Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Nstarw Tjej, 32 år

23 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 12:08
Nstarw Tjej, 32 år

Golden kör du prerealese 1.9 part 2 ?

Goldenbeetle Kille, 33 år

172 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 12:10
Goldenbeetle Kille, 33 år

nje jag kör 1an just nu vet inte vad som skiljer 1an och 2an så mycke plus fanns toomanyitems till 1an så därför jag tog den xD

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 12:10
Pansartax Kille, 33 år

Citat från Goldenbeetle


Citat från Pansartax

Tror det, de tar fyra hugg med ett diamondsvärd för att döda!

2 med steel så kan inte vara 4 med diamond då är det nåt som är fel


Du kör inte 1.9 part 2. I 1.9 part 2 tar de 4 slag med diamond, 6 med stone.. Har inte testat iron än. Dessutom så teleporterar dem undan från pilar!

Goldenbeetle Kille, 33 år

172 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 12:13
Goldenbeetle Kille, 33 år

Jaha snackar du endermans jag trodde du menade villagers XD woooops

Nstarw Tjej, 32 år

23 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 12:18
Nstarw Tjej, 32 år

Lol alla kan göra misstag xD men det är bra för då blir man lite mer rädd av endermans än vad man blev i 1.8

ForSale Kille, 35 år

1 152 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 13:28
ForSale Kille, 35 år

I 1.8 var dom ju inte ens farliga. Riktiga mesar :(

Nstarw Tjej, 32 år

23 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 13:30
Nstarw Tjej, 32 år

Jupp dom var svagare än zombies xD elr det tycker jag iallafall

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 13:46
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Pansartax


Du kör inte 1.9 part 2. I 1.9 part 2 tar de 4 slag med diamond, 6 med stone.. Har inte testat iron än. Dessutom så teleporterar dem undan från pilar!

Antagligen fem med iron.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 13:48
ex Kille, 33 år

Att crit:a är nästan för lätt btw, skulle vara kul med en till lite svårare faktor som avgör.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 13:52
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Exone


Att crit:a är nästan för lätt btw, skulle vara kul med en till lite svårare faktor som avgör.

Nä, random faktor snarare. Nu äre bara att hålla in space och hugga så crittar man bara haha

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 13:56
ex Kille, 33 år

Natsu: Jo, random är ju det första man tänker på, men det är så tråkigt haha :(
Skulle gärna se typ..

Space - shift -> slå, och sen ev. %chans på det.

Så det blir en typ "hoppaduckaslå" grej.

Och kanske lägga till så att man kan göra en "cleave" eller något om man är 2 block från marken.
(Hoppa ner från klippa och klyva creepers.)
Menar inte att rent kosmetiskt "klyva"

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 14:04
Sharon Tjej, 34 år

Någon som vet någon rolig parkour-map? :D

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 14:08
ex Kille, 33 år

Tyvärr inte, men är taggad på att göra en! xD

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 14:13
Sharon Tjej, 34 år

Gör det och dela med dig sedan! Den enda i närheten av bra jag har kört hittills är Assassins Creep. Fast det roliga med den var att den var lite mer uppdragsbaserad och så!

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 15:24
ex Kille, 33 år

Får försöka komma på med något kreativt ^^
Inte kört någon själv, men velat bygga en hinderbana på servern iaf, men kan ju göra en map av det ^^


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet