Minecraft
de skulle ju vara asnice om han gjorde snöbollskrig till en seriös grejj i minecraft! typ med hitboxes och shit, och att dom "gör skada" och med de menar jag att typ 5 snöbollar i huvudet/10 snöbollar nån annanstans (räcker med 1 i skrevet) och sen svimmar man och hamnar i spawn men man får ha kvar sina grejjer:o hade varit trevligt som mod/plugin iaf:p
Citat från Tetris
de skulle ju vara asnice om han gjorde snöbollskrig till en seriös grejj i minecraft! typ med hitboxes och shit, och att dom "gör skada" och med de menar jag att typ 5 snöbollar i huvudet/10 snöbollar nån annanstans (räcker med 1 i skrevet) och sen svimmar man och hamnar i spawn men man får ha kvar sina grejjer:o hade varit trevligt som mod/plugin iaf:p
Håller med till 100% vore sköjigt att ha nåt sånt ^^
http://twitter.com/#!/notch/status/116524364681318401
If we don't feel comfortable doing a proper release, we'll do another "leak".
Nu vet jag inte om jag svävar ut, men låter det inte som att vi skulle kunna få en pre-release rätt snart? Tänkte på att de antagligen hade endel grejer halvfärdiga när 1.8 släpptes, så kanske!
Om inte expsystemet har någon funktion vid nästa "leak" så blir jag arg.
http://twitter.com/#!/jeb_/status/116551402456760320
Heh no, no screenshots since you'll be able to see them yourself tomorrow (knock on wood)
Något är definitivt på g!
Lol'd "Mooshroom".
(Antar att Notch hade tråkigt/testade. :P)
Fett ju med mushroombiomes med ... mushroomised mobs! :D
Hahah så himla söt. Vet någon förresten hur ofta det spawnar nya grisar/kossor osv? Vi är så många på en server så det känns som om vi käkat alla djur.
Vad jag vet så spawnar dem inte längre om man utplånar dem på ett visst ställe. Ni får utforska efter nya jaktmarker!
Citat från IsItMedicine
Hahah så himla söt. Vet någon förresten hur ofta det spawnar nya grisar/kossor osv? Vi är så många på en server så det känns som om vi käkat alla djur.
Börja med bröd!
Citat från Sis
Citat från IsItMedicine
Hahah så himla söt. Vet någon förresten hur ofta det spawnar nya grisar/kossor osv? Vi är så många på en server så det känns som om vi käkat alla djur.
Börja med bröd!
Melon ffs. Melon pwns it all! Lätt odlat, och lätt att få tag i. Bara man får 1 seed så har man tio stacks på 2h~
Citat från RejectedReality
Citat från Sis
Citat från IsItMedicine
Hahah så himla söt. Vet någon förresten hur ofta det spawnar nya grisar/kossor osv? Vi är så många på en server så det känns som om vi käkat alla djur.
Börja med bröd!
Melon ffs. Melon pwns it all! Lätt odlat, och lätt att få tag i. Bara man får 1 seed så har man tio stacks på 2h~
Malon, Melon, both delicious. Var hittar jag Melon? Kistor?
Citat från Sis
Citat från RejectedReality
Citat från Sis
Citat från IsItMedicine
Hahah så himla söt. Vet någon förresten hur ofta det spawnar nya grisar/kossor osv? Vi är så många på en server så det känns som om vi käkat alla djur.
Börja med bröd!
Melon ffs. Melon pwns it all! Lätt odlat, och lätt att få tag i. Bara man får 1 seed så har man tio stacks på 2h~
Malon, Melon, both delicious. Var hittar jag Melon? Kistor?
Abandoned Mineshafts och jag tror Mob spawners hittar du melon seeds, sen är det bara att lista ut hur dem växer, vilket är lite knepigt. Men dem växer otroligt fort, och behöver inga nya seeds efter man haverestat som Wheat gör... Minecraftwiki ftw
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Melon_seeds
Bröd är ju awesome så det har jag rätt mycket av. Har dock bara hittat melon seeds en gång och då föll jag ner i lavan he-he.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
