Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 17:21
esgil_ Kille, 29 år

När jag startar upp minecraft blir skärmen svart, what the?

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 17:57
u_suck_tbh 34 år

Citat från Hagrid


När jag startar upp minecraft blir skärmen svart, what the?


Har du några mods installerade?
Har du skaffat 1.9 Pre-Release 2? Och i så fall, installerade du om från scratch (och bara bytte ut .jar-filen?)

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 17:59
esgil_ Kille, 29 år

Citat från u_suck_tbh


Citat från Hagrid

När jag startar upp minecraft blir skärmen svart, what the?


Har du några mods installerade?
Har du skaffat 1.9 Pre-Release 2? Och i så fall, installerade du om från scratch (och bara bytte ut .jar-filen?)


nope, inga mods, och har bara 1.8

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 18:01
u_suck_tbh 34 år

Prova installera om då. Ta bort bin-mappen (och resource-mappen to be sure, men tror inte det behövs) och öppna launchern och ladda om på nytt.

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 18:04
esgil_ Kille, 29 år

thanks, det funka!

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 19:08
Sharon Tjej, 34 år

Bästa ingångsdesignen någonsin!

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 21:13
Peppar Kille, 33 år

Är träet netherfärgat...?

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 21:14
Pansartax Kille, 33 år

Citat från PapaEmeritus


Är träet netherfärgat...?

Netherfence!

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 21:19
Peppar Kille, 33 år

Citat från Pansartax


Citat från PapaEmeritus

Är träet netherfärgat...?

Netherfence!


Hahaha, sweet!

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 21:36
1984 35 år

Jag brukar aldrig göra så stora hus, gör ett litet rum och sen bygger jag på med snirkliga gångar och torn när jag tröttnar på att spelunka. Sen blir det rätt ensamt och skiten laggar.

Spelar terraria nu bara för laggskiten. :(

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2011 kl. 23:02
Sharon Tjej, 34 år

Team Avo känns lite som Minecrafts humorversion av Anonymous! :D

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 09:46
ex Kille, 33 år

Naaah.
Dom är dock lätt skönaste griefergruppen. :P

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 10:10
Peppar Kille, 33 år

Jag blir ledsen när folk som inte har kollat något alls i tråden skrivet något helt random :(

Nstarw Tjej, 32 år

23 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 10:18
Nstarw Tjej, 32 år

Aww sorry

Nigguh Tjej, 30 år

194 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2011 kl. 10:20
Nigguh Tjej, 30 år

någon bra "stream" sida där man kan spela minecraft på Mac'en? jag är grymt sugen på att testa ^^


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet