Spoilervarning: Harry Potter
Ah! Ja, det blir lätt så. Att läsa får en alltid på bra humör, men det är något speciellt med Harry Potter som ger en helt annan känsla än någon annan bok någonsin har gjort för mig tidigare. Möjligt att Sagan om ringen ligger någonstans i närheten, men det finns verkligen inget som är så speciellt som en läsupplevelse igenom alla sju Harry Potter-böcker. Oavsett om det är första eller femte gången man läser dem.
Jag tror inte att Rowling kommer försöka skriva något nytt. Inte någon serie i alla fall. Alla skulle ha så höga förväntningar så det skulle nog bara bli fel.
Hon skriver säkert massor fortfarande, men hon kanske inte publicerar det. Jag tror inte att man som författare bara sätter sig ned och säger "nej, nu får det vara nog", när man bara är 40 år.
Om hon skulle bestämma sig för att publicera något, så skulle jag mer än gärna läsa det!
Hitler died on April 30th. Osama Bin Laden died on May 1st. Voldemort died on May 2nd. Coincidence? ... I think not!!!!
alltså jag vill ha mitt jävla email, NU :@@
Citat från Spruffen
Hon skriver säkert massor fortfarande, men hon kanske inte publicerar det. Jag tror inte att man som författare bara sätter sig ned och säger "nej, nu får det vara nog", när man bara är 40 år.
Om hon skulle bestämma sig för att publicera något, så skulle jag mer än gärna läsa det!
--------------------------------------------------------------------------
Citat från Spruffen
Hon skriver säkert massor fortfarande, men hon kanske inte publicerar det. Jag tror inte att man som författare bara sätter sig ned och säger "nej, nu får det vara nog", när man bara är 40 år.
Om hon skulle bestämma sig för att publicera något, så skulle jag mer än gärna läsa det!
Det har hon ju faktiskt sagt att hon gör.
Ingen som kommit in på pottermore än?! Ni som reggade er första dagen kommer ju in när som helst nu! Vill ha en massa insider-info när det sker.
Ja, kommer ju få mitt mail innan söndag. OGMGOMGMOGMG typ, sitter och väntar helt hysteriskt! :$
hahha åh
Har inte varit här på 6dagar typ... Så vad har hänt medans jag har vart borta på gotland? :)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

