Roliga saker någon sagt.
Jag och mamma sitter och tittar på tv,helt plötsligt så säger hon "Jag undrar vad Gud har för hårfärg"
jag dog. Dör fortfarande för alla saker min mamma säger då som då.<3
Adam (Felicias farsa): Det fanns en Monster kvar efter dig och My :D ....Men jag drack upp den .___.
Hahha, gulligt.
Justin Bieber är en man
Kompis 1 provar en skjorta och kommer ut från provrummet
Kompis 2: "Aa den satt ju fint........................ OM MAN ÄR BÖG"
Fyfan vad tyst nr1 blev efter det :< så nöjd av komplimangen.. sen buurrnn
Citat från BLASTOISE
Justin Bieber är en man
lite kul va det men man fattar ju att det inte e sant :P
Min kompis ringde och väckte mig igår natt.
Hon: Hej förlåt om jag väcker dig men jag skulle behöva ha
helenas melj.
Jag: Aha, okej.
Hon: Har du den?
Jag: Ja.
....
Jag: Vill du ha den?
Hon: Ja, men lilla vännen annars skulle jag ju inte ringa.
Jag: Aha. *rabblar upp mejl*
Det roliga är i alla fall att jag inte kommer ihåg det, det var min kompis som berättade det idag typ.
Ävä: Du kanske får åka med mina kusiner hem.
Jag: Vilka?
Ävä: hmm.. Dani, tre koernig plus en Jesus.
Jag: JESUS!!!! *dör av garv*
Hon sa det för två timmar sen, skrattar fortfarande lika mycket såfort någon nämner Jesus.
"Det är bara fantasitionen som sätter gränser!"
Mia: "Stort och buskigt vill jag ha, vad har du att erbjuda Jeisson?"
Sara: "Ska vi ha släckt eller mörkt?"
Kompis; Ska du köpa en kamera för 13 tusen :O?!
Jag; Nej, för sex.
jag och rolle stog och prata om hur bra det e att bo i stan eftersom jag bor 3 mil utanför
jag: de e sjukt jag kan ringa nån då ja sitter på bussen och dom kan säga men ja ska bara duscha innan ja kommer osså står dom på buss stationen då jag kommer fram
Rolle: ja men de e därför de e bra att bo i stan och ha kompisar som bor utanför då hinner man duscha innan: D
Jag:ja men jag måste stressa och dom kan söla som faan._.
Rolle: ja men då kan dom skaffa bussar i duschen
Jag:asg
de kanske inte låter så kul nu men de va jävligt kul igår ^_^
ALX|| säger:
jag slängde in en glad gubbe i meddelandet också
sandra säger:
jag läste "jag slängde in en glassgubbe i meddelandet också" :P
Jag dog av garv irl! xD
Lärare: Lyckas ni få Wedad att hålla tyst får ni sluta tio minuter tidigare.
Wedad: VAAAA?! Tar du MIG som exempel?!
Lärare: Ja? Förresten, fina röda skor du har, Wedad.
Wedad: HALLONröda!
Carro: Dom är jättefina, dina röda skor.
Wedad: HALLONRÖDA!
Charlotte: Mobba henne inte *ironisk*. Dina skor är jättefina Wedad.
Wedad: Jaa, och HALLONRÖDA!
Jag & min polare gick genom en korridor i skolan, och innan hade vi haft dampryck och kladdat helt random med en kajalpenna i mitt ansikte.
(anledningen till att alla vokaler är skrivet flera ggr är att killen sa det assakta)
Random kille: deeet skaaa vaaraa liiiteee! .... jaaaag haaataaar eemooo's.......
(och vi bah fortsatte gå och ignorerade som det, thought vi höll på att börja skratta)
Samma kille: jaaa.., flyyyy ni baaraa!
HAHAHA, vi dog lite<3
Thought det var roligare näre hände! :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet