Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 10:59
Peppar Kille, 33 år

Citat från Nigguh


någon bra "stream" sida där man kan spela minecraft på Mac'en? jag är grymt sugen på att testa ^^

Du kan ju ladda ner en client till macen via deras hemsida...?

Eller spela i browsern via hemsidan också.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 11:03
Tour Kille, 38 år

...eller köpa en PC!

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 11:10
Peppar Kille, 33 år

Citat från Tour


...eller köpa en PC!

...?
Det går lika bra att köra på en mac.

Goldenbeetle Kille, 33 år

172 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 11:12
Goldenbeetle Kille, 33 år

Citat från PapaEmeritus


Citat från Tour

...eller köpa en PC!

...?
Det går lika bra att köra på en mac.


förutom Mac ändå är skit :O och dom är fula som fan xD nothing personall

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 11:14
Superhjelte Kille, 35 år

Jag gillar min iMac.

fisksnopp Tjej, 34 år

3 876 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 11:15
fisksnopp Tjej, 34 år

Citat från Tour


...eller köpa en PC!

En MAC är ju en PC :(

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 11:16
Tour Kille, 38 år

Citat från fisksnopp


Citat från Tour

...eller köpa en PC!

En MAC är ju en PC :(



en onödigt dyr PC!

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 11:16
Pansartax Kille, 33 år

En handikappad PC, isåfall.

fisksnopp Tjej, 34 år

3 876 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 11:17
fisksnopp Tjej, 34 år

Tour: Det är ju dock sant!

Men fortfarande en PC!


Tax: Du kan vara en handikappad PC.

Nu har vi varit nog off topic, pojkar.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 11:17
natsukashi Kille, 60 år

jaja håll er till era fanboytrådar om det här

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 11:18
Pansartax Kille, 33 år

Förövrigt gillar jag verkligen endermen mer nu i 1.9 part 2. De teleporterar som galningar, öppnar munnen när de anfaller (har de säkert gjort innan, men det har jag inte sett förut) och det känns som de har mer liv också!

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 11:21
Peppar Kille, 33 år

Citat från Pansartax


Förövrigt gillar jag verkligen endermen mer nu i 1.9 part 2. De teleporterar som galningar, öppnar munnen när de anfaller (har de säkert gjort innan, men det har jag inte sett förut) och det känns som de har mer liv också!

DEY BE EATING YOU


HIDE YO KIDS
HIDE YO WIFE

Nstarw Tjej, 32 år

23 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 11:56
Nstarw Tjej, 32 år

Citat från Pansartax


Förövrigt gillar jag verkligen endermen mer nu i 1.9 part 2. De teleporterar som galningar, öppnar munnen när de anfaller (har de säkert gjort innan, men det har jag inte sett förut) och det känns som de har mer liv också!



Har inte kört 1.9 part 2 men har dom addat mer liv till dom? För förut var de ganska enkla att döda

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 11:56
Pansartax Kille, 33 år

Tror det, de tar fyra hugg med ett diamondsvärd för att döda!

Goldenbeetle Kille, 33 år

172 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 11:59
Goldenbeetle Kille, 33 år

Citat från Pansartax


Tror det, de tar fyra hugg med ett diamondsvärd för att döda!

2 med steel så kan inte vara 4 med diamond då är det nåt som är fel


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet