Pokémon

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
beskt Tjej, 30 år

317 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2012 kl. 17:20
beskt Tjej, 30 år

Hahah, ja okej.

Om man ska lyssna på dig så låter det inte som någon vidare idé att börja titta nu. Om jag får för mycket fritid någon gång kanske då!

beskt Tjej, 30 år

317 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2012 kl. 17:20
beskt Tjej, 30 år

Citat från Ehhvado


Citat från beskt

... Hahaha, alltså va?

Jag rankade säsongerna


Då vet jag vilken jag ska börja med!

Ehhvado Kille, 31 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2012 kl. 17:22
Ehhvado Kille, 31 år

Citat från beskt


Citat från Ehhvado

Citat från beskt

... Hahaha, alltså va?

Jag rankade säsongerna

Då vet jag vilken jag ska börja med!


Nej, du måste köra i kronologisk ordning, annars sabbas storyn

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2012 kl. 17:24
absol Kille, 36 år

pröva att se med dina vänner :) är väl inte så kul att sitta själv liksom, speciellt inte om man "ligger efter", bara att hoppa in där de är och se om du gillar det!

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2012 kl. 03:16
absol Kille, 36 år



anime ska fan ses på japanska <3

Pokemon 31 år

135 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2012 kl. 10:44
Pokemon 31 år

Whaaaaattttt vilket avsnitt är det???

Ehhvado Kille, 31 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2012 kl. 10:46
Ehhvado Kille, 31 år

Citat från Pokemon


Whaaaaattttt vilket avsnitt är det???

Legend of Thunder

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2012 kl. 12:08
Naturdiet 32 år

Citat från Ehhvado


Citat från Pokemon

Whaaaaattttt vilket avsnitt är det???

Legend of Thunder


DURR

Daddy_Kaczynski 31 år

7 958 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2012 kl. 13:50

Citat från Pokemon


Whaaaaattttt vilket avsnitt är det???

Srsly?

Ehhvado Kille, 31 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2012 kl. 13:47
Ehhvado Kille, 31 år

>Se på engelska dubbningen av Legend of Thunder
>Hitmonlee's röst i början

WHYNAUTHIPPIE Tjej, 29 år

151 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2012 kl. 19:26
WHYNAUTHIPPIE Tjej, 29 år

Är helt jävla kär i Celibi.

Daddy_Kaczynski 31 år

7 958 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2012 kl. 19:28

Do you even EV train?

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2012 kl. 19:29
Pansartax Kille, 33 år

Citat från RonWeasly


Är helt jävla kär i Celibi.

absolutelydisgusting.jpg

Pokemon 31 år

135 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2012 kl. 19:30
Pokemon 31 år

Arceus är bäst <.<

Daddy_Kaczynski 31 år

7 958 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2012 kl. 19:31

tyranitar pls


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet