Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 15:30
Bloodbath 33 år

Citat från INDIANEN


Håller just nu på med en undervattenskupol med 22 blocks i radie och fyller den med sand för att få bort vattnet.
Kände för att räkna ut hur många blocks som krävs för att fylla hela kupolen och det visar sig att det ligger på ca 22290 blocks.
Någon lite mer erfaren minecraft spelare som kan svara på min fråga:
Har jag gett mig in på något skitjobbigt eller är detta en barnlek?


Använd VoxelSniper och använd Drain funktionen.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 15:37
Tour Kille, 38 år

hur kul är det att fuska? :(

INDIANEN Kille, 34 år

248 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 15:37
INDIANEN Kille, 34 år

Bloodbath och Pansartax: Jag har dock en känsla av att det kommer kännas mer tillfredställande att se det färdiga resultatet när man faktiskt har lagt ned tid och fått kämpa lite för det!

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 15:38
Bloodbath 33 år

Citat från INDIANEN


Bloodbath och Pansartax: Jag har dock en känsla av att det kommer kännas mer tillfredställande att se det färdiga resultatet när man faktiskt har lagt ned tid och fått kämpa lite för det!

True, men 2000+ block är lite väl illa :(

INDIANEN Kille, 34 år

248 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 15:40
INDIANEN Kille, 34 år

Bloodbath: Nu handlar det ju om 20 000. Men jag ser det mer som en utmaning :)
Får väl posta bilder när jag fått ordning på skiten om någon är intresserad av att se?

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 15:40
Tour Kille, 38 år

Citat från BloodBath


Citat från INDIANEN

Bloodbath och Pansartax: Jag har dock en känsla av att det kommer kännas mer tillfredställande att se det färdiga resultatet när man faktiskt har lagt ned tid och fått kämpa lite för det!

True, men 2000+ block är lite väl illa :(

-------------------------------------------------------------------------

trams och dumheter. inget är så gött som när man väl är färdig med ett stort bygge.

BlackenedDeath Kille, 31 år

5 530 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 16:30
BlackenedDeath Kille, 31 år

Gjort en stor glaskupol under vatten med.. Tror radien var på ca 30 block.
Inte så jäkla jobbigt, bara att börja med cirklar och fylla i hålen ju c:

Nudelhorny Tjej, 29 år

12 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 16:32
Nudelhorny Tjej, 29 år

har ngn en bra online server man kan köra på?? :DD

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 16:40
esgil_ Kille, 29 år

nån som vet någon bra parkour map man kan ladda ner? <:

Maximus Tjej, 32 år

7 879 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 17:21
Maximus Tjej, 32 år

Varför kommer man nästan aldrig in på The Ex Mines?
Sämst.

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 17:27
Gandhi Kille, 33 år

Citat från Maximus


Varför kommer man nästan aldrig in på The Ex Mines?
Sämst.


ATM verkar servern vara nere, och det skall ordnas så fort som jag får tag på rövhatten som sköter det.

Maximus Tjej, 32 år

7 879 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 17:35
Maximus Tjej, 32 år

Deimos,
gör det och gör det fort!

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 17:40
Gandhi Kille, 33 år

Im on it!

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 17:49
ex Kille, 33 år

Rövhatt anmäler sig för tjänstgöring!

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 17:51
ex Kille, 33 år

Citat från Maximus


Varför kommer man nästan aldrig in på The Ex Mines?
Sämst.


Det är en plugin som har strulat dom senaste dagarna, den dödar server även om ingen använder den.
Tagit bort den. Så nu bör du alltid kunna komma in.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet