Skriva av sig-tråden
Vad säger du jine? Ska vi låta henne joina the dark side?
de e samma person 100% jag har sett
Nu är det Jars som skriver. Ida har berättat för mig att hon har Stockholms syndrom.
Citat från JarsVonBlubbert:
de e samma person 100% jag har sett
klart du har sett det. jag är ju hackad och blir övervakad dygnet runt
vore extremt märkligt om det skulle ha undgått dig
Citat från YumekoJabami:
Bara jars är kåt och oskuld nog att ge bort sitt lösenord
Såg du när Ida blev slickad av hunden?
Är det bara jag som stör mig på hur Ida ger sig på försvarslösa djur?
wow du e 30 år o tävlar mot folk i inbillad social status XD
Har ringt länsstyrelsen och gjort en anmälan på Ida. Jag sa åt dem att de måste omhänderta hennes katt och kaniner så att hon inte knullar dem också.
Mmmmmm så taggad på mitt nya jobb i januari medan frida fortfarande "pluggar" LOL
I know you are reading this you horny bastard without a future <3
Citat från YumekoJabami:
Mmmmmm så taggad på mitt nya jobb i januari medan frida fortfarande "pluggar" LOL
I know you are reading this you horny bastard without a future <3
Som hon knullade sin hund.
Deus vult
När man får dissen av sin EC crush och letar nytt på helgon/ds/imvu

Tråd rensad. Skärp er nu
Deus vult. God is great.
imagine ha så svårt att hitta en bra pojkvän att man börjar leta på darkside och tror att utbudet där skulle vara bättre
imagine
imagine....
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet