SMINK

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
kuddi Tjej, 29 år

452 forumsinlägg

Skrivet:
28 januari 2013 kl. 22:21
kuddi Tjej, 29 år

Vattenfast ögonbrynspenna, finns det? Eller brukar de flesta vanliga hålla ändå?

beskyddarenn Tjej, 33 år

1 164 forumsinlägg

Skrivet:
29 januari 2013 kl. 00:01
beskyddarenn Tjej, 33 år

Citat från Jules


Citat från comaheart
-------------------------------------------------------------------------
det är runt det priset som en make up-artist-utbildning ligger på.
jag har bara hört bra saker om makeup studion iallafall. har själv funderat på att gå där när jag pluggat klart på komvux.

Okej! Jag gillar det jag hört om makeupstudion! Även om jag inte är lika bra som du på att sminka, så kan jag ju lära mig där kanske? :D Haha!



man behöver inte kunna någonting alls när man börjar där. man lär sig allt från början!

beskyddarenn Tjej, 33 år

1 164 forumsinlägg

Skrivet:
29 januari 2013 kl. 00:02
beskyddarenn Tjej, 33 år

Citat från kuddi


Vattenfast ögonbrynspenna, finns det? Eller brukar de flesta vanliga hålla ändå?


har en från dermosil som påstås vara vattenfast. jag använde den i turkiet och jag kunde bada och allt utan att brynen försvann :>
http://www.dermoshop.com/se/products/3545-ogonbrynspenna-medium (finns i fler färger, men det är den jag har)

sadgrl 31 år

1 741 forumsinlägg

Skrivet:
29 januari 2013 kl. 11:02
sadgrl 31 år

Citat från Jules


HEJ!
Jag är i stort behov av råd angående makeupskola!
Funderat på den här skolan i snart 3 år, men har aldrig vågat söka då det kostar en del att plugga där (fast det kanske det är värt? eller?)
Så nu ber jag er om hjälp! Verkar det bra? Har ni någon information om skolan? Någon som har gått där?
http://www.makeupstudion.com/sidor/om-yrket-1.aspx

(Förlåt om jag har placerat det här på helt fel ställe)


personligen så tycker jag att du borde hitta en annan skola än makeupstudion.

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
29 januari 2013 kl. 11:12

Detta har ju inte jättmycket med smink att göra.. men vill bara tipsa om en riktigt bra ansiktskräm för er som letar!



denna, använder den innan jag går ut (om jag inte har smink alltså), när jag har kommit ut ur duschen och på morgonen.
funkar jättebra för mig, det ligger inte som ett lager utanpå huden utan smälter in direkt.
sedan har min hy blivit otroligt bättre av den.

så om ni letar så tipsar jag denna!

SICK 30 år

2 565 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 01:02
SICK 30 år

^ HÅLLER MED.

Stört jävla bra.

Bonerfart Tjej, 31 år

265 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 01:06
Bonerfart Tjej, 31 år

Vart kan man hitta den?^

SICK 30 år

2 565 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 01:08
SICK 30 år

Citat från KEESO


Vart kan man hitta den?^

Vilket apotek som helst! Säkert andra buktiker också, men är inte säker.

Bonerfart Tjej, 31 år

265 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 01:09
Bonerfart Tjej, 31 år

Citat från SICK


Vilket apotek som helst! Säkert andra buktiker också, men är inte säker.[/i]


Tack! Har letat efter en moisturizer hur länge som helst, men alla jag testat har varit klibbiga och dåliga.
Tänkte att jag skulle testa denna då!

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 07:30

Citat från KEESO


[i]Citat från SICK

Gör det! Den är väldigt bra :)
Det är ju Apotekets egna märke så på Apoteket finns den!

SICK 30 år

2 565 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 08:46
SICK 30 år

Kan passa på att tipsa om VÄRLDENS bästa produkt från Lush, för er med torr hy.

Ungefär den enda produkten som lyckats ta kål på min torra hy utan att irritera ansiktet.

Bleh Tjej, 32 år

4 680 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 09:28
Bleh Tjej, 32 år

^haha, ser ut som Ben&Jerrys =(((

Manskensgatan 31 år

4 745 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 10:21
Manskensgatan 31 år

Citat från SICK


[i]Kan passa på att tipsa om VÄRLDENS bästa produkt från Lush, för er med torr hy.
Ungefär den enda produkten som lyckats ta kål på min torra hy utan att irritera ansiktet.

Får lov att fara och köpa den idag, använder man cap så måste produkten vara bra.

Jules Tjej, 33 år

448 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 14:19
Jules Tjej, 33 år

Citat från Xxzxcuzxme


Citat från Jules

HEJ!
Jag är i stort behov av råd angående makeupskola!
Funderat på den här skolan i snart 3 år, men har aldrig vågat söka då det kostar en del att plugga där (fast det kanske det är värt? eller?)
Så nu ber jag er om hjälp! Verkar det bra? Har ni någon information om skolan? Någon som har gått där?
http://www.makeupstudion.com/sidor/om-yrket-1.aspx

(Förlåt om jag har placerat det här på helt fel ställe)

personligen så tycker jag att du borde hitta en annan skola än makeupstudion.


Varför då? :/

sadgrl 31 år

1 741 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2013 kl. 15:01
sadgrl 31 år

tycket det är överpris, och gillar inte deras produkter heller (färg) penslarna och sminket är ingen höjdare direkt. Sen gillar jag inte birgitta lagerholm heller (grundaren) men det är ju bara jag.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet