Skriva av sig-tråden
Citat från MaineCoon:
När man får dissen av sin EC crush och letar nytt på helgon/ds/imvu
Bild: https://i.imgur.com/VZAIQe1.png
Me
https://www.youtube.com/watch?v=l6qtFhyOUFg&t=39s
Citat från ATownWhereYouLive:
cute ändå frida gav sitt eclösen till arnela. 30 år på ec baaaaaaby you couldn't contain yourself
Bro what????????? hahaha??
vrf tog admin bort mitt inlägg
b
a
s
e
d
Sååå atteeeeh.....
Blubb..
Tnx for comin to my ted talk
Det var mycket informativt
Samma cesspool som alltid
kekw
Fuck vad jag stör mig på folk som ställer sig mitt framför tunnelbanedörrarna när de ska gå på. Jag vill så gärna bara klampa rakt in i idioterna när jag går av men uppfostrad som jag är så ser jag till att inte knuffa omkull dem.
Det brukade vara bara ungdomar som gjorde så men häromdagen var det en 60-årig tant som tyckte det var ett vettigt sätt att ta sig ombord på tunnelbanan vid Gullmarsplan mitt i rusningstrafik och när vi är ett i alla fall fem passagerare som ska ut genom dörren...
tkr inte att det är ok när folk mobbar varandra å kallar varandra för tjockisar på internet
Citat från bIub:
tkr inte att det är ok när folk mobbar varandra å kallar varandra för tjockisar på internet
Håller med blub
Jag måste skriva av mig. Jag har använt @Kaffes tamdborste.
Euuww
Citat från bIub:
Tänk om du får dålig andedräkt
I så fall är det ju bara att ta en Mentos, the freshmaker!
har 1 följare på onlyfans nu
(mitt alt konto)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet