SMINK

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
sadgrl 31 år

1 741 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 11:22
sadgrl 31 år

Citat från Mia


Citat från ZZZONKED

Hur lång tid brukar det ta att få grejerna från elf? Jag beställde lite grejer som skickades den 3:e och de har ännu inte kommit så jag börjar bli lite orolig haha..

jag beställde mina den 7e och fick dom den 28onde
det tar ett tag haha..
dessutom var en av mina produkter uttorkad haha.. och smutsig?!


när jag fick uttorkade produkter så skickade jag bara mail till elfs kundtjänst så skickade dom nytt.

KillbotWhore Tjej, 34 år

1 424 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 18:07
KillbotWhore Tjej, 34 år

Citat från ZZZONKED


Nja sådär, för typ £25 kanske. Det jag mest ville ha fick jag inte haha, men hoppas de svarar snart. Det är ju ingens fel att sånt händer men så jäkla surt när man inte får allt.

Edit: neeeheeej nu fick jag dåligt samvete. De mailade precis tillbaks och bad om ursäkt och ville ha namnet på den som packade (jag skrev inte att paketet kommit fram skadat) och då kanske den får skiten ahah :(


Jag beställde ett nagellack som när jag öppnade det gick sönder i händerna på mig. Mailade dem och berättade att jag trodde det skadats under transport och sånt. Fick nytt!

beskyddarenn Tjej, 33 år

1 164 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 22:35
beskyddarenn Tjej, 33 år

Citat från Xxzxcuzxme


Citat från Mia

Citat från ZZZONKED

Hur lång tid brukar det ta att få grejerna från elf? Jag beställde lite grejer som skickades den 3:e och de har ännu inte kommit så jag börjar bli lite orolig haha..

jag beställde mina den 7e och fick dom den 28onde
det tar ett tag haha..
dessutom var en av mina produkter uttorkad haha.. och smutsig?!

när jag fick uttorkade produkter så skickade jag bara mail till elfs kundtjänst så skickade dom nytt.



samma här. tycker deras kundservice är jättebra.

(psssssst alla.... har frågestund på min sminkblogg. alla borde ställa en fråga :c http://comaheart.blogg.se/)

Sohvii Tjej, 31 år

52 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 22:35
Sohvii Tjej, 31 år

Jag åker till USA om några månader, kan ni rekommendera någa bra märken på ögonskuggor att köpa där?

beskyddarenn Tjej, 33 år

1 164 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 22:36
beskyddarenn Tjej, 33 år

Citat från MylifeasMaka


Jag åker till USA om några månader, kan ni rekommendera någa bra märken på ögonskuggor att köpa där?

urban decay

lefttoroll Kille, 29 år

6 278 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 23:11
lefttoroll Kille, 29 år

Citat från MylifeasMaka


Jag åker till USA om några månader, kan ni rekommendera någa bra märken på ögonskuggor att köpa där?

mac är billigare i usa har jag för mig, kör på det!

Sohvii Tjej, 31 år

52 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 23:40
Sohvii Tjej, 31 år

Tack så mycket hörni! :D

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 11:38
IsItMedicine Tjej, 34 år

Allt smink är typ billigare i USA. Dollarn är ju himla låg också.

PMSMATHILDA Tjej, 28 år

1 664 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 16:23
PMSMATHILDA Tjej, 28 år

någon som vet någon BRA men billig ögonskugga palett? På nätet/ i affär spelar ingen roll

lefttoroll Kille, 29 år

6 278 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 17:02
lefttoroll Kille, 29 år

http://www.coastalscents.com/makeup/palettes.html
inte helt säker på att de skickar till sverige dock, någon som vet?

Bella Tjej, 31 år

575 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 18:24
Bella Tjej, 31 år

^ "We Ship Worldwide

Wherever you are, we will ship to you."

lefttoroll Kille, 29 år

6 278 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 18:37
lefttoroll Kille, 29 år

JAJA jag pallade inte leta så noga... eller alls öht...

PMSMATHILDA Tjej, 28 år

1 664 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 18:45
PMSMATHILDA Tjej, 28 år

Tack!

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 20:20

Drygt att man inte har pengar, hade gärna velat beställa 28 natural pallet

AFI Tjej, 31 år

2 184 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 20:49
AFI Tjej, 31 år

har ni något tips på en foundation som har medel/hög täckning men som inte torkar ut? har väldigt torr hud!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet