMoonchild Tjej, 30 år

3 579 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 14:02
MelodyMoonchild Tjej, 30 år

Just det.. Datumen! Annars inget..

SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 14:02
SilverOLD Tjej, 32 år

Haha ja, datumen är typ det enda........ :( Vad tråkiga vi är!

sugarcoma Kille, 30 år

3 689 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 14:03
sugarcoma Kille, 30 år

Ingen i hela världen har blivit insläppt på Pottermore än, men PM-kontoret förbereder sig på att skicka ut en massa e-mail.
Allt enligt MuggleNet.

unserious Tjej, 31 år

1 359 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 14:08
unserious Tjej, 31 år

Aha okej :/ datumen?

SJUK Tjej, 30 år

3 396 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 14:10
SJUK Tjej, 30 år

Day 1 August 8-14,
Day 2 August 15-21,
Day 3 August 22-28,
Day 4 August 29-September 4,
Day 5 September 5-11,
Day 6 September 12-18,
Day 7 September 19-25

SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 14:11
SilverOLD Tjej, 32 år

Åååhhhhhh spänningen är olidlig!

Jag hatar att jag längtar till det, för skolan börjar då mitt mail beräknas att anlända. Kul.

MelodyMoonchild Tjej, 30 år

3 579 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 14:19
MelodyMoonchild Tjej, 30 år

Okey familjen, så fort någon får sitt mail så tycker jag att personen ska skriva här, dock inte spoila för mycket...

unserious Tjej, 31 år

1 359 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 14:20
unserious Tjej, 31 år

^
Håller med!

Tur att jag börjar skolan den 22 :o

SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 14:21
SilverOLD Tjej, 32 år

Citat från MelodyMarvelous


Okey familjen, så fort någon får sitt mail så tycker jag att personen ska skriva här, dock inte spoila för mycket...

This!!!!

Ni får gärna skriva det är och om det är över/under era förväntningar. Men som sagt så vill man ju inte ha spoilat allt för mycket, vill ju upptäcka lite själv också..

SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 14:22
SilverOLD Tjej, 32 år

Citat från unserious


^
Håller med!

Tur att jag börjar skolan den 22 :o


Ja, jag med. Eheh, tänkte fel. Kom på att 21:a är en söndag. :C

............. Vilket nu fick mig att inse att på måndag inleds sista lovveckan. Åhh paaain.

SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 14:24
SilverOLD Tjej, 32 år

Ja. Vi borde införa som "regel" att om vi ska spoila pottermore så skriver vi SPOILER med stora bokstäver så får man själv avgöra om man vill bli spoilad eller inte.

MelodyMoonchild Tjej, 30 år

3 579 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 14:29
MelodyMoonchild Tjej, 30 år

Citat från Silver


Ja. Vi borde införa som "regel" att om vi ska spoila pottermore så skriver vi SPOILER med stora bokstäver så får man själv avgöra om man vill bli spoilad eller inte.

Så stort som möjligt, så att alla faktiskt märker det..
Typ både fet, kursiv, understruken och stor stil? + caps såklart.

SPOILER

Så?

SJUK Tjej, 30 år

3 396 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 14:34
SJUK Tjej, 30 år

Inga bilder då alltså?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet