Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 13:25
ex Kille, 33 år

Citat från Sis


Kolla upp vad du har för router, och googla "port forwarding namnpårouter". :)

Du ska öppna 25565 om jag minns rätt, går att ändra i server.props.

Tr0ubled Kille, 33 år

923 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 13:25
Tr0ubled Kille, 33 år

Citat från Sis


Citat från Exone

Citat från Sis

Öppna portar.

About that. How do I do it?


http://lmgtfy.com/?q=How+to+open+ports+in+my+router

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 13:27
albin Kille, 34 år

Sida 1000!!!!




var tvungen

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 13:31
Sis Tjej, 35 år

Citat från Tr0ubled


Citat från Sis

Citat från Exone

Citat från Sis

Öppna portar.

About that. How do I do it?

http://lmgtfy.com/?q=How+to+open+ports+in+my+router


Google är din vän, inte min.
Jag har försökt men förstod ingenting.

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 13:31
Sis Tjej, 35 år

Citat från Exone


Citat från Sis

Kolla upp vad du har för router, och googla "port forwarding namnpårouter". :)

Du ska öppna 25565 om jag minns rätt, går att ändra i server.props.


Vad ska andra skriva in för att komma in på servern? Min IP-adress?

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 13:33
albin Kille, 34 år

Holy mother of god!!!

Melvin Kille, 31 år

8 210 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 13:40
Melvin Kille, 31 år

beast!

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 14:04
ex Kille, 33 år

Citat från Sis


Har du öppnat portarna?
Isåfall är det din ip ja.

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 14:05
RobzInadEz Kille, 34 år

Citat från Sis


Citat från Exone

Citat från Sis

Kolla upp vad du har för router, och googla "port forwarding namnpårouter". :)

Du ska öppna 25565 om jag minns rätt, går att ändra i server.props.

Vad ska andra skriva in för att komma in på servern? Min IP-adress?


Ja ditt IP:
http://whatsmyip.net

Hur du öppnar portar beror på vilken router du har. Som sagt du kanske inte ens har en router utan bara ett bredbandsmodem? Då kanske du har nått antivirusprogram med brandvägg inbyggt? Vi måste ha lite mer info för att kunna hjälpa dig....

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 14:55
Tetris Kille, 36 år

borde nästan göra en tråd om bara minecraftservrar och problem med dom:p

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 15:18
Pansartax Kille, 33 år

Så jävla snyggt. <3

INDIANEN Kille, 34 år

248 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 15:26
INDIANEN Kille, 34 år

Håller just nu på med en undervattenskupol med 22 blocks i radie och fyller den med sand för att få bort vattnet.
Kände för att räkna ut hur många blocks som krävs för att fylla hela kupolen och det visar sig att det ligger på ca 22290 blocks.
Någon lite mer erfaren minecraft spelare som kan svara på min fråga:
Har jag gett mig in på något skitjobbigt eller är detta en barnlek?

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 15:27
Peppar Kille, 33 år

Citat från INDIANEN


Håller just nu på med en undervattenskupol med 22 blocks i radie och fyller den med sand för att få bort vattnet.
Kände för att räkna ut hur många blocks som krävs för att fylla hela kupolen och det visar sig att det ligger på ca 22290 blocks.
Någon lite mer erfaren minecraft spelare som kan svara på min fråga:
Har jag gett mig in på något skitjobbigt eller är detta en barnlek?


Jag gissar på att du kör allt för hand utan några mods som hjälper dig med själva byggandet?

INDIANEN Kille, 34 år

248 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 15:29
INDIANEN Kille, 34 år

Citat från PapaEmeritus


Jag gissar på att du kör allt för hand utan några mods som hjälper dig med själva byggandet?[/i]

Mycket riktigt! Jag kör dock på Freebuild, vilket underlättar en del.

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 15:29
Pansartax Kille, 33 år

^ Sånt där tycker jag inte är fel att använda mods för, inte precis som att man är en "bättre" mc-spelare för att man sitter i timmar och tar bort block för block..


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet