Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Sarutobi Kille, 31 år

266 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 23:02
Sarutobi Kille, 31 år

Vilket texture pack kör du Najk??

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 23:03
Tetris Kille, 36 år

Citat från najkboi


-Bilder-

Herobrine och Notch kom och besökte mig @Breeze'z server![/i]

HAHAHAHA xD pwnd

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 23:05
ex Kille, 33 år

Kul med namespoof. . .

uppenbarelse Tjej, 32 år

90 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 23:07
uppenbarelse Tjej, 32 år

Har aldrig spelat det me mina syskon geekar sönder det och pratar om det 24/7. Verkar riktigt jävla tråkigt och grafiken är den uslaste evar. De säger att den "ska va så". kan någon berätta varför och hur man ens orkar spela detta ???? O.o

najkboi Kille, 33 år

90 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 23:07
najkboi Kille, 33 år

Citat från Sarutobi


Vilket texture pack kör du Najk??

Sphax PureBDCraft ! 128x128
http://www.minecraftforum.net/topic/376784-16x-32x-64x-128x-256x-512x18-sphax-purebdcraft-aetherzipline-v081-120911/

Citat från Tetris

Citat från najkboi

-Bilder-

Herobrine och Notch kom och besökte mig @Breeze'z server!

HAHAHAHA xD pwnd



Varför är du inte inne? :(

Sonicclick Kille, 32 år

137 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 23:08
Sonicclick Kille, 32 år

Citat från xSlickepinnex


Har aldrig spelat det me mina syskon geekar sönder det och pratar om det 24/7. Verkar riktigt jävla tråkigt och grafiken är den uslaste evar. De säger att den "ska va så". kan någon berätta varför och hur man ens orkar spela detta ???? O.o

käften ?

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 23:08
Tetris Kille, 36 år

Citat från najkboi


Spelar wow just nu:p

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 23:09
Tetris Kille, 36 år

[i]Citat från xSlickepinnex


De "ska vara så" pga att hela världen är uppbyggd av kuber. skulle man göra de med runda kanter skulle de vara ett helt annat spel dirr

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 23:12
natsukashi Kille, 60 år

Citat från xSlickepinnex


Har aldrig spelat det me mina syskon geekar sönder det och pratar om det 24/7. Verkar riktigt jävla tråkigt och grafiken är den uslaste evar. De säger att den "ska va så". kan någon berätta varför och hur man ens orkar spela detta ???? O.o

om man gillar att bygga med lego så gillar man minecraft

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 23:17
u_suck_tbh 34 år

Hahaha
1 year old prediction på hur en ec-server skulle kunna se ut innan den första kom upp


Citat från mahboi


Citat från u_suck_tbh

ec-servern hade sett ut typ såhär:


Först hjälps alla åt och bygger loggan tillsammans.

Sen börjar sneluggarna bygga monument åt "emo-kulturen".

Därefter skulle elitisterna börja förstöra deras monument (om det går lol)

Sen skulle alla börja förstöra för alla (om det går osv)


--------------------------------------------------------------------------

Naruto Tjej, 27 år

342 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 23:22
Naruto Tjej, 27 år

ser.. as tråkigt ut ;___; .
alla typ säger att det är as kul. DOM SÄGER ATT DET ÄGER UT WOW:
alltså det är inge kul att bygga saker D:!

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 23:25
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Naruto


ser.. as tråkigt ut ;___; .
alla typ säger att det är as kul. DOM SÄGER ATT DET ÄGER UT WOW:
alltså det är inge kul att bygga saker D:!


Klart det är bättre än WoW?

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 23:33
Tetris Kille, 36 år

Citat från Naruto


ser.. as tråkigt ut ;___; .
alla typ säger att det är as kul. DOM SÄGER ATT DET ÄGER UT WOW:
alltså det är inge kul att bygga saker D:!


tycker inte man kan jämföra dom spelet tbh.. minecraft är inte de bästa spelar att spela 24/7 i flera års tid, men de är ett jävligt bra spel att spela på sidan om något annat (och nöta järnet ibland)

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 23:36
ex Kille, 33 år

Citat från u_suck_tbh


Tyckte inte ExMC var så farligt :P
Ehe.

Satt faktiskt och lästa gamla posts i morse haha, snart tusen sidor lol.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 23:37
u_suck_tbh 34 år

Citat från Exone


Citat från u_suck_tbh

Tyckte inte ExMC var så farligt :P
Ehe.

Satt faktiskt och lästa gamla posts i morse haha, snart tusen sidor lol.



Haha, nej precis! ExMC stympade ju den förutsägelsen!

Ja, galet!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet