SMINK
Vattenfast ögonbrynspenna, finns det? Eller brukar de flesta vanliga hålla ändå?
Citat från Jules
Citat från comaheart
-------------------------------------------------------------------------
det är runt det priset som en make up-artist-utbildning ligger på.
jag har bara hört bra saker om makeup studion iallafall. har själv funderat på att gå där när jag pluggat klart på komvux.
Okej! Jag gillar det jag hört om makeupstudion! Även om jag inte är lika bra som du på att sminka, så kan jag ju lära mig där kanske? :D Haha!
man behöver inte kunna någonting alls när man börjar där. man lär sig allt från början!
Citat från kuddi
Vattenfast ögonbrynspenna, finns det? Eller brukar de flesta vanliga hålla ändå?
har en från dermosil som påstås vara vattenfast. jag använde den i turkiet och jag kunde bada och allt utan att brynen försvann :>
http://www.dermoshop.com/se/products/3545-ogonbrynspenna-medium (finns i fler färger, men det är den jag har)
Citat från Jules
HEJ!
Jag är i stort behov av råd angående makeupskola!
Funderat på den här skolan i snart 3 år, men har aldrig vågat söka då det kostar en del att plugga där (fast det kanske det är värt? eller?)
Så nu ber jag er om hjälp! Verkar det bra? Har ni någon information om skolan? Någon som har gått där?
http://www.makeupstudion.com/sidor/om-yrket-1.aspx
(Förlåt om jag har placerat det här på helt fel ställe)
personligen så tycker jag att du borde hitta en annan skola än makeupstudion.
Detta har ju inte jättmycket med smink att göra.. men vill bara tipsa om en riktigt bra ansiktskräm för er som letar!
denna, använder den innan jag går ut (om jag inte har smink alltså), när jag har kommit ut ur duschen och på morgonen.
funkar jättebra för mig, det ligger inte som ett lager utanpå huden utan smälter in direkt.
sedan har min hy blivit otroligt bättre av den.
så om ni letar så tipsar jag denna!
^ HÅLLER MED.
Stört jävla bra.
Vart kan man hitta den?^
Citat från KEESO
[i]Citat från SICK
Gör det! Den är väldigt bra :)
Det är ju Apotekets egna märke så på Apoteket finns den!
Kan passa på att tipsa om VÄRLDENS bästa produkt från Lush, för er med torr hy.
Ungefär den enda produkten som lyckats ta kål på min torra hy utan att irritera ansiktet.

^haha, ser ut som Ben&Jerrys =(((
Citat från SICK
[i]Kan passa på att tipsa om VÄRLDENS bästa produkt från Lush, för er med torr hy.
Ungefär den enda produkten som lyckats ta kål på min torra hy utan att irritera ansiktet.
Får lov att fara och köpa den idag, använder man cap så måste produkten vara bra.
Citat från Xxzxcuzxme
Citat från Jules
HEJ!
Jag är i stort behov av råd angående makeupskola!
Funderat på den här skolan i snart 3 år, men har aldrig vågat söka då det kostar en del att plugga där (fast det kanske det är värt? eller?)
Så nu ber jag er om hjälp! Verkar det bra? Har ni någon information om skolan? Någon som har gått där?
http://www.makeupstudion.com/sidor/om-yrket-1.aspx
(Förlåt om jag har placerat det här på helt fel ställe)
personligen så tycker jag att du borde hitta en annan skola än makeupstudion.
Varför då? :/
tycket det är överpris, och gillar inte deras produkter heller (färg) penslarna och sminket är ingen höjdare direkt. Sen gillar jag inte birgitta lagerholm heller (grundaren) men det är ju bara jag.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet