Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Chokladtryffel Kille, 31 år

341 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 15:45
Chokladtryffel Kille, 31 år

Kul, nu har någon griefat ens hus på Breeze server också, trodde inte man fick det men där ser man!

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 15:47
albin Kille, 34 år

Citat från Tate


Någon som vet någon rolig parkour-map? :D

Pröva Minecraft's Edge :)
Inte testat den själv men sett videos på den
http://www.minecraftforum.net/topic/302905-parkour-minecrafts-edge-75000-downloads/

obama_official 27 år

5 898 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 15:51

Citat från albin


Citat från Tate

Någon som vet någon rolig parkour-map? :D

Pröva Minecraft's Edge :)
Inte testat den själv men sett videos på den
http://www.minecraftforum.net/topic/302905-parkour-minecrafts-edge-75000-downloads/


den är sjukt kort ):

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 16:15
Sharon Tjej, 34 år

Den var kort och ganska tråkig. Och sedan så är det en otroligt dålig 'kopia' av Mirrors Edge.

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 17:41
albin Kille, 34 år

"It's an enchantment table!" - Notch

http://twitter.com/#!/notch/status/119797462222385152

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 17:44
esgil_ Kille, 29 år

wat the

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 17:44
ex Kille, 33 år

Nice^

Vore fränt om "vanliga böcker" faktiskt var så. Och att man kunde skriva i dem på riktigt...
Vore ganska intressant att hitta någons Dagbok nere i en gruva :3

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 17:45
utan Kille, 31 år

Citat från Exone


Vore ganska intressant att hitta någons Dagbok nere i en gruva :3

OMG, THAT

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 17:49
ex Kille, 33 år

Och typ.. Kolla ner på dem som med maps, vända sidor med höger/vänster-klick.
Samt ha den stängd när man inte kikar på den. :( (Öppnas när man kikar neråt lite snyggt.)

Wod be teh epix.

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 17:56
Bloodbath 33 år

Annars: Öppnas när man högerklickar

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 17:56
Sharon Tjej, 34 år

Vore coolt om det fanns gruvkartor i dessa dagböcker!
Låter dock som en svår sak att göra, då allt är slumpmässigt genererat.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 18:13
natsukashi Kille, 60 år

[–]Tuqui0 (_) 4 points 8 minutes ago (4|0)
I agree, only thing I would ever think on changing simply to see how it looks, it's to add a red cloth to it, to add the red silk touch that goes so well with magic.
permalinkparentsourcereportsavereply


[–]xNotch (_) [+1] 11 points 3 minutes ago (11|0)
.. yes. Awesome. Doing that. :D
permalinkparentsourcereportsavereply

Nstarw Tjej, 32 år

23 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 20:08
Nstarw Tjej, 32 år

Aja vi får hålla tummarna att han addar dagböcker och sånt senare

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2011 kl. 12:32
ex Kille, 33 år

Citat från BloodBath


Annars: Öppnas när man högerklickar

Fast, jag skulle tycka det blev för stelt med en "vänd blad"-knapp osv.

Kartorna är ju underbara för att dom lagt till ett element mer eller mindre ALLA spel (I rätt genre.) har, fast dom har tagit bort självklarheten.
Visst, vissa spel har fog of war, och du måste gå runt för att se "hela".
I Minecraft måste du jobba fram kartor, utforska och sedan uppdatera dina kartor.

Ska fasen sälja kartor @texm. (Legit alltså.) gör kartor, utforska området och sälja. :>


öh, fasen av offroad det här blev dårå.
Men ja, jag skulle iaf mer än gärna se att böcker blir mer som kartor.


OBS. Jag är inte nykter, vet inte ens om det här går att läsa lol.

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2011 kl. 13:05
Bloodbath 33 år

Citat från Exone


Citat från BloodBath

Annars: Öppnas när man högerklickar

Fast, jag skulle tycka det blev för stelt med en "vänd blad"-knapp osv.

Kartorna är ju underbara för att dom lagt till ett element mer eller mindre ALLA spel (I rätt genre.) har, fast dom har tagit bort självklarheten.
Visst, vissa spel har fog of war, och du måste gå runt för att se "hela".
I Minecraft måste du jobba fram kartor, utforska och sedan uppdatera dina kartor.

Ska fasen sälja kartor @texm. (Legit alltså.) gör kartor, utforska området och sälja. :>


öh, fasen av offroad det här blev dårå.
Men ja, jag skulle iaf mer än gärna se att böcker blir mer som kartor.


OBS. Jag är inte nykter, vet inte ens om det här går att läsa lol.


Haha det är lugnt, min farsa kan dricka rätt hårt på fester, så kan jag förstå honom så förstår jag nog dig.

Anyhow, det var en rätt kul idé, men lets see if I understand... Menar du att man ska utforska "bokens" innehåll? Exempelvis om det är en enchantement book så måste man kolla igenom och testa sig fram innan man "ser" vad som finns där?

Och kartsäljande är en sjukt bra idé :D


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet