Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
13 oktober 2011 kl. 23:01
Sharon Tjej, 34 år

Är i "The End"
DET ÄR FAN ENDERMANS ÖVERALLT..............
Efter tre sekunder hade jag typ 20 efter mig!

Maximus Tjej, 32 år

7 879 forumsinlägg

Skrivet:
13 oktober 2011 kl. 23:05
Maximus Tjej, 32 år

Exone
Fattar inte? Ska man göra ett konto?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
13 oktober 2011 kl. 23:37
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Maximus


Exone
Fattar inte? Ska man göra ett konto?


Yes! Sen loggar du in med det lösenordet på servern med /li hemsidelösenord :3

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 00:05
ex Kille, 33 år

Du använder ditt minecraft-namn på hemsidan, och väljer ett lösenord INTE ditt minecraft-lösenord.
Detta är för att ditt account ska kopplas till dig, och för att bara du, som har lösenordet, ska kunna spela på ditt acc, på theexmines. :)

När du loggar in på servern (smp.theexmines.com) kommer du inte kunna röra dig, förens du skrivit "/login lösenordetpåhemsidan" eller som Natsu säger "/li" (kortare kommando bara.) efter det är det bara att spela :)

Maximus Tjej, 32 år

7 879 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 00:08
Maximus Tjej, 32 år

ja men funkar det även om man har cracked?

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 01:01
Gandhi Kille, 33 år

Citat från Maximus


ja men funkar det även om man har cracked?

Ja.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 10:10
ex Kille, 33 år


"oh Notch, what have you started" @/r/minecraft

DanneVafan Kille, 35 år

4 143 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 14:30
DanneVafan Kille, 35 år

IRL LOL

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 14:33
Bloodbath 33 år

Föredrar en lite rundare sol/måne, men ska man se i helheten så passar ju en fyrkantig bättre. Herpderp

DanneVafan Kille, 35 år

4 143 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 14:35
DanneVafan Kille, 35 år

Personligen bryr jag mig ej särskilt mycket, vad det än blir om det inte passar, skaffa ett TP.

RelaxAlex Kille, 32 år

308 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 15:11
RelaxAlex Kille, 32 år

Finns det något kommando eller mod så man inte blir långsam när man simmar?
Vill ha samma gravity i vattnet som på land

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 15:12
Peppar Kille, 33 år

Citat från Alkeex


Finns det något kommando eller mod så man inte blir långsam när man simmar?
Vill ha samma gravity i vattnet som på land


Jag vet inte om det är en placeboeffekt. Men om du sprintar ner i vattnet så simmar du snabbare. Det är i af vad jag känner av.

RelaxAlex Kille, 32 år

308 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 15:23
RelaxAlex Kille, 32 år

Tror det är placebo haha men blev också osäker nu..

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 20:03
IsItMedicine Tjej, 34 år

Närå, när man sprintar så är man snabbare, men fortfarande inte lika snabbt som när man går på land.

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
14 oktober 2011 kl. 22:34
RobzInadEz Kille, 34 år

Hittade mitt första stronghold idag!!!! :D Superglad! Inge fusk, inga seeds, helt random bana :D
Meeeeeeeeeeeeeen... sen upptäckte jag att det var missing chunks ÖVERALLT och jag kom sen på anledningen..




Grejen var att ett ANNAT stronghold hade spawnat på detta ställe, RAKT PÅ en s.k övergiven gruva. Tror det buggade sönder lite så ah vart otroligt stora hål



Vi mineade lite diamonds vi såg på ena väggen x) Tog oss ett tag hehe


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet