Minecraft
Är i "The End"
DET ÄR FAN ENDERMANS ÖVERALLT..............
Efter tre sekunder hade jag typ 20 efter mig!
Exone
Fattar inte? Ska man göra ett konto?
Citat från Maximus
Exone
Fattar inte? Ska man göra ett konto?
Yes! Sen loggar du in med det lösenordet på servern med /li hemsidelösenord :3
Du använder ditt minecraft-namn på hemsidan, och väljer ett lösenord INTE ditt minecraft-lösenord.
Detta är för att ditt account ska kopplas till dig, och för att bara du, som har lösenordet, ska kunna spela på ditt acc, på theexmines. :)
När du loggar in på servern (smp.theexmines.com) kommer du inte kunna röra dig, förens du skrivit "/login lösenordetpåhemsidan" eller som Natsu säger "/li" (kortare kommando bara.) efter det är det bara att spela :)
ja men funkar det även om man har cracked?
IRL LOL
Föredrar en lite rundare sol/måne, men ska man se i helheten så passar ju en fyrkantig bättre. Herpderp
Personligen bryr jag mig ej särskilt mycket, vad det än blir om det inte passar, skaffa ett TP.
Finns det något kommando eller mod så man inte blir långsam när man simmar?
Vill ha samma gravity i vattnet som på land
Tror det är placebo haha men blev också osäker nu..
Närå, när man sprintar så är man snabbare, men fortfarande inte lika snabbt som när man går på land.
Hittade mitt första stronghold idag!!!! :D Superglad! Inge fusk, inga seeds, helt random bana :D
Meeeeeeeeeeeeeen... sen upptäckte jag att det var missing chunks ÖVERALLT och jag kom sen på anledningen..
Grejen var att ett ANNAT stronghold hade spawnat på detta ställe, RAKT PÅ en s.k övergiven gruva. Tror det buggade sönder lite så ah vart otroligt stora hål
Vi mineade lite diamonds vi såg på ena väggen x) Tog oss ett tag hehe

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
