Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 22:57
Sharon Tjej, 34 år

Antagligen inte därför. De flesta Strongholds jag har stött på har suttit ihop med gruvor.

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 23:10
RobzInadEz Kille, 34 år

Citat från Tate


Antagligen inte därför. De flesta Strongholds jag har stött på har suttit ihop med gruvor.

Ja men här snackar vi totalt kaos... Borde tagit bilder på själva korsningen mellan dem, men men kanske kan göra det senare!

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 23:17
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från Alkeex


Finns det något kommando eller mod så man inte blir långsam när man simmar?
Vill ha samma gravity i vattnet som på land


Ja, i worldedit skriver du /watermovement om jag minns rätt (kolla /help annars)

RelaxAlex Kille, 32 år

308 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 23:18
RelaxAlex Kille, 32 år

Nice tack :D

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
15 oktober 2011 kl. 00:28
ex Kille, 33 år

Citat från RobzInadEz


Fast det där bror på den galna mapgenen i 1.9-3.
Just sayin'

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
15 oktober 2011 kl. 02:22
RobzInadEz Kille, 34 år

Citat från Exone


Citat från RobzInadEz

Fast det där bror på den galna mapgenen i 1.9-3.
Just sayin'


Aah did not know. :) Kul var det iaf hehe

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
15 oktober 2011 kl. 13:50
Sis Tjej, 35 år

Försöker få igång en server till mig och ett par vänner. Problem uppstår. :(
Ingen kan hitta den..

Windows 7, har servern nedladdad... what to do?

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
15 oktober 2011 kl. 14:33
RobzInadEz Kille, 34 år

Citat från Sis


Försöker få igång en server till mig och ett par vänner. Problem uppstår. :(
Ingen kan hitta den..

Windows 7, har servern nedladdad... what to do?


Starta den? Öppna porten i routern om du har en sån?

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
15 oktober 2011 kl. 14:36
Sis Tjej, 35 år

Vilken port?

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
15 oktober 2011 kl. 14:39
RobzInadEz Kille, 34 år

Citat från Sis


Vilken port?

25565

Om du inte specificerat en annan

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
15 oktober 2011 kl. 14:50
Sis Tjej, 35 år

Hur öppnar jag den?

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
15 oktober 2011 kl. 15:24
albin Kille, 34 år

Gjorde en Endercreeper igår :D

Blandning mellan Creeper & Enderman
Blir att snygga till den idag

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
15 oktober 2011 kl. 16:39
Sis Tjej, 35 år

Vi kan vara inloggade i ca 2 sekunder innan allting håller på att lagga ospelbart mycket. Någon idé vad det kan bero på?


edit: vi har spelat genom hamachi lite grand och har nu utforskat en hel del. Det gick smärtfritt. Nu däremot går det inte att spela.

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
15 oktober 2011 kl. 16:41
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Sis


Vi kan vara inloggade i ca 2 sekunder innan allting håller på att lagga ospelbart mycket. Någon idé vad det kan bero på?

Din dator klarar helt enkelt inte av att ha en server.

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
15 oktober 2011 kl. 16:42
Sis Tjej, 35 år

Citat från Tate


Citat från Sis

Vi kan vara inloggade i ca 2 sekunder innan allting håller på att lagga ospelbart mycket. Någon idé vad det kan bero på?

Din dator klarar helt enkelt inte av att ha en server.


Det gick alldeles prima innan.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet