SMINK
Citat från comaheart
Citat från lepide
Någon som har testat concealer från Bobbi Brown?
nej, men om du menar bobbi browns creamy concealer så har jag bara hört asbra saker om den. skulle vilja testa den själv.
Ah, var den jag menade. Har dock läst att den creasar. Misstänker att den skulle göra det på mig :( Aja, får titta på den i affären.
Citat från lepide
Citat från comaheart
Citat från lepide
Någon som har testat concealer från Bobbi Brown?
nej, men om du menar bobbi browns creamy concealer så har jag bara hört asbra saker om den. skulle vilja testa den själv.
Ah, var den jag menade. Har dock läst att den creasar. Misstänker att den skulle göra det på mig :( Aja, får titta på den i affären.
så länge du använder ett setting powder ovanpå så borde det vara lungt! men ja, gå och kika :>
Om concealern lägger sig i väck brukar jag ha ögonprimer under, fungerar asbra. Ibland räcker det inte bara med puder för mig.
Sådant brukar inte hjälpa på mig :( Inte ögonprimer i alla fall, sucks.
Jag behöver tips på en bra heltäckande foundation. Hjälp mig :(
^ kör också den, enda dåliga är att det är spf 20 så man blir vit på alla kort med blixt(kanske inte är det i alla, men i min är det det). Men om det inte är nåt problem så är den asbra =)
Okej, tack så mycket!
Citat från Jules
Eftersom jag fortfarande inte kan bestämma mig för vilken makeup-utbildning som jag ska välja :
VILKEN MAKEUP-UTBILDNING ÄR BÄST?
GO! GO! GO!
jag var inne på make up store igår och fick en broschyr om deras utbildning. tycker den verkar bra, så funderar lite på den. gå in på mus i stan och hämta en sån så kan du läsa om den du med :>
Citat från ZZZONKED
Hur lång tid brukar det ta att få grejerna från elf? Jag beställde lite grejer som skickades den 3:e och de har ännu inte kommit så jag börjar bli lite orolig haha..
jag beställde mina den 7e och fick dom den 28onde
det tar ett tag haha..
dessutom var en av mina produkter uttorkad haha.. och smutsig?!
Citat från Mia
Citat från ZZZONKED
Hur lång tid brukar det ta att få grejerna från elf? Jag beställde lite grejer som skickades den 3:e och de har ännu inte kommit så jag börjar bli lite orolig haha..
jag beställde mina den 7e och fick dom den 28onde
det tar ett tag haha..
dessutom var en av mina produkter uttorkad haha.. och smutsig?!
Fick hem det häromdagen med en lapp från posten där de bad om ursäkt för förseningen pga en trafikolycka typ. Var trasigt, alla förpackningar var smutsiga och lite grejer hade ramlat ur på vägen. Inte deras fel såklart men de har fortfarande inte svarat på mail så deras kundtjänst verkar vara sådär.
Det är rätt tråkigt på postkontoret på eftermiddagarna.. hehe
Citat från ZZZONKED
Citat från Mia
Citat från ZZZONKED
Hur lång tid brukar det ta att få grejerna från elf? Jag beställde lite grejer som skickades den 3:e och de har ännu inte kommit så jag börjar bli lite orolig haha..
jag beställde mina den 7e och fick dom den 28onde
det tar ett tag haha..
dessutom var en av mina produkter uttorkad haha.. och smutsig?!
Fick hem det häromdagen med en lapp från posten där de bad om ursäkt för förseningen pga en trafikolycka typ. Var trasigt, alla förpackningar var smutsiga och lite grejer hade ramlat ur på vägen. Inte deras fel såklart men de har fortfarande inte svarat på mail så deras kundtjänst verkar vara sådär.
fy vad tråkigt :( hade du beställt mycket?
Nja sådär, för typ £25 kanske. Det jag mest ville ha fick jag inte haha, men hoppas de svarar snart. Det är ju ingens fel att sånt händer men så jäkla surt när man inte får allt.
Edit: neeeheeej nu fick jag dåligt samvete. De mailade precis tillbaks och bad om ursäkt och ville ha namnet på den som packade (jag skrev inte att paketet kommit fram skadat) och då kanske den får skiten ahah :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet