Minecraft
Kul, nu har någon griefat ens hus på Breeze server också, trodde inte man fick det men där ser man!
Citat från Tate
Någon som vet någon rolig parkour-map? :D
Pröva Minecraft's Edge :)
Inte testat den själv men sett videos på den
http://www.minecraftforum.net/topic/302905-parkour-minecrafts-edge-75000-downloads/
Citat från albin
Citat från Tate
Någon som vet någon rolig parkour-map? :D
Pröva Minecraft's Edge :)
Inte testat den själv men sett videos på den
http://www.minecraftforum.net/topic/302905-parkour-minecrafts-edge-75000-downloads/
den är sjukt kort ):
Den var kort och ganska tråkig. Och sedan så är det en otroligt dålig 'kopia' av Mirrors Edge.
"It's an enchantment table!" - Notch
http://twitter.com/#!/notch/status/119797462222385152

wat the
Nice^
Vore fränt om "vanliga böcker" faktiskt var så. Och att man kunde skriva i dem på riktigt...
Vore ganska intressant att hitta någons Dagbok nere i en gruva :3
Och typ.. Kolla ner på dem som med maps, vända sidor med höger/vänster-klick.
Samt ha den stängd när man inte kikar på den. :( (Öppnas när man kikar neråt lite snyggt.)
Wod be teh epix.
Annars: Öppnas när man högerklickar
Vore coolt om det fanns gruvkartor i dessa dagböcker!
Låter dock som en svår sak att göra, då allt är slumpmässigt genererat.
[–]Tuqui0 (_) 4 points 8 minutes ago (4|0)
I agree, only thing I would ever think on changing simply to see how it looks, it's to add a red cloth to it, to add the red silk touch that goes so well with magic.
permalinkparentsourcereportsavereply
[–]xNotch (_) [+1] 11 points 3 minutes ago (11|0)
.. yes. Awesome. Doing that. :D
permalinkparentsourcereportsavereply
Aja vi får hålla tummarna att han addar dagböcker och sånt senare
Citat från BloodBath
Annars: Öppnas när man högerklickar
Fast, jag skulle tycka det blev för stelt med en "vänd blad"-knapp osv.
Kartorna är ju underbara för att dom lagt till ett element mer eller mindre ALLA spel (I rätt genre.) har, fast dom har tagit bort självklarheten.
Visst, vissa spel har fog of war, och du måste gå runt för att se "hela".
I Minecraft måste du jobba fram kartor, utforska och sedan uppdatera dina kartor.
Ska fasen sälja kartor @texm. (Legit alltså.) gör kartor, utforska området och sälja. :>
öh, fasen av offroad det här blev dårå.
Men ja, jag skulle iaf mer än gärna se att böcker blir mer som kartor.
OBS. Jag är inte nykter, vet inte ens om det här går att läsa lol.
Citat från Exone
Citat från BloodBath
Annars: Öppnas när man högerklickar
Fast, jag skulle tycka det blev för stelt med en "vänd blad"-knapp osv.
Kartorna är ju underbara för att dom lagt till ett element mer eller mindre ALLA spel (I rätt genre.) har, fast dom har tagit bort självklarheten.
Visst, vissa spel har fog of war, och du måste gå runt för att se "hela".
I Minecraft måste du jobba fram kartor, utforska och sedan uppdatera dina kartor.
Ska fasen sälja kartor @texm. (Legit alltså.) gör kartor, utforska området och sälja. :>
öh, fasen av offroad det här blev dårå.
Men ja, jag skulle iaf mer än gärna se att böcker blir mer som kartor.
OBS. Jag är inte nykter, vet inte ens om det här går att läsa lol.
Haha det är lugnt, min farsa kan dricka rätt hårt på fester, så kan jag förstå honom så förstår jag nog dig.
Anyhow, det var en rätt kul idé, men lets see if I understand... Menar du att man ska utforska "bokens" innehåll? Exempelvis om det är en enchantement book så måste man kolla igenom och testa sig fram innan man "ser" vad som finns där?
Och kartsäljande är en sjukt bra idé :D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet