Minecraft
Citat från IsItMedicine
Bröd är ju awesome så det har jag rätt mycket av. Har dock bara hittat melon seeds en gång och då föll jag ner i lavan he-he.
Bröd är tråkigt... vem vill leva på bröd & vatten?
Nu är jag trött på att lalla omkring i Single player. har någon en skön server man kan vara med på?
Alltså, uh. Det här med pistons har jag svårt för.
Det jag lyckats bygga är en gömd dörr i en bokhylla.
Citat från Breeze
http://breezecraft.swedishforum.net
Välkommen :D
Signade upp. Verkar nice. Kommer ej vara überaktiv spelare dock.
lägger upp servern när jag ska vara borta hela helgen! vilken stil jimmy haha
såja Haust, den är kvar när du kommer tillbaks med :P
Thank you good sir. ^_^ Dock verkar det som att jag inte kan posta för än om 7 dagar. (?)
kan du visa vad jag gör fel eller kan jag passa förfrågan direkt till dig via pm?
"We'll do a 1.9 pre-release today, and a full release after feedback. More Adventure Mode content will come in 1.10, we're splitting it up!"
Notch twitter, 20 sekunder sen.
Citat från Breeze
http://breezecraft.swedishforum.net
Servern öppnar imorgon. Applya för whitelist så slänger vi till dig :3
Whitelist-tråden:
http://breezecraft.swedishforum.net/t5-ansokningar-till-whitelist
Vad det är för server:
http://breezecraft.swedishforum.net/t18-status-for-breezecraft-just-nu
Välkommen :D
Citat från Breeze
http://breezecraft.swedishforum.net
Servern öppnar imorgon. Applya för whitelist så slänger vi till dig :3
Whitelist-tråden:
http://breezecraft.swedishforum.net/t5-ansokningar-till-whitelist
Vad det är för server:
http://breezecraft.swedishforum.net/t18-status-for-breezecraft-just-nu
Välkommen :D
Skrivit en uttashotahejti onödigt lång, mestadels onödig text, men ändå med mitt egna, unika korumpa-stycke.
Hoppas man kommer in tills helgen så man kan göra questerna, nerdraga högljutt, och skryta på facebook om vad jag har lyckats med. c:
See you there, dude(ette)
Skönt! Idag får jag min dator tillbaka, då blir det minecraft för hela slanten!
Citat från Breeze
Citat från Trauma
Thank you good sir. ^_^ Dock verkar det som att jag inte kan posta för än om 7 dagar. (?)
kan du visa vad jag gör fel eller kan jag passa förfrågan direkt till dig via pm?
Visst fan. Det är forumets inställningar som är cp, hittar inte vart man ändrar, det är så jävla rörigt.
Skicka bara ditt Minecraft-namn i PM så ska vi lösa det :3
Jo tack, de flesta PHP/BB och liknande Forum brukar vara rätt CP för alla inblandade :P
men du har fått mitt MC namn på PM nu i alla fall. tack igen. :)
GÖTT! Notch imponerar verkligen nu med 1.9 idag!
jag dööööör. jävla asshole.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
