Pokémon
beskt
Tjej, 30 år
Hahah, ja okej.
Om man ska lyssna på dig så låter det inte som någon vidare idé att börja titta nu. Om jag får för mycket fritid någon gång kanske då!
absol
Kille, 36 år
pröva att se med dina vänner :) är väl inte så kul att sitta själv liksom, speciellt inte om man "ligger efter", bara att hoppa in där de är och se om du gillar det!
absol
Kille, 36 år
anime ska fan ses på japanska <3
Pokemon
31 år
Whaaaaattttt vilket avsnitt är det???
Ehhvado
Kille, 31 år
>Se på engelska dubbningen av Legend of Thunder
>Hitmonlee's röst i början
WHYNAUTHIPPIE
Tjej, 29 år
Är helt jävla kär i Celibi.
Daddy_Kaczynski
31 år
Do you even EV train?
Pokemon
31 år
Arceus är bäst <.<
Daddy_Kaczynski
31 år
tyranitar pls
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet