Minecraft
Citat från Tate
Citat från Tr0ubled
Citat från Tate
Citat från Tr0ubled
^riktigt snyggt, jag håller också på med ett trähus som ska ligga i ett träd.
Ska lägga upp bild här sedan!
:D:D:D:D:D:D
Är du snäll får du se en bild genom msn före alla andra! :o
Jag är alltid snäll!
Skickar strax bild på msn!
funderar på om man ska lägga upp lite bilder från min server här, haft en del intressanta byggen ^^
^najzzzz
HAHAHAHAHA, påtal om FortressCraft, älskar att dom har med "Added Herobrine" i "What's new"<3
Citat från BlackenedDeath
[i][img]http://i51.tinypic.com/110yhoj.jpg
[img]http://i53.tinypic.com/n133ma.jpg[
[IMG]http://i55.tinypic.com/2e2ntvn.jpg[/
[IMG]http://i56.tinypic.com/ixfp8x.jpg[/IM
[IMG]http://i53.tinypic.com/1z6xz00.jpg[/
GILLA GILLA GILLA
Orkar inte
http://www.minecraftforum.net/topic/171188-v181formivores-mods-city-wall-road-generator/
Finns ju underjordsstäder också, som man kan se i videon.
Himmel alltså. Vore något alltså. Shit.
ngn som har en server man kan spela på :D
Vad hände med stor bokstav i början av mening? Eller att faktiskt skriva ut orden?
ELLER ATT ANVÄNDA SKILJETECKEN?!
SMILEYS ÄR INTE SKILJETECKEN.
/ragemode
Edit: Vad i helvete hände med att läsa igenom tråden? I alla fall några sidor.
Citat från CupCake_Natta
ngn som har en server man kan spela på :D
Har flera servrar. Men ingen man kan spela på.
@Papa +1
Citat från Exone
Citat från CupCake_Natta
ngn som har en server man kan spela på :D
Har flera servrar. Men ingen man kan spela på.
@Papa +1
Jag har problem med att andra inte kan spela på min server via internet. Någon som kan hjälpa?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet




