Skriva av sig-tråden
Tobba: Jag har aldrig visat gylfen/kuken för paulina, frida, arnela, socker
Also tobba:

Du är välkommen att likea mitt blogginlägg bIub!
Läser inte din blogg sry
Tobba: Jag har aldrig visat gylfen/kuken för paulina, frida, arnela, socker
Also tobba:
Aha de bamdad med fakekonto
Tobba: Jag har aldrig visat gylfen/kuken för paulina, frida, arnela, socker
Also tobba:

Tobba: Jag har aldrig visat gylfen/kuken för paulina, frida, arnela, socker
Also tobba:

Lycka till att haffa Li92 nu miffo hon läste min blogg <3
Tobba: Jag har aldrig visat gylfen/kuken för paulina, frida, arnela, socker
Also tobba:

<- Så bIub kan se skillnaden mellan oss
Tack, jag har inte mina glasögon på mig så det var svårt att se skillnaden
Älskar pissa ner inceltobba
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet


