Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
RejectedReality Kille, 32 år

330 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 13:36
RejectedReality Kille, 32 år

Citat från IsItMedicine


Bröd är ju awesome så det har jag rätt mycket av. Har dock bara hittat melon seeds en gång och då föll jag ner i lavan he-he.

Bröd är tråkigt... vem vill leva på bröd & vatten?

Trauma Kille, 39 år

97 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 13:51
Trauma Kille, 39 år

Nu är jag trött på att lalla omkring i Single player. har någon en skön server man kan vara med på?

Refir Kille, 33 år

357 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 14:05
Refir Kille, 33 år

Alltså, uh. Det här med pistons har jag svårt för.
Det jag lyckats bygga är en gömd dörr i en bokhylla.

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 14:05
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från Breeze


http://breezecraft.swedishforum.net

Välkommen :D


Signade upp. Verkar nice. Kommer ej vara überaktiv spelare dock.

Haust 36 år

1 199 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 14:10
Haust 36 år

lägger upp servern när jag ska vara borta hela helgen! vilken stil jimmy haha

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 14:14
Tour Kille, 38 år

såja Haust, den är kvar när du kommer tillbaks med :P

Trauma Kille, 39 år

97 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 14:15
Trauma Kille, 39 år

Thank you good sir. ^_^ Dock verkar det som att jag inte kan posta för än om 7 dagar. (?)
kan du visa vad jag gör fel eller kan jag passa förfrågan direkt till dig via pm?

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 14:18
ex Kille, 33 år

"We'll do a 1.9 pre-release today, and a full release after feedback. More Adventure Mode content will come in 1.10, we're splitting it up!"
Notch twitter, 20 sekunder sen.

RejectedReality Kille, 32 år

330 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 14:19
RejectedReality Kille, 32 år

Citat från Breeze


http://breezecraft.swedishforum.net

Servern öppnar imorgon. Applya för whitelist så slänger vi till dig :3

Whitelist-tråden:
http://breezecraft.swedishforum.net/t5-ansokningar-till-whitelist

Vad det är för server:
http://breezecraft.swedishforum.net/t18-status-for-breezecraft-just-nu

Välkommen :D


Citat från Breeze

http://breezecraft.swedishforum.net

Servern öppnar imorgon. Applya för whitelist så slänger vi till dig :3

Whitelist-tråden:
http://breezecraft.swedishforum.net/t5-ansokningar-till-whitelist

Vad det är för server:
http://breezecraft.swedishforum.net/t18-status-for-breezecraft-just-nu

Välkommen :D


Skrivit en uttashotahejti onödigt lång, mestadels onödig text, men ändå med mitt egna, unika korumpa-stycke.
Hoppas man kommer in tills helgen så man kan göra questerna, nerdraga högljutt, och skryta på facebook om vad jag har lyckats med. c:
See you there, dude(ette)

Chokladtryffel Kille, 31 år

341 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 14:20
Chokladtryffel Kille, 31 år

Skönt! Idag får jag min dator tillbaka, då blir det minecraft för hela slanten!

Trauma Kille, 39 år

97 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 14:23
Trauma Kille, 39 år

Citat från Breeze


Citat från Trauma

Thank you good sir. ^_^ Dock verkar det som att jag inte kan posta för än om 7 dagar. (?)
kan du visa vad jag gör fel eller kan jag passa förfrågan direkt till dig via pm?

Visst fan. Det är forumets inställningar som är cp, hittar inte vart man ändrar, det är så jävla rörigt.
Skicka bara ditt Minecraft-namn i PM så ska vi lösa det :3


Jo tack, de flesta PHP/BB och liknande Forum brukar vara rätt CP för alla inblandade :P
men du har fått mitt MC namn på PM nu i alla fall. tack igen. :)

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 14:25
Pansartax Kille, 33 år

GÖTT! Notch imponerar verkligen nu med 1.9 idag!

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 14:29
Tour Kille, 38 år

Citat från Breeze


Citat från Exone

"We'll do a 1.9 pre-release today, and a full release after feedback. More Adventure Mode content will come in 1.10, we're splitting it up!"
Notch twitter, 20 sekunder sen.

FAN VAD PASSANDE DÅ
FÖRBANNADE JÄVLA ************



vad ända in i helvetes

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 14:31
Pansartax Kille, 33 år

Notch just nu:

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 14:46
Tour Kille, 38 år

jag dööööör. jävla asshole.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet