Minecraft
Sarutobi
Kille, 31 år
Vilket texture pack kör du Najk??
ex
Kille, 33 år
Kul med namespoof. . .
uppenbarelse
Tjej, 32 år
Har aldrig spelat det me mina syskon geekar sönder det och pratar om det 24/7. Verkar riktigt jävla tråkigt och grafiken är den uslaste evar. De säger att den "ska va så". kan någon berätta varför och hur man ens orkar spela detta ???? O.o
najkboi
Kille, 33 år
Citat från Sarutobi
Vilket texture pack kör du Najk??
Sphax PureBDCraft ! 128x128
http://www.minecraftforum.net/topic/376784-16x-32x-64x-128x-256x-512x18-sphax-purebdcraft-aetherzipline-v081-120911/
Citat från Tetris
Citat från najkboi
-Bilder-
Herobrine och Notch kom och besökte mig @Breeze'z server!
HAHAHAHA xD pwnd
Varför är du inte inne? :(
Sonicclick
Kille, 32 år
Citat från xSlickepinnex
Har aldrig spelat det me mina syskon geekar sönder det och pratar om det 24/7. Verkar riktigt jävla tråkigt och grafiken är den uslaste evar. De säger att den "ska va så". kan någon berätta varför och hur man ens orkar spela detta ???? O.o
käften ?
Tetris
Kille, 36 år
[i]Citat från xSlickepinnex
De "ska vara så" pga att hela världen är uppbyggd av kuber. skulle man göra de med runda kanter skulle de vara ett helt annat spel dirr
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från xSlickepinnex
Har aldrig spelat det me mina syskon geekar sönder det och pratar om det 24/7. Verkar riktigt jävla tråkigt och grafiken är den uslaste evar. De säger att den "ska va så". kan någon berätta varför och hur man ens orkar spela detta ???? O.o
om man gillar att bygga med lego så gillar man minecraft
u_suck_tbh
34 år
Hahaha
1 year old prediction på hur en ec-server skulle kunna se ut innan den första kom upp
Citat från mahboi
Citat från u_suck_tbh
ec-servern hade sett ut typ såhär:
Först hjälps alla åt och bygger loggan tillsammans.
Sen börjar sneluggarna bygga monument åt "emo-kulturen".
Därefter skulle elitisterna börja förstöra deras monument (om det går lol)
Sen skulle alla börja förstöra för alla (om det går osv)
--------------------------------------------------------------------------
Naruto
Tjej, 27 år
ser.. as tråkigt ut ;___; .
alla typ säger att det är as kul. DOM SÄGER ATT DET ÄGER UT WOW:
alltså det är inge kul att bygga saker D:!
Tetris
Kille, 36 år
Citat från Naruto
ser.. as tråkigt ut ;___; .
alla typ säger att det är as kul. DOM SÄGER ATT DET ÄGER UT WOW:
alltså det är inge kul att bygga saker D:!
tycker inte man kan jämföra dom spelet tbh.. minecraft är inte de bästa spelar att spela 24/7 i flera års tid, men de är ett jävligt bra spel att spela på sidan om något annat (och nöta järnet ibland)
ex
Kille, 33 år
Citat från u_suck_tbh
Tyckte inte ExMC var så farligt :P
Ehe.
Satt faktiskt och lästa gamla posts i morse haha, snart tusen sidor lol.
u_suck_tbh
34 år
Citat från Exone
Citat från u_suck_tbh
Tyckte inte ExMC var så farligt :P
Ehe.
Satt faktiskt och lästa gamla posts i morse haha, snart tusen sidor lol.
Haha, nej precis! ExMC stympade ju den förutsägelsen!
Ja, galet!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet