Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
montie Kille, 29 år

26 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 15:16
montie Kille, 29 år

skicka ip på server man kan spela på :D

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 15:16
Tetris Kille, 36 år

betyder de att vi måste göra om servern? -.-

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 15:22
Tour Kille, 38 år

Citat från Tetris


betyder de att vi måste göra om servern? -.-


.... maybe, probably

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 15:25
Tetris Kille, 36 år

FÖR HELVETE >.<

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 15:42
u_suck_tbh 34 år

Alltså, vad är det nya med terrain generation i 1.9?
Kommer abandoned mines osv fixas bättre? I så fall vore det kanske värt, såvida ni inte vill typ kirra det själva.

Nya biomes kommer ju komma, typ vinter och mushrooms etc etc etc. Konstiga terrain-borders kommer antagligen komma upp.

JAG SER INTE (förutom mines och eventuellt om inte villagers kommer till redan-existerande byar) VARFÖR NI SKULLE BEHÖVA GÖRA OM ALLT
De enda mines som behöver fixas är ju dom i raviner och dom kan ni ju lätt fixa. Bara förstöra allt som hänger i luften typ.
Bybor kan bli ett drygare problem. Men ni skulle kunna konvertera dom till player-städer bara. eller ta bort helt och hållet

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 15:42
u_suck_tbh 34 år

Vore lite coolt om man fick åka ganska långt för att se de nya terrains. Skulle bli lite som ett nytt land.


EDIT: DET NI BORDE GÖRA ÄR FAN ATT UTFORSKA KARTAN TILLS ALLT NI HAR OMKRING ER ÄR STORA HAV. DÅ SKULLE ALLT NYTT BLI NYA KONTINENTER

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 16:08
Tour Kille, 38 år

nya läget för breezemines: vi släpper servern idag. servern kommer inte vara så som vi tänkt den, men de dungeons som är färdiga kommer vara spelbara, de är färdigbyggda. vi jobbar för fullt med de sista detaljerna såsom själva sammanflätandet av hur man hittar till de olika dungeonsen osv.

vi får se hur det blir när 1.9 släpps helt enkelt, men servern kommer öppnas ikväll!

Haust 36 år

1 199 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 16:37
Haust 36 år

skiter nog i pre relesen och spelar med er tills riktiga relesen kommer istället!
eller kan man installera prerelsen och fortfarande spela 1.8 online? :o

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 16:38
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Haust


skiter nog i pre relesen och spelar med er tills riktiga relesen kommer istället!
eller kan man installera prerelsen och fortfarande spela 1.8 online? :o


nope :c

Haust 36 år

1 199 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 16:39
Haust 36 år

då väntar jag : c

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 16:47
Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 16:48
Tour Kille, 38 år

ja alltså, vete fan vad 1.9 innehåller. känns mer värt att vänta och lira multiplayer IMO.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 17:02
ex Kille, 33 år

bara göra in kopia av "bin" ju copypasta beroende på vad man vill spela :(

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 17:10
Peppar Kille, 33 år

Är det någon av er som vet hur man får .jar-filerna (pre-releasen t ex) att funka på mac?

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 17:11
ex Kille, 33 år

spoiler: http://dl.dropbox.com/u/9400817/Posts/2011-09-21_17.10.43.png
Några av dom nya grejerna i 1.9.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet