SMINK

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
lepide Tjej, 34 år

79 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2013 kl. 23:19
lepide Tjej, 34 år

Citat från comaheart


Citat från lepide

Någon som har testat concealer från Bobbi Brown?

nej, men om du menar bobbi browns creamy concealer så har jag bara hört asbra saker om den. skulle vilja testa den själv.


Ah, var den jag menade. Har dock läst att den creasar. Misstänker att den skulle göra det på mig :( Aja, får titta på den i affären.

beskyddarenn Tjej, 33 år

1 164 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2013 kl. 23:25
beskyddarenn Tjej, 33 år

Citat från lepide


Citat från comaheart

Citat från lepide

Någon som har testat concealer från Bobbi Brown?

nej, men om du menar bobbi browns creamy concealer så har jag bara hört asbra saker om den. skulle vilja testa den själv.

Ah, var den jag menade. Har dock läst att den creasar. Misstänker att den skulle göra det på mig :( Aja, får titta på den i affären.



så länge du använder ett setting powder ovanpå så borde det vara lungt! men ja, gå och kika :>

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 11:34
IsItMedicine Tjej, 34 år

Om concealern lägger sig i väck brukar jag ha ögonprimer under, fungerar asbra. Ibland räcker det inte bara med puder för mig.

lepide Tjej, 34 år

79 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 12:32
lepide Tjej, 34 år

Sådant brukar inte hjälpa på mig :( Inte ögonprimer i alla fall, sucks.

Izabella Tjej, 30 år

375 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 12:34
Izabella Tjej, 30 år

Jag behöver tips på en bra heltäckande foundation. Hjälp mig :(

DiSCORD Tjej, 31 år

428 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 12:39
DiSCORD Tjej, 31 år

Citat från Izabella


Jag behöver tips på en bra heltäckande foundation. Hjälp mig :(

Bästa "drugstore" jag testat än är Max Factor's senaste Facefinity 3 in 1.
Älskar den :)

Sara Tjej, 32 år

2 163 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 12:42
Sara Tjej, 32 år

^ kör också den, enda dåliga är att det är spf 20 så man blir vit på alla kort med blixt(kanske inte är det i alla, men i min är det det). Men om det inte är nåt problem så är den asbra =)

Izabella Tjej, 30 år

375 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 13:35
Izabella Tjej, 30 år

Okej, tack så mycket!

Angellina Tjej, 28 år

280 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 13:43
Angellina Tjej, 28 år

Citat från Jules


Eftersom jag fortfarande inte kan bestämma mig för vilken makeup-utbildning som jag ska välja… :

VILKEN MAKEUP-UTBILDNING ÄR BÄST?
GO! GO! GO!


makeupstores :)

beskyddarenn Tjej, 33 år

1 164 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 13:54
beskyddarenn Tjej, 33 år

Citat från Jules


Eftersom jag fortfarande inte kan bestämma mig för vilken makeup-utbildning som jag ska välja… :

VILKEN MAKEUP-UTBILDNING ÄR BÄST?
GO! GO! GO!



jag var inne på make up store igår och fick en broschyr om deras utbildning. tycker den verkar bra, så funderar lite på den. gå in på mus i stan och hämta en sån så kan du läsa om den du med :>

Mia Tjej, 31 år

2 394 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 16:52
Mia Tjej, 31 år

Citat från ZZZONKED


Hur lång tid brukar det ta att få grejerna från elf? Jag beställde lite grejer som skickades den 3:e och de har ännu inte kommit så jag börjar bli lite orolig haha..

jag beställde mina den 7e och fick dom den 28onde
det tar ett tag haha..
dessutom var en av mina produkter uttorkad haha.. och smutsig?!

summerjam Tjej, 35 år

2 653 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 17:01
summerjam Tjej, 35 år

Citat från Mia


Citat från ZZZONKED

Hur lång tid brukar det ta att få grejerna från elf? Jag beställde lite grejer som skickades den 3:e och de har ännu inte kommit så jag börjar bli lite orolig haha..

jag beställde mina den 7e och fick dom den 28onde
det tar ett tag haha..
dessutom var en av mina produkter uttorkad haha.. och smutsig?!


Fick hem det häromdagen med en lapp från posten där de bad om ursäkt för förseningen pga en trafikolycka typ. Var trasigt, alla förpackningar var smutsiga och lite grejer hade ramlat ur på vägen. Inte deras fel såklart men de har fortfarande inte svarat på mail så deras kundtjänst verkar vara sådär.

Sara Tjej, 32 år

2 163 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 17:30
Sara Tjej, 32 år

Det är rätt tråkigt på postkontoret på eftermiddagarna.. hehe

Mia Tjej, 31 år

2 394 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 18:00
Mia Tjej, 31 år

Citat från ZZZONKED


Citat från Mia

Citat från ZZZONKED

Hur lång tid brukar det ta att få grejerna från elf? Jag beställde lite grejer som skickades den 3:e och de har ännu inte kommit så jag börjar bli lite orolig haha..

jag beställde mina den 7e och fick dom den 28onde
det tar ett tag haha..
dessutom var en av mina produkter uttorkad haha.. och smutsig?!

Fick hem det häromdagen med en lapp från posten där de bad om ursäkt för förseningen pga en trafikolycka typ. Var trasigt, alla förpackningar var smutsiga och lite grejer hade ramlat ur på vägen. Inte deras fel såklart men de har fortfarande inte svarat på mail så deras kundtjänst verkar vara sådär.


fy vad tråkigt :( hade du beställt mycket?

summerjam Tjej, 35 år

2 653 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 18:05
summerjam Tjej, 35 år

Nja sådär, för typ £25 kanske. Det jag mest ville ha fick jag inte haha, men hoppas de svarar snart. Det är ju ingens fel att sånt händer men så jäkla surt när man inte får allt.

Edit: neeeheeej nu fick jag dåligt samvete. De mailade precis tillbaks och bad om ursäkt och ville ha namnet på den som packade (jag skrev inte att paketet kommit fram skadat) och då kanske den får skiten ahah :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet