SMINK

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
beskyddarenn Tjej, 33 år

1 164 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 17:26
beskyddarenn Tjej, 33 år

fick nyss, världens kanske bästa, pressmeddelande!!

utdrag:
"Efter mer än tjugo års kampanjarbete, kan det värderingsdrivna skönhetsvarumärket The Body Shop äntligen fira, tillsammans med den ideella organisationen Cruelty Free International, slutet för djurförsök inom den europeiska kosmetikaindustrin. Detta tack vare att det länge efterlängtade beslutet att förbjuda import och försäljning av djurtestade kosmetikaprodukter och -ingredienser inom EU, träder i kraft från och med 11 mars 2013.

Denna banbrytande seger innebär att från och med 11 mars måste alla som vill sälja nya kosmetikaprodukter och -ingredienser inom EU, göra detta utan att testa dem på djur – vilket ej heller får ske utanför EU:s gränser. Förbudet påverkar alla kosmetikaprodukter, inklusive toalettartiklar och skönhetsprodukter som tvål och tandkräm. "

lefttoroll Kille, 29 år

6 278 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 17:40
lefttoroll Kille, 29 år

ååååhh!!!!!!

dazedandconfused Tjej, 33 år

1 381 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 17:50
dazedandconfused Tjej, 33 år

Fan vad bra!!

kuddi Tjej, 29 år

452 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 18:30
kuddi Tjej, 29 år

Citat från blinkmee


Detta har ju inte jättmycket med smink att göra.. men vill bara tipsa om en riktigt bra ansiktskräm för er som letar!


denna, använder den innan jag går ut (om jag inte har smink alltså), när jag har kommit ut ur duschen och på morgonen.
funkar jättebra för mig, det ligger inte som ett lager utanpå huden utan smälter in direkt.
sedan har min hy blivit otroligt bättre av den.

så om ni letar så tipsar jag denna!


Gör den något mer förutom att återfukta?

Jules Tjej, 33 år

448 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 19:32
Jules Tjej, 33 år

Citat från Xxzxcuzxme


tycket det är överpris, och gillar inte deras produkter heller (färg) penslarna och sminket är ingen höjdare direkt. Sen gillar jag inte birgitta lagerholm heller (grundaren) men det är ju bara jag.

Varför gillar du inte henne?

SICK 30 år

2 565 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 20:08
SICK 30 år

Citat från Radhusdisco
Får lov att fara och köpa den idag, använder man cap så måste produkten vara bra.[/i]


Gör så!
Men ta på någon återfuktande kräm efter användning, annars blir huden stram!

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 21:34

Citat från kuddi


Citat från blinkmee

Detta har ju inte jättmycket med smink att göra.. men vill bara tipsa om en riktigt bra ansiktskräm för er som letar!


denna, använder den innan jag går ut (om jag inte har smink alltså), när jag har kommit ut ur duschen och på morgonen.
funkar jättebra för mig, det ligger inte som ett lager utanpå huden utan smälter in direkt.
sedan har min hy blivit otroligt bättre av den.

så om ni letar så tipsar jag denna!

Gör den något mer förutom att återfukta?


Ja, som jag skrev jag har fått bättre hy sen jag började använda den.
men det kan vara att jag dessutom har ändrat min kost.

annars så har jag inte lika fet hy heller.

kuddi Tjej, 29 år

452 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 21:37
kuddi Tjej, 29 år

Citat från blinkmee


Citat från kuddi

Citat från blinkmee

Detta har ju inte jättmycket med smink att göra.. men vill bara tipsa om en riktigt bra ansiktskräm för er som letar!


denna, använder den innan jag går ut (om jag inte har smink alltså), när jag har kommit ut ur duschen och på morgonen.
funkar jättebra för mig, det ligger inte som ett lager utanpå huden utan smälter in direkt.
sedan har min hy blivit otroligt bättre av den.

så om ni letar så tipsar jag denna!

Gör den något mer förutom att återfukta?

Ja, som jag skrev jag har fått bättre hy sen jag började använda den.
men det kan vara att jag dessutom har ändrat min kost.

annars så har jag inte lika fet hy heller.


Okej, men finns det någon kräm som jämnar ut huden? Alltså rodnad och så.

KillbotWhore Tjej, 34 år

1 424 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 23:48
KillbotWhore Tjej, 34 år

Fick min första glossybox idag!
SO HAPPI!

dazedandconfused Tjej, 33 år

1 381 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 23:51
dazedandconfused Tjej, 33 år

^vad innehöll den?:D

KillbotWhore Tjej, 34 år

1 424 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2013 kl. 02:17
KillbotWhore Tjej, 34 år

SPOILERSPOILERSPOILER
SPOILER FÖR GLOSSYBOXARE





Burt´s bees cuticle cream (LUKTAR GUDOMLIGT)
Percy & Reed Hårspray (inte provat än)
Babor Super style mascara (Lila är okej mest heftig för den är lila)
Elite models Intensity Eye pencil (okej kajal)
Oliva by CCS Eco Makeup remover wipes

smellslikecancer Tjej, 28 år

2 709 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2013 kl. 06:44
smellslikecancer Tjej, 28 år

Det fick jag med, och samma saker!

lepide Tjej, 34 år

79 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2013 kl. 22:20
lepide Tjej, 34 år

Någon som har testat concealer från Bobbi Brown?

beskyddarenn Tjej, 33 år

1 164 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2013 kl. 22:23
beskyddarenn Tjej, 33 år

Citat från lepide


Någon som har testat concealer från Bobbi Brown?

nej, men om du menar bobbi browns creamy concealer så har jag bara hört asbra saker om den. skulle vilja testa den själv.

Jules Tjej, 33 år

448 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2013 kl. 22:30
Jules Tjej, 33 år

Eftersom jag fortfarande inte kan bestämma mig för vilken makeup-utbildning som jag ska välja… :

VILKEN MAKEUP-UTBILDNING ÄR BÄST?
GO! GO! GO!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet