Skriva av sig-tråden
Tobba: Jag har aldrig visat gylfen/kuken för paulina, frida, arnela, socker
Also tobba:

Jag är neger. Din mamma älskar negrer. Vi ska leka chocolate sen
Jo vi alla vet att ni sitter å ljuger om allt å alla hela tiden, det förändrar inte att du är bokstavligen fulare än stryk
När tobba kallar andra lögnare är som när jars kallar andra incels
Ska psyka tobba varje dag from now on <3
Vi får se var hans ?alpha energy? tar vägen once its over
Tobba: Jag har aldrig visat gylfen/kuken för paulina, frida, arnela, socker
Also tobba:

Tobba: Jag har aldrig visat gylfen/kuken för paulina, frida, arnela, socker
Also tobba:

Kom igen nu tobba step up your meme game den klår inte mina screens som exposar vilken pred du är
Det enda dina screens visar är hur ni sitter å ljuger, vem bryr sig?
Det är ok grabben.
Tobba: Jag har aldrig visat gylfen/kuken för paulina, frida, arnela, socker
Also tobba:

Tobba: Jag har aldrig visat gylfen/kuken för paulina, frida, arnela, socker
Also tobba:

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet


