Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
obstkerns 29 år

1 310 forumsinlägg

Skrivet:
17 oktober 2011 kl. 22:48
obstkerns 29 år

Alltså, är i någon slags grotta och hittade en mobspawner med en liten spindel i. Den snurrar runt runt och det är lite eld och sådär som det brukar vara. Men nu undrar jag, vad ska jag göra...? Vad gör man? ): ´Känns som att jag helt har missat poängen.. Är den bara där för att plocka upp skadliga mobs osv? För jag kör på peaceful atm, ska bara bygga lite.
Vad händer om jag slår sönder den..?

Chokladtryffel Kille, 31 år

341 forumsinlägg

Skrivet:
17 oktober 2011 kl. 22:49
Chokladtryffel Kille, 31 år

Citat från GRUNNY


Alltså, är i någon slags grotta och hittade en mobspawner med en liten spindel i. Den snurrar runt runt och det är lite eld och sådär som det brukar vara. Men nu undrar jag, vad ska jag göra...? Vad gör man? ): ´Känns som att jag helt har missat poängen.. Är den bara där för att plocka upp skadliga mobs osv? För jag kör på peaceful atm, ska bara bygga lite.
Vad händer om jag slår sönder den..?


allting sprängs och din savefile raderas

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
17 oktober 2011 kl. 22:57
ex Kille, 33 år

Citat från GRUNNY


När du inte kör på peacefull, så spawnas det en specifik mob vid dessa. (I det här fallet Spiders).
Du kan slå sönder den, eller bygga in den, eller lysa upp runt omkring för att hindra att det spawnar spindlar (Om du byter från peacefull)

Kan vara kul att låta den sitta för att bygga t.ex en mobtrap eller något. :)

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
17 oktober 2011 kl. 22:58
ex Kille, 33 år

QUICK
EN SEED MED EN LITEN Ö? (1.9 tack.)
Ska köra lite hc-mode tror jag :>

obstkerns 29 år

1 310 forumsinlägg

Skrivet:
17 oktober 2011 kl. 22:58
obstkerns 29 år

Citat från Chokladtryffel


allting sprängs och din savefile raderas

Ah fast ne. Är det där spindlar spawnar bara? ):

obstkerns 29 år

1 310 forumsinlägg

Skrivet:
17 oktober 2011 kl. 22:59
obstkerns 29 år

Citat från Exone


Citat från GRUNNY

När du inte kör på peacefull, så spawnas det en specifik mob vid dessa. (I det här fallet Spiders).
Du kan slå sönder den, eller bygga in den, eller lysa upp runt omkring för att hindra att det spawnar spindlar (Om du byter från peacefull)

Kan vara kul att låta den sitta för att bygga t.ex en mobtrap eller något. :)


Okej, asbra. Tack!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 oktober 2011 kl. 23:02
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Exone


QUICK
EN SEED MED EN LITEN Ö? (1.9 tack.)
Ska köra lite hc-mode tror jag :>


ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
17 oktober 2011 kl. 23:03
ex Kille, 33 år

Såg den förut, fungerade inge bra haha :(

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
17 oktober 2011 kl. 23:05
Sharon Tjej, 34 år

Vacker ö, måste jag säga!

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
17 oktober 2011 kl. 23:06
RobzInadEz Kille, 34 år

Citat från Exone


Såg den förut, fungerade inge bra haha :(

Vilken version kör ni på theexmines?

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
17 oktober 2011 kl. 23:47
ex Kille, 33 år

Citat från RobzInadEz


Citat från Exone

Såg den förut, fungerade inge bra haha :(

Vilken version kör ni på theexmines?


git-Bukkit-0.0.0-1112-g54a13b2-b1240jnks (MC: 1.8.1)

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 00:34
Sharon Tjej, 34 år

Jag är mycket nöjd med mitt hus!


Tr0ubled Kille, 33 år

923 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 00:35
Tr0ubled Kille, 33 år

^riktigt snyggt, jag håller också på med ett trähus som ska ligga i ett träd.

Ska lägga upp bild här sedan!

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 00:38
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Tr0ubled


^riktigt snyggt, jag håller också på med ett trähus som ska ligga i ett träd.

Ska lägga upp bild här sedan!


:D:D:D:D:D:D

Tr0ubled Kille, 33 år

923 forumsinlägg

Skrivet:
18 oktober 2011 kl. 00:40
Tr0ubled Kille, 33 år

Citat från Tate


Citat från Tr0ubled

^riktigt snyggt, jag håller också på med ett trähus som ska ligga i ett träd.

Ska lägga upp bild här sedan!

:D:D:D:D:D:D


Är du snäll får du se en bild genom msn före alla andra! :o


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet