Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ForSale Kille, 35 år

1 152 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 22:24
ForSale Kille, 35 år

Painterly pack är inte snyggt. Hur man än gör. Visst, många använder det i adventure maps och så, men det gör fortfarande ont att kolla på :(

Btw, hur gör man "snygga" statyer i minecraft? Min blir inte bra någonstans :(

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 22:25
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Hagrid


Jag tackar! :D

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 22:26
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från Fidde


Painterly pack är inte snyggt. Hur man än gör. Visst, många använder det i adventure maps och så, men det gör fortfarande ont att kolla på :(

Btw, hur gör man "snygga" statyer i minecraft? Min blir inte bra någonstans :(


Smaksak. Gillar painterly för mer "roliga" maps, och johnsmith för seriösare. Oavsett lätt att fixa gardintavlor :)

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 22:26
Lalala1234 Tjej, 31 år

Men hade velat ha wool-panes, som glass panes.

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 22:27
utan Kille, 31 år

Förstår inte hur ni orkar med texture packs osv. Minecraft är ju snyggast i "originalformen". :(

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 22:27
Pansartax Kille, 33 år

Citat från Fidde


Btw, hur gör man "snygga" statyer i minecraft? Min blir inte bra någonstans :(

Prova att bygga dem större? Desto mer ytrumme får du ju för att runda av osv. Samma princip som att bygga cirklar, ju större desto bättre blir dem

yayo Tjej, 29 år

3 314 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 22:27
yayo Tjej, 29 år

Gillar inte kombinationen mellan nether bricks och stone bricks...

gillar inte nether bricks öht... :@
Men byggnaden var fin!

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 22:29
Sharon Tjej, 34 år

Citat från ninna


Gillar inte kombinationen mellan nether bricks och stone bricks...

gillar inte nether bricks öht... :@
Men byggnaden var fin!


Hur kan man inte göra det?! Nether bricks är de bästa blocken hittills!

ForSale Kille, 35 år

1 152 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 22:29
ForSale Kille, 35 år

Stringburka: Hade Painterly i början, innen jag upptäckte 32x32 osv osv :) Körde med johnsmith ett tag, men bytte tillbaks till Dokucraft ^^
Och wool panes kommer finnas i BTW-mod update någon gång i framtiden enligt FlowerChild, om jag läste rätt. Don't blame me om jag har fel :(

ForSale Kille, 35 år

1 152 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 22:31
ForSale Kille, 35 år

Citat från Pansartax


Prova att bygga dem större? Desto mer ytrumme får du ju för att runda av osv. Samma princip som att bygga cirklar, ju större desto bättre blir dem[/i]

Den är snart uppe vid 128, ska ha den på ett "berg" på min RP-server, så den kan inte vara hur stor som helst.

yayo Tjej, 29 år

3 314 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 22:32
yayo Tjej, 29 år

Citat från Tate


Citat från ninna

Gillar inte kombinationen mellan nether bricks och stone bricks...

gillar inte nether bricks öht... :@
Men byggnaden var fin!

Hur kan man inte göra det?! Nether bricks är de bästa blocken hittills!


Ser lite ut som enfärgat panter-tantblocks typ...

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 22:38
Sharon Tjej, 34 år

Är det bara jag som har fått denna trappbuggen efter de senaste uppdateringarna?

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 22:40
Pansartax Kille, 33 år

Nop, sådär ser det ut överallt på servern jag spelar på!

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 22:41
utan Kille, 31 år

Citat från Tate


[i]Är det bara jag som har fått denna trappbuggen efter de senaste uppdateringarna?

Får så på tavlor. :( Blir svart!

najkboi Kille, 33 år

90 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2011 kl. 22:57
najkboi Kille, 33 år





Herobrine och Notch kom och besökte mig @Breeze'z server!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet