Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 02:29
Tetris Kille, 36 år

de skulle ju vara asnice om han gjorde snöbollskrig till en seriös grejj i minecraft! typ med hitboxes och shit, och att dom "gör skada" och med de menar jag att typ 5 snöbollar i huvudet/10 snöbollar nån annanstans (räcker med 1 i skrevet) och sen svimmar man och hamnar i spawn men man får ha kvar sina grejjer:o hade varit trevligt som mod/plugin iaf:p

Goldenbeetle Kille, 33 år

172 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 02:31
Goldenbeetle Kille, 33 år

Citat från Tetris


de skulle ju vara asnice om han gjorde snöbollskrig till en seriös grejj i minecraft! typ med hitboxes och shit, och att dom "gör skada" och med de menar jag att typ 5 snöbollar i huvudet/10 snöbollar nån annanstans (räcker med 1 i skrevet) och sen svimmar man och hamnar i spawn men man får ha kvar sina grejjer:o hade varit trevligt som mod/plugin iaf:p


Håller med till 100% vore sköjigt att ha nåt sånt ^^

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 07:21
natsukashi Kille, 60 år

Det första jag tänkte på när ni sa hitboxes var det här:

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 11:35
Pansartax Kille, 33 år

http://twitter.com/#!/notch/status/116524364681318401

If we don't feel comfortable doing a proper release, we'll do another "leak".

Nu vet jag inte om jag svävar ut, men låter det inte som att vi skulle kunna få en pre-release rätt snart? Tänkte på att de antagligen hade endel grejer halvfärdiga när 1.8 släpptes, så kanske!

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 11:51
Peppar Kille, 33 år

Om inte expsystemet har någon funktion vid nästa "leak" så blir jag arg.

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 12:32
Pansartax Kille, 33 år

http://twitter.com/#!/jeb_/status/116551402456760320

Heh no, no screenshots since you'll be able to see them yourself tomorrow (knock on wood)

Något är definitivt på g!

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 13:04
ex Kille, 33 år


Lol'd "Mooshroom".
(Antar att Notch hade tråkigt/testade. :P)

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 13:06
Pansartax Kille, 33 år

Fett ju med mushroombiomes med ... mushroomised mobs! :D

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 13:06
IsItMedicine Tjej, 34 år

Hahah så himla söt. Vet någon förresten hur ofta det spawnar nya grisar/kossor osv? Vi är så många på en server så det känns som om vi käkat alla djur.

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 13:09
Pansartax Kille, 33 år

Vad jag vet så spawnar dem inte längre om man utplånar dem på ett visst ställe. Ni får utforska efter nya jaktmarker!

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 13:10
Sis Tjej, 35 år

Citat från IsItMedicine


Hahah så himla söt. Vet någon förresten hur ofta det spawnar nya grisar/kossor osv? Vi är så många på en server så det känns som om vi käkat alla djur.

Börja med bröd!

RejectedReality Kille, 32 år

330 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 13:17
RejectedReality Kille, 32 år

Citat från Sis


Citat från IsItMedicine

Hahah så himla söt. Vet någon förresten hur ofta det spawnar nya grisar/kossor osv? Vi är så många på en server så det känns som om vi käkat alla djur.

Börja med bröd!


Melon ffs. Melon pwns it all! Lätt odlat, och lätt att få tag i. Bara man får 1 seed så har man tio stacks på 2h~

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 13:22
Sis Tjej, 35 år

Citat från RejectedReality


Citat från Sis

Citat från IsItMedicine

Hahah så himla söt. Vet någon förresten hur ofta det spawnar nya grisar/kossor osv? Vi är så många på en server så det känns som om vi käkat alla djur.

Börja med bröd!

Melon ffs. Melon pwns it all! Lätt odlat, och lätt att få tag i. Bara man får 1 seed så har man tio stacks på 2h~


Malon, Melon, both delicious. Var hittar jag Melon? Kistor?

RejectedReality Kille, 32 år

330 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 13:25
RejectedReality Kille, 32 år

Citat från Sis


Citat från RejectedReality

Citat från Sis

Citat från IsItMedicine

Hahah så himla söt. Vet någon förresten hur ofta det spawnar nya grisar/kossor osv? Vi är så många på en server så det känns som om vi käkat alla djur.

Börja med bröd!

Melon ffs. Melon pwns it all! Lätt odlat, och lätt att få tag i. Bara man får 1 seed så har man tio stacks på 2h~

Malon, Melon, both delicious. Var hittar jag Melon? Kistor?


Abandoned Mineshafts och jag tror Mob spawners hittar du melon seeds, sen är det bara att lista ut hur dem växer, vilket är lite knepigt. Men dem växer otroligt fort, och behöver inga nya seeds efter man haverestat som Wheat gör... Minecraftwiki ftw
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Melon_seeds

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 13:32
IsItMedicine Tjej, 34 år

Bröd är ju awesome så det har jag rätt mycket av. Har dock bara hittat melon seeds en gång och då föll jag ner i lavan he-he.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet