Roliga saker någon sagt.
"bönsyrsehoran" - banditkinesen
Min mamma:
... men det var längresen.
Jag: "Han är en gigantisk Nordsvensk med mustasch"
Pontus: "Är det sånadär hästar med hår på tassarna?"
Anton: Åh, jag ska hugga av mig vänsterfoten! Den är så jävla värdelös!
Lite rolig kommentar under fotbollen idag.
Allt som handlar om skolmassakrer-scenarios är kul.
Älskad vare den som sätter sig
''måste hoppa gummihopp i pressbyrån ''
"jag vill ha 60 %"
"hur mycket är det då?"
hahhaa
Det finns inte färger som inte finns..
Jag älskar dig även fast du har glugg
och det skulle komma från min pappa..
- Hallåj, var bor du?
- skövde
- var ligger skövde..?
- mellan göteborg och stockholm typ..
- .. var ligger göteborg?
- ...... var bor du själv?
- göteborg.
min kompis.. trötta jag.
Zepski säger:
Nån hacka min facebook o bytte lösenord, jag bytte tillbaka och skicka ett virus till hoinom HAHAHAHA
Mychie. säger:
...
IDIOT!
Zepski säger:
?
Mychie säger:
..DU HAR SKICKAT ETT VIRUS TILL MIG PUCKO!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet