Pokémon
Pansartax
Kille, 33 år
Regi-trion är bäst.
Daddy_Kaczynski
31 år
Citat från chickenmcnuggets
Citat från Snowing
tyranitar pls
AURA SPHERE
Double sp. def i sandstorm eeee
edit: but then again, x4 weakness
Naturdiet
32 år
Citat från Snowing
Citat från chickenmcnuggets
Citat från Snowing
tyranitar pls
AURA SPHERE
Double sp. def i sandstorm eeee
edit: but then again, x4 weakness
OH, DID I FORGET TO MENTION I AM A FUCKING SPLIT LUCARIO? :))) C-C-C-CLOSE COMBAAAAAT
Daddy_Kaczynski
31 år
y så jobbig
did i forget to mention that i have a golurk in my team eller
Pansartax
Kille, 33 år
INFAITO
REBY
Tjej, 33 år
tom logga in på fb så snackar vi skit <3
absol
Kille, 36 år
eviolite psyduck i black 2 <3
fick sånt jävla flax och hittade en naughty heracross! bankar allt
Ehhvado
Kille, 31 år
Leaf Blade Farfetch'd, Ice Punch Delibird och Water Pulse/Icy Wind Spinda är bästa mysterieäggena
Pansartax
Kille, 33 år
gillar din nya bild, G-gustav-kun~
Luthor
Kille, 30 år
Tänkte säga "Vem fan är du" När jag såg bilden, sen såg jag namnet Q__Q
Ehhvado
Kille, 31 år
Lortis
31 år
Vilket spel är bäst?
Gul, röd och blå. dom nya suger!
Vilken karaktär gillar du mest?
Ash Ketchum xD
Vilka 6 pokemon skulle du ha? :>
Charizard
Magmar
Moltres
Flareon
Ninetales
Arcanine
:3
Pansartax
Kille, 33 år
you dun goofed son
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
