Minecraft
När jag startar upp minecraft blir skärmen svart, what the?
Citat från Hagrid
När jag startar upp minecraft blir skärmen svart, what the?
Har du några mods installerade?
Har du skaffat 1.9 Pre-Release 2? Och i så fall, installerade du om från scratch (och bara bytte ut .jar-filen?)
Citat från u_suck_tbh
Citat från Hagrid
När jag startar upp minecraft blir skärmen svart, what the?
Har du några mods installerade?
Har du skaffat 1.9 Pre-Release 2? Och i så fall, installerade du om från scratch (och bara bytte ut .jar-filen?)
nope, inga mods, och har bara 1.8
Prova installera om då. Ta bort bin-mappen (och resource-mappen to be sure, men tror inte det behövs) och öppna launchern och ladda om på nytt.
thanks, det funka!
Är träet netherfärgat...?
Citat från Pansartax
Citat från PapaEmeritus
Är träet netherfärgat...?
Netherfence!
Hahaha, sweet!
Jag brukar aldrig göra så stora hus, gör ett litet rum och sen bygger jag på med snirkliga gångar och torn när jag tröttnar på att spelunka. Sen blir det rätt ensamt och skiten laggar.
Spelar terraria nu bara för laggskiten. :(
Team Avo känns lite som Minecrafts humorversion av Anonymous! :D
Naaah.
Dom är dock lätt skönaste griefergruppen. :P
Jag blir ledsen när folk som inte har kollat något alls i tråden skrivet något helt random :(
Aww sorry
någon bra "stream" sida där man kan spela minecraft på Mac'en? jag är grymt sugen på att testa ^^
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
