Spoilervarning: Harry Potter

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 01:39
SilverOLD Tjej, 32 år

Ah! Ja, det blir lätt så. Att läsa får en alltid på bra humör, men det är något speciellt med Harry Potter som ger en helt annan känsla än någon annan bok någonsin har gjort för mig tidigare. Möjligt att Sagan om ringen ligger någonstans i närheten, men det finns verkligen inget som är så speciellt som en läsupplevelse igenom alla sju Harry Potter-böcker. Oavsett om det är första eller femte gången man läser dem.

sookie Tjej, 29 år

239 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 01:42
sookie Tjej, 29 år

Jag tror inte att Rowling kommer försöka skriva något nytt. Inte någon serie i alla fall. Alla skulle ha så höga förväntningar så det skulle nog bara bli fel.

Spruffen Tjej, 34 år

9 807 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 01:53
Spruffen Tjej, 34 år

Hon skriver säkert massor fortfarande, men hon kanske inte publicerar det. Jag tror inte att man som författare bara sätter sig ned och säger "nej, nu får det vara nog", när man bara är 40 år.
Om hon skulle bestämma sig för att publicera något, så skulle jag mer än gärna läsa det!

sugarcoma Kille, 30 år

3 689 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 02:45
sugarcoma Kille, 30 år

Hitler died on April 30th. Osama Bin Laden died on May 1st. Voldemort died on May 2nd. Coincidence? ... I think not!!!!

SJUK Tjej, 30 år

3 396 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 11:26
SJUK Tjej, 30 år

alltså jag vill ha mitt jävla email, NU :@@

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 12:09
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från OhLuke


Hitler died on April 30th. Osama Bin Laden died on May 1st. Voldemort died on May 2nd. Coincidence? ... I think not!!!!

Och Stalin dog den femte mars!!11

stilinski Tjej, 30 år

2 578 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 12:37
stilinski Tjej, 30 år

Citat från Spruffen


Hon skriver säkert massor fortfarande, men hon kanske inte publicerar det. Jag tror inte att man som författare bara sätter sig ned och säger "nej, nu får det vara nog", när man bara är 40 år.
Om hon skulle bestämma sig för att publicera något, så skulle jag mer än gärna läsa det!

--------------------------------------------------------------------------

sugarcoma Kille, 30 år

3 689 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 13:18
sugarcoma Kille, 30 år

Citat från Spruffen


Hon skriver säkert massor fortfarande, men hon kanske inte publicerar det. Jag tror inte att man som författare bara sätter sig ned och säger "nej, nu får det vara nog", när man bara är 40 år.
Om hon skulle bestämma sig för att publicera något, så skulle jag mer än gärna läsa det!


Det har hon ju faktiskt sagt att hon gör.

SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 13:20
SilverOLD Tjej, 32 år

Ingen som kommit in på pottermore än?! Ni som reggade er första dagen kommer ju in när som helst nu! Vill ha en massa insider-info när det sker.

SJUK Tjej, 30 år

3 396 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 13:21
SJUK Tjej, 30 år

Ja, kommer ju få mitt mail innan söndag. OGMGOMGMOGMG typ, sitter och väntar helt hysteriskt! :$

oblivion Tjej, 31 år

2 250 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 13:39
oblivion Tjej, 31 år



<3<3 haha

lefttoroll Kille, 29 år

6 278 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 13:41
lefttoroll Kille, 29 år

hahha åh

SJUK Tjej, 30 år

3 396 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 13:43
SJUK Tjej, 30 år


MEN KOMIGEN, ge mig :(

unserious Tjej, 31 år

1 359 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 13:57
unserious Tjej, 31 år

Har inte varit här på 6dagar typ... Så vad har hänt medans jag har vart borta på gotland? :)

SJUK Tjej, 30 år

3 396 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2011 kl. 14:00
SJUK Tjej, 30 år

Citat från unserious


Har inte varit här på 6dagar typ... Så vad har hänt medans jag har vart borta på gotland? :)

Oj, massa tjaffs om dumbledor, HOL och pottermore typ AHHA


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet