Roliga saker någon sagt.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
plasticart Tjej, 30 år

541 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 15:31
plasticart Tjej, 30 år

Va hade du gjort om jag hade vaknat död?

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 15:36
Kvinnan Tjej, 34 år

Min vän Becka om invandringen:
Becka: Alltså, folk som kommer hit borde inte få prata sitt eget språk!
Jag: ... Men Becka ni pratar ju serbiska hemma?

Chawkiex3 Tjej, 31 år

347 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 17:40
Chawkiex3 Tjej, 31 år

Jag och Adam snackade om en person.
Adam: Ja han verkar inte ha alla skor i tårtan.

Hm!

tomipuff Tjej, 31 år

1 408 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 17:41
tomipuff Tjej, 31 år

Citat från plasticart


Va hade du gjort om jag hade vaknat död?

HAHAHA

plasticart Tjej, 30 år

541 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 17:42
plasticart Tjej, 30 år

Citat från galen_chey


Citat från plasticart

Va hade du gjort om jag hade vaknat död?

HAHAHA


Och de va jag som sa de, så jävla dum HAHAH

BILLYTALENT Tjej, 31 år

2 945 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 17:46
BILLYTALENT Tjej, 31 år

mamma: vad är det som är litet, rött och sitter i hörnet?
jag: vet inte.
mamma: en bebis med rakblad.

mamma: vad är det som är litet, blått och sitter i hörnet?
jag: vet inte.
mamma: en bebis med en påse över huvudet.

mamma: vad är det som är litet, grönt och sitter i hörnet?
jag: vet inte.
mamma: bebisen en månad senare.

hohoh, hon är askul.

lumos Tjej, 33 år

2 289 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 18:34
lumos Tjej, 33 år

Mormor:Keviiiiin,vill du busa med matte? *bebisröst*
^: Ja kom då,ja komsi!
Fortsätter så i ca 10 minuter.
Kevin:MEN MORMOR FÖRIHELVETE,HUNDJÄVLEN HETER TEDDY!

Våran mormor har svårt för namnen. :<

sergeant Tjej, 32 år

1 864 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 18:49
sergeant Tjej, 32 år

Citat från IdaWay


Mormor:Keviiiiin,vill du busa med matte? *bebisröst*
^: Ja kom då,ja komsi!
Fortsätter så i ca 10 minuter.
Kevin:MEN MORMOR FÖRIHELVETE,HUNDJÄVLEN HETER TEDDY!

Våran mormor har svårt för namnen. :<


I lol'd!<3

lumos Tjej, 33 år

2 289 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 18:58
lumos Tjej, 33 år

Citat från Wasser


I lol'd!<3[/i]

Det roliga är att hon gör om det några minuter senare. :D

sergeant Tjej, 32 år

1 864 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 19:19
sergeant Tjej, 32 år

Citat från IdaWay


Citat från Wasser

I lol'd!<3

Det roliga är att hon gör om det några minuter senare. :D


Hahahaha xD

hoving Tjej, 31 år

620 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 19:49
hoving Tjej, 31 år

Citat från IdaWay


Mormor:Keviiiiin,vill du busa med matte? *bebisröst*
^: Ja kom då,ja komsi!
Fortsätter så i ca 10 minuter.
Kevin:MEN MORMOR FÖRIHELVETE,HUNDJÄVLEN HETER TEDDY!

Våran mormor har svårt för namnen. :<


made my day <3

Goshujin Kille, 39 år

1 382 forumsinlägg

Skrivet:
24 maj 2010 kl. 08:30
Goshujin Kille, 39 år

Man ska inte ligga på folk som sparkar (I blanda ihopa saker ibland)

sergeant Tjej, 32 år

1 864 forumsinlägg

Skrivet:
24 maj 2010 kl. 20:28
sergeant Tjej, 32 år

Jag och min kompis satt på en trappa i Vällingby.

Jag så någonting om smuggling.
Hon: You're sick! :D
Jag: Va? Hösäck? :o
Hon: /asg. You're sick!!!
Jag: *raaaaaaaaap*
Båda: /asg

ledsnalina Tjej, 31 år

4 875 forumsinlägg

Skrivet:
24 maj 2010 kl. 20:30
ledsnalina Tjej, 31 år

julia; sjukhus.
jag; varför?
julia; sick-house.
jag; hospital annars.
julia; hahah va?
jag; du e fan trög.

SJUK Tjej, 30 år

3 396 forumsinlägg

Skrivet:
24 maj 2010 kl. 21:33
SJUK Tjej, 30 år

Vi va några stycken på gräset vid operan i gbg.
Så kom det fram en fylle gubbe oh ba
'' HEJ EMOS! HUR MYCKET HAR NI CUTTAT ER IDAG?! :D ''
HAHAH <3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet