SMINK

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
beskyddarenn Tjej, 33 år

1 164 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 20:52
beskyddarenn Tjej, 33 år

Citat från AFI


har ni något tips på en foundation som har medel/hög täckning men som inte torkar ut? har väldigt torr hud!


clarins everlasting foundation

AFI Tjej, 31 år

2 184 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 20:54
AFI Tjej, 31 år

ska kolla upp den, tack :)

toucheamore Tjej, 33 år

1 973 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 20:58
toucheamore Tjej, 33 år

Citat från AFI


ska kolla upp den, tack :)

använd någon dagkräm eller kräm med mycket fukt som underlag så blir det inte lika torrt :))

AFI Tjej, 31 år

2 184 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 21:01
AFI Tjej, 31 år

det gör jag redan :)

ROTH Tjej, 33 år

1 058 forumsinlägg

Skrivet:
7 februari 2013 kl. 17:10
ROTH Tjej, 33 år

ni tjejer här vekar ha lite koll på smink och skit.
jag är trött på foundation, concealer och puder.
De är en bra grund men jag har tröttnat på den tid de tar och att om man väl snyter sig så är allt förstört.
jag har testat bb-creamer . jag hatar dom !

jag har mest torr hud iaf när det är vinter.

finns det nått sätt eller smink som funkar som allt i ett. som är halvtäckande ?

summerjam Tjej, 35 år

2 653 forumsinlägg

Skrivet:
7 februari 2013 kl. 17:38
summerjam Tjej, 35 år

Tinted moisturiser? Eller blanda ut din foundation med din vanliga fuktkräm?

dazedandconfused Tjej, 33 år

1 381 forumsinlägg

Skrivet:
7 februari 2013 kl. 18:10
dazedandconfused Tjej, 33 år

Citat från ROTH


ni tjejer här vekar ha lite koll på smink och skit.
jag är trött på foundation, concealer och puder.
De är en bra grund men jag har tröttnat på den tid de tar och att om man väl snyter sig så är allt förstört.
jag har testat bb-creamer . jag hatar dom !

jag har mest torr hud iaf när det är vinter.

finns det nått sätt eller smink som funkar som allt i ett. som är halvtäckande ?


Mineralsmink är mitt bästa tips, då har du liksom puder, foundation och concealer i ett i stort sätt!

ROTH Tjej, 33 år

1 058 forumsinlägg

Skrivet:
7 februari 2013 kl. 19:08
ROTH Tjej, 33 år

Citat från ZZZONKED


Citat från DazedAndConfused

tack för tipsen, ska ner till stan imorgon så ska kolla runt vad som finns.
något speciellt märke ni rekommenderar ? jag har väldigt ljud hud så tycker de är svårt med att hitta rätt färg.
ljuset inne i smink affärer är verkligen inte rättvist.

summerjam Tjej, 35 år

2 653 forumsinlägg

Skrivet:
7 februari 2013 kl. 19:30
summerjam Tjej, 35 år

Jag är tydligen blekare än döden och inte speciellt rosa så jag har inte hittat något som matchat perfekt än, men just nu kör jag på Maxfactor's Xperience (svart och grön tub) och den funkar helt okej utblandad med fuktkräm. Tror att Loreal's True Match finns i en relativt ljus också.

lefttoroll Kille, 29 år

6 278 forumsinlägg

Skrivet:
7 februari 2013 kl. 19:35
lefttoroll Kille, 29 år

Citat från ROTH


tack för tipsen, ska ner till stan imorgon så ska kolla runt vad som finns.
något speciellt märke ni rekommenderar ? jag har väldigt ljud hud så tycker de är svårt med att hitta rätt färg.
ljuset inne i smink affärer är verkligen inte rättvist.


IDUN minerals som finns på apoteket har rätt jätteljusa nyanser! Jag har Saga, och den är nästan för ljus.

ROTH Tjej, 33 år

1 058 forumsinlägg

Skrivet:
7 februari 2013 kl. 20:11
ROTH Tjej, 33 år

Citat från hangthedj


okej tack :) ska kolla upp den imorgon (:

summerjam Tjej, 35 år

2 653 forumsinlägg

Skrivet:
7 februari 2013 kl. 20:14
summerjam Tjej, 35 år

Den ser väldigt mörk ut på deras hemsida dock... är den så mörk i verkligheten?

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
7 februari 2013 kl. 20:16
IsItMedicine Tjej, 34 år

Den är väldigt ljus. Dock skulle jag kunna ha en ännu ljusare, iof har jag aldrig träffat någon som är lika ljus som mig.

thecookiefag Tjej, 30 år

4 forumsinlägg

Skrivet:
7 februari 2013 kl. 21:50
thecookiefag Tjej, 30 år

Finns det nåt smink som automatiskt gör en perfekt och som döljer insidan så att ingen ser? Tacksam för tips i så fall.

smellslikecancer Tjej, 28 år

2 709 forumsinlägg

Skrivet:
7 februari 2013 kl. 22:07
smellslikecancer Tjej, 28 år

Snälla säg att du trollar


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet